Whos a Stoner?

February 13, 2012 @ 17:00:10
ok
February 13, 2012 @ 17:34:19
MY GF WANTS ME TO CALL HER DADDYS LITTLE WHORE AT ALL TIMES
that's weird your gf also wanted me to call her that
February 13, 2012 @ 18:26:46
Originally posted by Inactive User
damn.. you could try a bubbler i thought those were cool and one or two hits could hit them good esp since theyve only smoked two other times?

i started off smoking blunts with the guys so i had to deal with the "harshness"

--

yes that's a chocolate bar. of course i wont forget about you fooloo. and lucky you, my friend found out they sell pixie sticks somewhere in the city versus it being in oakland :]

my nigga smokeyface. ight hit me up whenever you get the chance to get those k claireo? =]
February 13, 2012 @ 19:16:57
heading to miami march 1st. Someone hook me up with a connect.
thanks


send me a picture of your asshole faggot na nvm

yo cs02132 lol before my old account was banned i had like 1k posts in here. when they banned me this thread lost 50 pages.

i ran out of weed :/ im tryna reup later today tho


haha my first post was "joined HB just to post in this thread" and your response was why i remember it had me like smh
February 13, 2012 @ 19:34:32
February 13, 2012 @ 19:36:14
And fresh homgrown from my harvest in the fall
February 14, 2012 @ 23:30:19
need to start looking into bubblers, need to get more flavor out of my flowers
February 15, 2012 @ 00:08:09
need THIS
February 15, 2012 @ 00:27:34
wax has been my friends new obsession lately and boy has that shit fucked me up. i can handle it mixed in with trees on a blunt or a snap from a bong but i took a wax hit off a nailhead this past weekend for the first time and died....

Smang City Gauntlet - Forever The Dopest

February 18, 2012 @ 02:08:44
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhl717v87vlHDBZER8

"You're so cool, that I'ma call you a culo..."

February 18, 2012 @ 04:34:48
yo any connects in big bear
February 18, 2012 @ 09:07:17
YO ANY CONNECTS IN BIGBEAR CALIFORNIA????????????????????
February 19, 2012 @ 01:52:17
^^^dat desperate to get high swag
February 20, 2012 @ 05:06:53
All caps so you know he's serious
February 20, 2012 @ 05:15:08
On the real though,

So, in pokémon, since they have cow pokémon, does that mean they butcher those cow pokémon? Is farfetch'd a duck that has been genetically manipulated to carry a leek in its mouth to have complimentary garnish on hand for the inevitable farfetch'd foie gras? Grass fed, black Angus Tauros steak?
February 20, 2012 @ 05:19:29
^ LOL WUT

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 20, 2012 @ 05:42:20
some tree

a j
February 20, 2012 @ 05:53:59

Inactive User

^^^bars.
February 20, 2012 @ 07:20:17
On the real though,

So, in pokémon, since they have cow pokémon, does that mean they butcher those cow pokémon? Is farfetch'd a duck that has been genetically manipulated to carry a leek in its mouth to have complimentary garnish on hand for the inevitable farfetch'd foie gras? Grass fed, black Angus Tauros steak?

good question
February 21, 2012 @ 07:48:42
(Invalid img)
dropped it after i was done cleaning it smh. just bought another one
rip

While there's life there is hope, only the dead have none.

February 21, 2012 @ 08:40:32
^ i feel you mayne.. just broke an oil rig.. good buck fifty down the drain.. only the male joint broke, almost exactly where your female broke... its okay tho i actually tried cleaning up the edges with my torch, and soon with a replacement male fitting.l imight even be able to make it a 14 mm oil rig :D
February 22, 2012 @ 02:02:55
that purp a few posts up looks like what I got right now, strains called rasberry
February 22, 2012 @ 07:27:50
some tree

a j


lol@your joint shit looks like something my anus would roll while shitting gg@sucking@life fagqueer, dick fuck ass fuck

yo i was just pourin out some caviar cause im so well endowed when i remembered this was up and saw that faggots joint and laughed summore lol. fuck that guy so hard in the ass holla 4 a dollar!
February 22, 2012 @ 22:59:20


anyone have experience with a bubbler like this? good or bad? considering buying it for personal use

February 23, 2012 @ 02:48:58
Originally posted by Inactive User
^^^dat desperate to get high swag


dead
February 23, 2012 @ 04:06:04
raylo is the biggest faggot I've ever encountered.
February 23, 2012 @ 04:38:08


anyone have experience with a bubbler like this? good or bad? considering buying it for personal use


how much? looks amazing.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 23, 2012 @ 05:13:32
where to cop that bub?
February 23, 2012 @ 18:01:51
http://www.bongoutlet.ca/fingers-perculator-glass-hand-water-pipe-p-763.html

not sure if it's really worth the price or not

February 23, 2012 @ 18:57:04
dude for 60 bucks thats definately worth it
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x