Whos a Stoner?

February 03, 2012 @ 23:38:03
I went from being a heavy hitter to a quitter. Stopped smoking/serving like 2 weeks ago and guess what?
It feels good man

upthefunk

February 03, 2012 @ 23:56:04
lol kushburner... you obviously didn't understand what i meant when i said "/sarcasm" .....

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 04, 2012 @ 02:36:10
just ordered this, shoutouts to sqwuabs for putting me on nvsglassworks. just need to get a torch and can finally move on to that concentrate lifestyle.
February 04, 2012 @ 04:31:09
^Price/ link would be nice I'm currently looking for a pipe to smoke this BHO i'm making blushing
February 05, 2012 @ 01:53:41
any of you niggas have weed jew's as friends?

smh.
February 05, 2012 @ 03:45:35
Originally posted by Inactive User
lol kushburner... you obviously didn't understand what i meant when i said "/sarcasm" .....

guess sarcastic dont recognize sarcastic. i should have put a "/sarcasm" in there as well to help u out.
February 05, 2012 @ 04:03:01
thread still alive. good to see. ya boi been pretty much smoke free for almost 4 weeks.

smoked once. ate weed twice. no time these days. school keeps me busy. dont crave it at all.

plus im saving money. and not having a lot of money, it is important to save.

might get some for spring break in a couple weeks. anyways love.
February 05, 2012 @ 04:38:13
aiight kushburner <3 lol

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 05, 2012 @ 09:17:35
Originally posted by Inactive User


pixie stick. kief flattened paper thin and turned into a “joint”. sadly i wasnt there to smoke it but we put the remnants in a blunt and that shit got me smokeyface


this looks dope.
February 06, 2012 @ 02:41:24
so now cause of some dumb ass law a pack of cigarillos is now $7.50 and a single is fuckin 2.58

I dont get you boston.. decriminalizes weed, passes a law to get people to stop smh

$6.05 was bad enough..smh i remember when cigarillos were 2 for $1 a few years ago. anybody know a site that sells the boxes in 30s, 50s etc


Damn mayne, were paying 75cents to a $1 for one cigarillo. for a box of 4 or 5 or some shit is like $4.28. them new black and mild wraps with the two in one sealed pack are the shit though. except its hard for them stick when rolling but they still work.
February 06, 2012 @ 03:32:55
^Price/ link would be nice I'm currently looking for a pipe to smoke this BHO i'm making blushing


heres the link to the site i bought off of. http://nvsglassworks.com/

the price was 250 total. kinda expensive but ive heard good things about having quality glass. that and smoking concentrates would probably be better than smoking flower.
February 06, 2012 @ 05:24:48
i was just in the shower for a full 2 minutes before i realized my glasses were still on

tepsicmag.com

February 06, 2012 @ 05:26:27
i was just in the shower for a full 2 minutes before i realized my glasses were still on.

tepsicmag.com

February 06, 2012 @ 05:27:50
I'm so stoned I posted that twice man

tepsicmag.com

February 06, 2012 @ 21:22:39
found a new delivery service hooking it up fat. $50 for 5gs of top-shelf:
Afgoo


Super silver haze OG


Originally posted by Inactive User
aiight kushburner <3 lol

thats what i thought... come @ me bruh
February 07, 2012 @ 00:03:55
Damn I'm so high I just made a chair out of IKEA pieces
February 08, 2012 @ 17:07:12
ROLL CALL FUCK NIGGAS
kill yourselves!!!!!!!!!!!!!
February 08, 2012 @ 17:46:39
friends are awesome. :3 i'm broke and my friend gives me a nug of larry kush. <3

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 08, 2012 @ 17:47:26
shut up claire you whore
February 08, 2012 @ 17:54:45
just ordered this, shoutouts to sqwuabs for putting me on nvsglassworks. just need to get a torch and can finally move on to that concentrate lifestyle.
i love wax
February 08, 2012 @ 19:59:21
Any1 know a connect in Northern VA?

Real eyes realize real lies.

February 08, 2012 @ 20:39:13
yeah niggy. malice always hooked my shit up fat
February 08, 2012 @ 21:07:43
That showerhead is clean as fuck, 4.0 makes some nice shit. Anyone frequent aqualabtechnologies.com, tokecity, etc.??
February 08, 2012 @ 21:10:08
lol. gay niggas not even smoking weed anymore. smoking ear wax and belly button lint. weed nerds kill urselves
February 08, 2012 @ 21:51:20
Ray just mad he cant get wax in miami.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 08, 2012 @ 21:58:50
lmao. you got it in chitown?
February 08, 2012 @ 22:02:47
lmao. you got it in chitown?

yeah. its imported from cali.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 09, 2012 @ 01:39:56
No people make that shit where you guys are at? Its all over the place here in Utah....
February 09, 2012 @ 05:47:18
Anyone in Atlanta with a connect on Molly???

Blahh.

February 09, 2012 @ 06:18:15
No people make that shit where you guys are at? Its all over the place here in Utah....

I know my dealer used to make BHO on the regs but IDK of anyone that makes ear wax in state. I know that people do though.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x