Whos a Stoner?

Mar 30, 2012 @ 15:01
Can anyone tell me what the numbers are looking like in Cali? What's the rate for a P of some fire like fkim posted. I'm gonna be there over the in June.
Mar 30, 2012 @ 17:35
You really trying to grab a pound? An oz of fire goes for $300
Mar 30, 2012 @ 21:52
anyone in the tri-state area (or anywhere else for that matter) goina the tiesto concert in atlantic city tonight

.

Mar 30, 2012 @ 22:38
.
You really trying to grab a pound? An oz of fire goes for $300


Yeah, I got a big crew coming with me and we staying for a 3 weeks. I'd figure prices be a lot cheaper than on the East coast but it's not I guess
Mar 30, 2012 @ 22:48
lolol its purple

all of it


almost as fire as
Mar 31, 2012 @ 04:34
.
You really trying to grab a pound? An oz of fire goes for $300


Yeah, I got a big crew coming with me and we staying for a 3 weeks. I'd figure prices be a lot cheaper than on the East coast but it's not I guess


the quality is going to be substantially better than east coast for the price.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Mar 31, 2012 @ 15:53
lolol its purple

all of it


almost as fire as


*Drools*
Apr 01, 2012 @ 07:33
I dont like dark ass purple shit. if im gonna get purp i like light purp or purple shit that isnt purple
Apr 01, 2012 @ 23:08
chicago where you b at? would be great if a fellow hb'r could hook a brother up with a connect. not looking for anything special, located on northside. pm asap
Apr 02, 2012 @ 02:04
I dont like dark ass purple shit. if im gonna get purp i like light purp or purple shit that isnt purple


it was different seeing a bunch of purple. when i rolled spliffs i really saw how gross the tobacco looked in contrast.
Apr 02, 2012 @ 06:47
I dont like dark ass purple shit. if im gonna get purp i like light purp or purple shit that isnt purple


it was different seeing a bunch of purple. when i rolled spliffs i really saw how gross the tobacco looked in contrast.


yeah i can relate.. some purps are weird.. but some really kicks ass..

http://n8chr.bigcartel.com designer clothing for less ^^^^^^vvvvv^^^^^vvvvv^^^^^^VVVVVV-----====

Apr 02, 2012 @ 16:53
I dont like dark ass purple shit. if im gonna get purp i like light purp or purple shit that isnt purple


it was different seeing a bunch of purple. when i rolled spliffs i really saw how gross the tobacco looked in contrast.


lol yea i know what you mean

and lmao at your new sn
Apr 03, 2012 @ 00:44
Who pops them pk's doe
Apr 03, 2012 @ 00:48
I have a ton of zoomed in shots of bud from my USB microscope but they're on my friends pc.. and he's too lazy to find them.. pisses me off man smokeyface lol
Apr 03, 2012 @ 01:00
Who pops them pk's doe

nigs round the way be faded off them perks
Apr 03, 2012 @ 01:39
Who pops them pk's doe

nigs round the way be faded off them perks
Yeah I like the perks and the vikes and the xans but I dont really fuck around with like OC or anything of that harder shit. Couple 5 mg percs and a few bowls , woowee
Apr 03, 2012 @ 05:34
(Invalid img)
Apr 03, 2012 @ 08:11
nigs round the way be faded off them perks
Yeah I like the perks and the vikes and the xans but I dont really fuck around with like OC or anything of that harder shit. Couple 5 mg percs and a few bowls , woowee

word i fucked around wit a 15mg OC before...real shit, best feelin ever

idk how anyone could go over like 60 mg of that shit tho, just prolly gone be dope fiend noddin the whole time and shit
Apr 03, 2012 @ 18:11
weed...weed.... is the only drug i need.... SHOUT OUT TO MY NIGGA WIZ thanks for everything recently...

http://n8chr.bigcartel.com designer clothing for less ^^^^^^vvvvv^^^^^vvvvv^^^^^^VVVVVV-----====

Apr 03, 2012 @ 20:21
Yeah I like the perks and the vikes and the xans but I dont really fuck around with like OC or anything of that harder shit. Couple 5 mg percs and a few bowls , woowee

word i fucked around wit a 15mg OC before...real shit, best feelin ever

idk how anyone could go over like 60 mg of that shit tho, just prolly gone be dope fiend noddin the whole time and shit


one of my boys was smokin 80s for a while. last time i heard he was stuck on heroin and shit. white boys actin fuckin crazy
Apr 04, 2012 @ 06:49
word i fucked around wit a 15mg OC before...real shit, best feelin ever

idk how anyone could go over like 60 mg of that shit tho, just prolly gone be dope fiend noddin the whole time and shit


one of my boys was smokin 80s for a while. last time i heard he was stuck on heroin and shit. white boys actin fuckin crazy
Yeah bro I have good friends that I grew up with that started doing OC and ended up strung out on heroin. One of them just committed suicide. Why I will never fuck with anything but percs vikes and xans
Apr 04, 2012 @ 10:57
idk bruh i feel xanax can be just as bad, shit they all bad really! but these bars man...

1 nigga recently killed himself trynna get off em, and one of my mans is hooked and hes a mess.. its type scary what they do if u abuse them, idk...everything in moderation feel me

but anyway, im blown off this OG...early mornin jurnt is always a must!
Apr 04, 2012 @ 11:43
nobody on kps? vics n percs are smokeyface

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Apr 04, 2012 @ 13:56
hashbash this saturday in ann arbor for all you michigan heads. anybody rollin' ?
Apr 04, 2012 @ 15:27
kps? kolonopin?
Apr 04, 2012 @ 17:19
it was different seeing a bunch of purple. when i rolled spliffs i really saw how gross the tobacco looked in contrast.


lol yea i know what you mean

and lmao at your new sn


lmao. its ridiculous af.


idk how yall are into pills...thats like legit fiend shit.

anyone else love to get high and talk politics? its a shame no one i know irl is up on it like i am. all the conversations end up with me cutting down every idea they say while putting on an agree face as to save some remnants of the relationship. lol. the other day my gf got me talking about fiscal policy and you better believe after we had the best make up sex.
Apr 04, 2012 @ 20:13
naa my nigga, fuck politics...

but on another note, finna cop this hash tonight....been a min since i got my hands on some hash, kinda hype
Apr 04, 2012 @ 20:29


quick picture of some og

Apr 04, 2012 @ 20:55
hashbash this saturday in ann arbor for all you michigan heads. anybody rollin' ?



fuuuuuuuck yeah. hold it down for the deuce!
Apr 04, 2012 @ 22:40
^ *insert denzel "mah nxgga" gif*
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0