Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
July 28, 2011 @ 01:32 PM
r4ylo

Post: 96

Join Date: Jun 2011

r u black?
July 28, 2011 @ 04:47 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

so one of the dispensaries in my town recently had some drunken bastard try and get buy bud from them without a rec. after being denied, he decided it would be a good idea to shoot up the store front while leaving. no one was injured or anything, but it upset some of the nearby residents and they went to city counsel to have all the county's dispensaries close up, including my fav main shop sad

they've got a petition going right now to keep their shop open though.. hopefully shit gets passed. they definitely got a lot of supporters. but fuck, i don't wanna go back to having to buy from sketchy dealers that always be skimpin' razz

tl;dr
-dispensaries in my county are getting closed by city counsel
-feels bad man
July 28, 2011 @ 04:53 PM
chef_

Post: 217

Join Date: May 2011

Location: Liverpool

nah
July 28, 2011 @ 04:54 PM
chef_

Post: 217

Join Date: May 2011

Location: Liverpool

youtube.com/watch?v=FKzc385G5wU&feature=related
July 28, 2011 @ 05:48 PM
WojieWorldPeace

Post: 2512

Join Date: Mar 2008

Location: Buffalo, NY

I need a t-break.

I tore my knee up a month ago this day and I've already ran through my prescription pills lol...all day if I'm not at physical therapy or lifting I'm chilling smoking bud and playing Fifa or some shit.

I take like 2 bowls out the bong to the face and I'm high for like an hour max...I need to chill lol...and this is some white widow shit outta Cali I got my hands on.

Buffalo Bills till I die.

July 28, 2011 @ 05:56 PM
Santiago Regal

Post: 259

Join Date: Jul 2009



Watvoor assie?
July 28, 2011 @ 08:00 PM
Jagraj

Post: 858

Join Date: Dec 2006

Location: NYC



krispy
July 28, 2011 @ 08:04 PM
*ER!C

Post: 2491

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

I need a t-break.

I tore my knee up a month ago this day and I've already ran through my prescription pills lol...all day if I'm not at physical therapy or lifting I'm chilling smoking bud and playing Fifa or some shit.

I take like 2 bowls out the bong to the face and I'm high for like an hour max...I need to chill lol...and this is some white widow shit outta Cali I got my hands on.


send me a nug? kthnxbye
July 28, 2011 @ 08:06 PM
JamesEarlZones

Post: 14

Join Date: Sep 2010

Purps looking delicious.
July 29, 2011 @ 12:28 AM
eidaow

Post: 1144

Join Date: Sep 2010

Location: canada

just popped 2 yoddies today for the first time. they're fucked.

~ h a n s u m ~

July 29, 2011 @ 12:29 AM
*ER!C

Post: 2491

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

whats a yoddie my ♥♥♥♥♥?

edit: smokin mandatory after sex blunt....feels good man
July 29, 2011 @ 12:48 AM
no0 v.2.0

Post: 2123

Join Date: Jan 2009

Location: $crewston

first thing i'm going to get once i make it big is a fucking peyote pillar. shit's are just soo fucking sexy.

in the meantime i'm still eyeing some pieces in the $300-400 range. thinking of buying a new luke wilson, a SG stemline, or a 2011bc showerhead bubb.
July 29, 2011 @ 11:14 AM
beck0n

Post: 448

Join Date: May 2010

do you know what print the paper was? like what was design the perf was?


the print ended up being an Alex Grey / Ganesh.

i.imgur.com/1QYtN.jpg
i.imgur.com/Y75Tu.jpg

the blotter itself had a metallic, hairspray-like taste that i wasn't expecting (solventconfused.

after freaking out for a few minutes thinking it was potentially a RC (DOx), it settled into a beautiful experience.

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/219212

July 29, 2011 @ 11:18 AM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

nice man. i have heard amazing things about that print. im glad you had a wonderful experience. im hoping for something similar this weekend at Furthur.
July 29, 2011 @ 01:33 PM
eidaow

Post: 1144

Join Date: Sep 2010

Location: canada

whats a yoddie my ♥♥♥♥♥?

edit: smokin mandatory after sex blunt....feels good man


this is basically what a yoddie is but i used a glass tube and a water bottle lol

www.youtube.com/watch?v=rXk3ZYEGTvs

~ h a n s u m ~

July 29, 2011 @ 05:06 PM
Exotic

Post: 205

Join Date: Mar 2010

Location: Ventura, CA

whats the point of it? couldnt you do the same thing with a bowl and just rip it really hard?
July 29, 2011 @ 05:14 PM
no0 v.2.0

Post: 2123

Join Date: Jan 2009

Location: $crewston

yeah what's the fucking point of that shit when you could just use a bowl? haha. can't be good for you either sicne it's plastic and shit.
July 29, 2011 @ 11:18 PM
eidaow

Post: 1144

Join Date: Sep 2010

Location: canada

the point is it saves weed and u get high and a massive head rush. you can just do 4 yoddies (takes like a cig and .6) and ur high as fuck compared to a bong rip.

edit. prolly less than a cigarette

~ h a n s u m ~

July 30, 2011 @ 01:32 AM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

July 30, 2011 @ 02:17 AM
trevorr

Post: 55

Join Date: Dec 2010

http://www.youtube.com/watch?v=LBzLpqKQ2CI
July 30, 2011 @ 04:35 AM
sliicktalk

Post: 470

Join Date: Mar 2010

www.youtube.com/watch?v=fL2nJrEqx2k

this shit is still interesting to me
July 30, 2011 @ 04:40 AM
tunnelno5

Post: 429

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

am i the only person that doesnt like hash? doesnt smoke too well.

if i smoke concentrate, its earwax with a ceramic wand.

on the bad trip note, my older homies club located on wilshire and virgil in koreatown recently got shut down. he's packing his shit to CO, he got something going on over there. i hear herbs over there is 400+ a zip of any quality. can any colorado heads vouch for this? its a bummer though, there are so many clubs in LA that really have no love for the patients and are out there to only make money.

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

July 30, 2011 @ 04:43 AM
lazyogi

Post: 46

Join Date: Jul 2009

Location: bed

fuck hash, stick to the kush.

"you know snowfish aren't real right?" "nigga stfu"

July 30, 2011 @ 04:48 AM
iLoveBreast

Post: 239

Join Date: May 2010

am i the only person that doesnt like hash? doesnt smoke too well.

if i smoke concentrate, its earwax with a ceramic wand.

on the bad trip note, my older homies club located on wilshire and virgil in koreatown recently got shut down. he's packing his shit to CO, he got something going on over there. i hear herbs over there is 400+ a zip of any quality. can any colorado heads vouch for this? its a bummer though, there are so many clubs in LA that really have no love for the patients and are out there to only make money.


yeah my homie lived in denver told me it was like 80 for an 8th, so 400+ sounds right. but Colorado is 3:1 when it comes to dispensaries to starbucks, so theres alot of weed out there
July 30, 2011 @ 04:51 AM
tunnelno5

Post: 429

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

fuck hash, stick to the kush.


word. ive been on that bubba kush tip. og's get me too stuck

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

July 30, 2011 @ 05:13 AM
whothefck

Post: 118

Join Date: Jun 2011

Location: Dubb.

My homie just picked up a brick of some sweet afghan. Smoked half a zip and i'm fucking baked..
July 30, 2011 @ 06:25 AM
jaguar everglades

Post: 325

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

How do you have a bad trip on lucy? I've dosed like 5 times....only got visuals when I closed my eyes if I even got them. That bad trip video up there looks fucking awesome.
July 30, 2011 @ 01:02 PM
michaelgd

Post: 140

Join Date: Mar 2011

Damn I really wanna try edibles. What's the easiest to make/how much bud would I need?
July 30, 2011 @ 01:31 PM
nostalgia deux

Post: 213

Join Date: Apr 2011

Location: atlanta

damn thatll last you a long ime
July 30, 2011 @ 02:21 PM
krn_zmb

Post: 4066

Join Date: Apr 2007

Location: Bay Area

That fruity pebbles treat is good as fuck. I'd eat it just to eat it.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top