Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
January 29, 2012 @ 12:51 AM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011

smokin on those grinder crystals all night..see yall when i come down
January 29, 2012 @ 01:32 AM
Svthewha

Post: 375

Join Date: Dec 2010

so. anyone agree that the smoking part is 3x better than the being high part?

go through weed way too quick because of that....
January 29, 2012 @ 06:09 AM
kushburner

Post: 331

Join Date: Mar 2007

Location: CA

Info on that bag pls.. need something like that

so. anyone agree that the smoking part is 3x better than the being high part?

go through weed way too quick because of that....

helllllllz nah
January 29, 2012 @ 10:45 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

i cant wait to show you guys the picture of the "tarantula" we smoked. :3

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

January 29, 2012 @ 09:48 PM
kreese1

Post: 31

Join Date: May 2011

Location: Los Angeles

^^ Yessir! That bag works wonders. I wish I had this when I was younger!

www.abscentdesign.com www.ihearttrapmusic.com

January 29, 2012 @ 11:27 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

Svthewha i think i know where you're coming from

i don't agree that the smoking part is actually better than being high, but i damn sure love the ritual of smoking weed as opposed to eating edibles or smoking a vape. ever since my homie turned me on to blunts i've been burning through weed like no other
January 30, 2012 @ 03:17 AM
MonguL

Post: 452

Join Date: Sep 2008

anyone got any tips or ideas on smoking in a rental whip? gotta rent a car, and now a lot of them are 100% smoke-free...

need some help on this one guys. I thought of possibly using a spoof or whatever you guys call them( a tp tube with dryer sheets at both ends), but wondering if ya'll have any good ideas.
January 30, 2012 @ 03:40 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

just crack the windows open or use hello neighbor
January 30, 2012 @ 05:16 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

lol i smoke in smoke free hotels/rental cars hella. lolololololol

idgaf
January 30, 2012 @ 09:23 PM
no0 v.2.0

Post: 290

Join Date: Aug 2007

Location: middle school

yea seriously, what are they gonna do?

smoke away.
January 30, 2012 @ 11:06 PM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!

yea seriously, what are they gonna do?

smoke away.


Charge that CC you used lmao.. unless you ballin' outta control like that.

"They Throwin' Hate At Me"

January 31, 2012 @ 12:41 AM
FerrariG

Post: 365

Join Date: Dec 2010

Location: Georgia


The EXTENDO cool

Blahh.

January 31, 2012 @ 03:34 AM
MonguL

Post: 452

Join Date: Sep 2008

yea seriously, what are they gonna do?

smoke away.


Charge that CC you used lmao.. unless you ballin' outta control like that.

this. it's like, a few hundred dollars
January 31, 2012 @ 04:18 AM
InfamousZero

Post: 780

Join Date: Oct 2007

Location: Chicago.

drive with the windows open. if you're in a cold environment you will be absolutely fine. when i smoke in my car i always have the windows open and theres no smell.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

January 31, 2012 @ 07:52 PM
elgordo

Post: 388

Join Date: Jan 2012

Location: US

my friend uses this orange scented smoke freshener from 7 11, one spray and all you smell is oranges
January 31, 2012 @ 10:13 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

rt all you bitches who think they will charge several hundred dollars to your cc....lol are you bitches? wtf.

you stupid fucks, i stayed at like 4 different hotels last week and i had a rental for a month the month prior to this. fuckin ls like my name is larry ellberl in both of those bitches and still no charge. and if they were then id call my fucking bank up and dispute the fuck outta that charge. the fuck suss niggas kill yourselfs

no pussy lifestyle getting faggots
January 31, 2012 @ 10:15 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

im on a tbreak until the 12th though. i got too many drugs in my system. lol on sunday i was on a jeffry.

nigga was on that molly x wine x rum x cocaine x weed x fake weed spice lifestyle
January 31, 2012 @ 10:17 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

also a nigga just signed a lease to a studio on the 10th floor of a building with wood floors facing east so i can see the ocean.

also a nigga just dropped mad gualla at ikea so you know my shit looks like a catalog lifestyle swaqqer shit idk im ballin out of control.

my next purchase is going to be a honda rukus
February 1, 2012 @ 12:34 AM
Orpami

Post: 1611

Join Date: Nov 2006

Location: Miami, Fl

also a nigga just signed a lease to a studio on the 10th floor of a building with wood floors facing east so i can see the ocean.

also a nigga just dropped mad gualla at ikea so you know my shit looks like a catalog lifestyle swaqqer shit idk im ballin out of control.

my next purchase is going to be a honda rukus


that boy coldblooded stuntin'
February 1, 2012 @ 12:48 AM
InfamousZero

Post: 780

Join Date: Oct 2007

Location: Chicago.

I see ray just got his financial aid.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 1, 2012 @ 06:58 AM
steez1500

suspended

Post: 53

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

fuck drug tests.. on these fucking niacin pills right now itchin and burning like fuck cant sleep. roll juan for a nigga
February 1, 2012 @ 07:34 AM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!

rt all you bitches who think they will charge several hundred dollars to your cc....lol are you bitches? wtf.

you stupid fucks, i stayed at like 4 different hotels last week and i had a rental for a month the month prior to this. fuckin ls like my name is larry ellberl in both of those bitches and still no charge. and if they were then id call my fucking bank up and dispute the fuck outta that charge. the fuck suss niggas kill yourselfs

no pussy lifestyle getting faggots


cool story bro.

"They Throwin' Hate At Me"

February 1, 2012 @ 09:25 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

rt all you bitches who think they will charge several hundred dollars to your cc....lol are you bitches? wtf.

you stupid fucks, i stayed at like 4 different hotels last week and i had a rental for a month the month prior to this. fuckin ls like my name is larry ellberl in both of those bitches and still no charge. and if they were then id call my fucking bank up and dispute the fuck outta that charge. the fuck suss niggas kill yourselfs

no pussy lifestyle getting faggots


My favorite stoner poster.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

February 2, 2012 @ 05:54 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥



enjoying this with a tall glass of milk..

apparently, while making the butter for this, it turned purple, green, and magenta (at different parts? ) omfgggg…. only eating a third of it since this cause my friend to pass out (i’m sure he ate more than one)

also, innit he said there was shake of girl scout cookies and platinum cookies.. forgot the other two

managed to smoke earlier as well.. a blunt with remnants of a “pixie stick” (kief pressed into a sheet and rolled into a “joint”)

~ happy high claire is happy ~ weee ~

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 2, 2012 @ 06:04 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥



that tarantula joint i was talking about the other day :3

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 2, 2012 @ 06:06 AM
Evolve

Post: 454

Join Date: Sep 2007

Location: 41510

what chall know bout dat dmt

Dat Dimensional Mind Travel?
February 2, 2012 @ 06:10 AM
cs02132

Post: 585

Join Date: Nov 2008

Location: boston

so now cause of some dumb ass law a pack of cigarillos is now $7.50 and a single is fuckin 2.58

I dont get you boston.. decriminalizes weed, passes a law to get people to stop sad

$6.05 was bad enough..smh i remember when cigarillos were 2 for $1 a few years ago. anybody know a site that sells the boxes in 30s, 50s etc
February 2, 2012 @ 06:11 AM
cs02132

Post: 585

Join Date: Nov 2008

Location: boston

also good to see the old raylo back lol
February 2, 2012 @ 02:08 PM
thongstealer

Post: 238

Join Date: Sep 2006

Location: Boston

We in this.
February 2, 2012 @ 07:12 PM
kushburner

Post: 331

Join Date: Mar 2007

Location: CA

so now cause of some dumb ass law a pack of cigarillos is now $7.50 and a single is fuckin 2.58

I dont get you boston.. decriminalizes weed, passes a law to get people to stop sad

$6.05 was bad enough..smh i remember when cigarillos were 2 for $1 a few years ago. anybody know a site that sells the boxes in 30s, 50s etc

Lol what they are still $1/$5ish in Cali


that tarantula joint i was talking about the other day :3

Waste. You cant even drag the smoke from the weed that is sticking on the outside of the paper.
fuck drug tests.. on these fucking niacin pills right now itchin and burning like fuck cant sleep. roll juan for a nigga

Niacin wont do shit except make your piss look neon green

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top