Whos a Stoner?

Mar 06, 2007 @ 19:39
whats a gram cost in ur areas?
Mar 06, 2007 @ 19:58
$20 around here...but what's the point? For five bucks more you can get half an eighth.
Mar 06, 2007 @ 20:58
damn 20? must be sum piff
Mar 06, 2007 @ 20:59
Originally posted by Inactive User
You should be like a Weed Chef in Amsterdam since its legal there.


lool..man I WISH..start a high end pothead restaurant good for tourists EH
Mar 06, 2007 @ 20:59
$20 around here...but what's the point? For five bucks more you can get half an eighth.


He knows...cause he sells it!!
Mar 06, 2007 @ 21:09
Originally posted by Inactive User
He knows...cause he sells it!!


Why would I waste my time selling weed when there isn't too much profit to be made unless you're slanging weight. Been there, done that...it's not really worth it. Now yayo on the other hand...that's where the money is at blushing
Mar 06, 2007 @ 21:11
how did i know thats what you sold?!?! omg wow....lucky ass

Inactive User

Mar 06, 2007 @ 21:13
Lets kinda temepr some of the stuff said guys...for your own good.
Mar 06, 2007 @ 21:27
well after all my time in italy, where all i had were shitty hash spliffs, i came back and nug never treated me so good. it didn't hurt that it was legit haze

Inactive User

Mar 07, 2007 @ 06:52
used to make lots of money at hotel's...got to be in with the staff to get your hustle on ...but you can make a killing
Mar 07, 2007 @ 07:22
export its now all good in the hood

nice supply my mang mang
Mar 07, 2007 @ 07:24
we should probably watch what we're posting as in talking about any weight bein carried, you know nowadays they hire cops full time to just go through forums, you might think oh theres no way they gon want to check this forum, but they have some scanners/detectors for keywords n such..its okay if u used to cuz they cant do anything about it now

guess thats just me, paranoid


BTW: Who needs recipes?
Mar 07, 2007 @ 07:27
psyche
Mar 07, 2007 @ 07:46
export its now all good in the hood

nice supply my mang mang


psyche


haha

Inactive User

Mar 07, 2007 @ 08:45
BTW: Who needs recipes?



post up.
Mar 10, 2007 @ 01:16
hey let's not let this die. and you can add me to the list of stoners. so let's hear some more recipes.
Mar 10, 2007 @ 17:38
yes!..lets keep this thing alive just like the herbal movement

more recipes:

Milkshake
You're gonna need;
2 cups vanilla ice cream
1 cup whole milk
1 teaspoon vanilla extract
1 tablespoon instant coffee
1-2 grams of fine buddah

for best results, let the weed sit in the milk while in the fridge overnight or for at least 4-5 hrs, then add all the other ingredients and blend till it becomes really smooth. If you dont want to use coffee, you can always use some Nesquick(the syrup is better than the powder).

Ganja chicken sandwhich(my own special recipe)
-Chicken breast
-Favourite cheese(as long as it can allow THC to be absorbed in the fat cells)
-A tiny bit of butter(optional, does boost potency though)
-Lettuce/Celery for some boosted flavour and reduces the weed taste
-a dash of olive oil if you choose to
-Bread of your choice
Now you will cut the chicken breast into slices then, use any seasoning you want, then cook slowly, as it becomes cooked, turn the temperature to its lowest and add the cheese and weed on top and add butter/oil to the pan as you are ready to stir fry, mix slowly and let sit for a few to absorb the thc, now this is when u can toast the bread if you want. Once you see that everything is cooked completely, it will be time for you to get cooked(mentally speakin that is), just add any toppings u desire.

enjoy
Mar 10, 2007 @ 19:53
xklusivez - Can you shed some light on where abouts you get your bud in TO? I'm possibly looking for a new supply with some dank.
Mar 10, 2007 @ 19:59
hi
been lurking for a bit, thought i would post. yes im a stoner, i try to go Dam at least once a month. ive been offered work out there so it could be a full time affair!

theis is a pic from my last trip.....


its all about sativa, orange bud all the way.


Finally i found a usefull reason to have a full zip hoodie!




why do the rooms look so similar in these pictures? x___x

&Where the fuck do people buy bongs at? x___x
Mar 10, 2007 @ 20:36
smoke shops?
Mar 11, 2007 @ 10:47
CHEAP TRILL
White Widow

Inactive User

Mar 11, 2007 @ 10:48
Nice
Mar 11, 2007 @ 11:22
i'm jealous i can't find anything like that now that i am home from college for spring break. oh well. only a week.
Mar 11, 2007 @ 13:25
why do the rooms look so similar in these pictures? x___x

&Where the fuck do people buy bongs at? x___x


People buy bongs at head shops or they make one from pipes at Home Depot or they get em online. And those pictures are of the same room, it's the Canabis College in Amsterdam (in Jaercann's pic u can see their logo on that board in hte middle), dunno why that 1 dude had his hoodie all zipped up like he was trying to remain anonymous though.

Inactive User

Mar 11, 2007 @ 14:11
u can purchase bongs online as well.
Mar 11, 2007 @ 14:20
yup, i said online in my post actually. If you ask me tho, u might as well just go to a headshop, it's usually best to take a look at a bong in real life cuz pics dont always do the piece justice

Inactive User

Mar 11, 2007 @ 14:22
Word, but making your own makeshift bong is actually satisfying when it works. Ah yes Stoner ingenuity I swear if it meant getting high stoners could find the cure for AIDS.
Mar 11, 2007 @ 14:38
Picture at my smokespot. I look like a locomotive haha
Mar 11, 2007 @ 20:17


I've always wondered, where do dudes get baggies like this? x_____x

Inactive User

Mar 11, 2007 @ 20:34
^ Once again...

Smoke shops. Take a trip to one near u. It will be like a candystore first timne u go.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0