Whos a Stoner?

November 06, 2011 @ 22:31:00
lol

Buffalo Bills till I die.

November 07, 2011 @ 00:13:57
sellem to me bapa
sellem to me bapa


how much do these go for per pill?


how many mg are they?

|||||||||||||\|||||||||||||||||I|/

November 07, 2011 @ 01:33:40
neighbors just came downstairs and brought us a batch of edibles. dope.
November 07, 2011 @ 01:38:05
30 mg^^

had a weird mawfuckin pickup earlier. drove up to a random street to meet a new D, he showed up with tupper ware in his hand. he handed me the tupperware, it looked like there was a about an 1/8th in there, then i asked him where the zip lock was, he then told me that he didnt have any, and that he wanted me to dump that shit in my hand. so i had to fuckin drive home one handed, with my other hand in a fist filled with weed. i was going to kill this nigga if it turned out to be less than an 1/8th, so i weighed it when i got home and the scale read "4.8". so i aint even mad i guess.
November 07, 2011 @ 03:04:35
^lol you had nothing in your car to put it in?
November 07, 2011 @ 03:27:12
dude couldn't even put it in some paper? lol
November 07, 2011 @ 08:35:18
Worth it for the free 1.3, but that shit is lame. If you are a dealer you are expected to come prepared, be on time, and have exact measurements.
November 07, 2011 @ 10:08:46
anybody wanna purchase an Arizer Q Vape??

$100 OBO

its pretty much the exact same type of vaporizer as a Volcano
but a fraction of the price..

send me a message if you interested!
November 07, 2011 @ 16:44:35
Quitting daily smoking today, I can't have a good high anymore
November 07, 2011 @ 17:44:06
on the real whos in LA and can put me down with some herbs???
November 07, 2011 @ 18:06:53
$250 a zip/$900 a qp for this austin trainwreck. aaaaay

November 07, 2011 @ 18:15:46
yeea bwoi
November 08, 2011 @ 01:50:58
30 mg^^

had a weird mawfuckin pickup earlier. drove up to a random street to meet a new D, he showed up with tupper ware in his hand. he handed me the tupperware, it looked like there was a about an 1/8th in there, then i asked him where the zip lock was, he then told me that he didnt have any, and that he wanted me to dump that shit in my hand. so i had to fuckin drive home one handed, with my other hand in a fist filled with weed. i was going to kill this nigga if it turned out to be less than an 1/8th, so i weighed it when i got home and the scale read "4.8". so i aint even mad i guess.


my dude does this shit sometimes haha. its ridiculous
picked up some a q of some green crack
November 08, 2011 @ 02:01:56
i havent chiefed on weed in 2 weeks. zamn
November 08, 2011 @ 03:33:20
Im going to attempt to make a Pokeball Bong.
Just bought the pokeballs on Ebay, fucking $40 dollars on that shit, but thats just gonna force me to actually make the shit so I know I didn't waste my money

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

November 08, 2011 @ 03:36:51
I haven't smoked in 7 weeks, fucking bogus. Now I'm going back to my old job until I hear from this new position i should be hearing about, stayed clean because it's a gov't position so they'll most likely test.

Buffalo Bills till I die.

November 08, 2011 @ 04:15:13
Originally posted by Inactive User
$250 a zip/$900 a qp for this austin trainwreck. aaaaay


wow glorious nug, must have been nice to smoke especially in some decent glass
November 08, 2011 @ 04:51:19
Originally posted by Inactive User
Im going to attempt to make a Pokeball Bong.
Just bought the pokeballs on Ebay, fucking $40 dollars on that shit, but thats just gonna force me to actually make the shit so I know I didn't waste my money




That should be the end product, its alot longer btw its just cut off

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

November 08, 2011 @ 04:52:23
pm the boy.... yep im good
November 08, 2011 @ 04:56:17
good glass recommendations? Was looking at roor pieces but I have no idea what the fuck the difference between all the different models are

.

November 08, 2011 @ 12:17:02
i need someone with buds/molly in south florida
November 08, 2011 @ 15:06:45
i need someone with buds/molly in south florida


Gunna be in hallandale for winter break at the condo, gotta figure out someone to cop from for the 2 weeks I'm there with the homie.
November 08, 2011 @ 15:12:30
i need someone with buds/molly in south florida


Gunna be in hallandale for winter break at the condo, gotta figure out someone to cop from for the 2 weeks I'm there with the homie.


ohhh shit by hollywood?
November 08, 2011 @ 18:32:16
got some new bubba. buds are too small and it needs to be trimmed better. it's eh. nice piney scent though. 6/10.
November 08, 2011 @ 18:37:00
kawped some super silver haze for under 20 a g in NYC :D
November 08, 2011 @ 19:09:41
smoked two blunts of some Jupiter OG last night and fuuuckkk was i up there. highest i've been in a while; i was getting the stoner giggles
November 08, 2011 @ 21:28:37
anybody wanna purchase an Arizer Q Vape??

$100 OBO

its pretty much the exact same type of vaporizer as a Volcano
but a fraction of the price..

send me a message if you interested!

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 09, 2011 @ 01:40:44
50.01 is my offer.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

November 09, 2011 @ 03:52:27
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x