Whos a Stoner?

March 01, 2010 @ 20:58:44 PM
Post: 173
Join Date: Feb 2010
Location: NY
I've been smoking for about a year now and just yesterday i noticed that i twitch a bit when i'm high. Not like on some alzeihmers shit, but like small twitchs. Is this normal???


no
March 01, 2010 @ 21:01:43 PM
Post: 871
Join Date: Aug 2009
Location: Filadelfia
I've been smoking for about a year now and just yesterday i noticed that i twitch a bit when i'm high. Not like on some alzeihmers shit, but like small twitchs. Is this normal???


*****, you gon' die.

7 blunts in 5 hours. smokeyface

"I got smokers hitting rocks making Stevie J faces" - Quilly

March 01, 2010 @ 21:14:29 PM
Post: 654
Join Date: Jan 2010
Location: Oregon
I've been smoking for about a year now and just yesterday i noticed that i twitch a bit when i'm high. Not like on some alzeihmers shit, but like small twitchs. Is this normal???


I do it too.
You don't really twitch, you just notice your muscles movement a lot more.
March 01, 2010 @ 21:29:02 PM
Post: 5675
Join Date: Jan 2008
Blazed + Plastic Beach
March 01, 2010 @ 22:17:57 PM
Post: 1608
Join Date: May 2009
friday's high is gonna be 0 degrees celsius omagah
March 01, 2010 @ 23:51:47 PM
Post: 206
Join Date: Jul 2009
March 02, 2010 @ 00:17:01 AM
Post: 1246
Join Date: Dec 2007
Location: SFC
people get lazy i think... and then blame the weed for their laziness, or for being a distraction, or whatever...

the truth is you just gotta get your priorities straight. you can be successful, and motivated, and doing well in life, and STILL smoke weed whenever.

and with that said, i'm cracking another philly! pow!


oh god son please dont give me the fucking speech about how i can still smoke weed and be successful i know that ive given that preach before, straight up i probably smoke more than you and all your little friends combined.

Im not blaming the weed for my problems you got it twisted.
March 02, 2010 @ 00:21:07 AM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
Barack Obama isn't bitching nucccaaaa.
March 02, 2010 @ 00:28:30 AM
Post: 2269
Join Date: Feb 2009
Location: Los Angeles 818
people get lazy i think... and then blame the weed for their laziness, or for being a distraction, or whatever...

the truth is you just gotta get your priorities straight. you can be successful, and motivated, and doing well in life, and STILL smoke weed whenever.

and with that said, i'm cracking another philly! pow!


Yeah, I get lazy sometimes when I smoke, so I just don't do it unless I know I don't got shit to do
March 02, 2010 @ 00:35:53 AM
Post: 173
Join Date: Feb 2010
Location: NY
oh god son please dont give me the fucking speech about how i can still smoke weed and be successful i know that ive given that preach before, straight up i probably smoke more than you and all your little friends combined.

Im not blaming the weed for my problems you got it twisted.


wasn't talking to you specifically, just commenting in general
March 02, 2010 @ 00:45:09 AM
Post: 1246
Join Date: Dec 2007
Location: SFC
my bad then fam lol..irritable because i should be high right now.
March 02, 2010 @ 00:50:07 AM
Post: 654
Join Date: Jan 2010
Location: Oregon
Just got in the game as of last Thursday.Gotta make sure not to smoke my own stash like this kidda ^^^^
March 02, 2010 @ 02:06:39 AM
Post: 85
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Damn I never thought Id say this but I think Im going to take a t break..I really need to get some shit in my life worked out. And I feel like now isnt a good time to be getting lifted all the time like I do. I need to take shit serious.


word
March 02, 2010 @ 04:41:38 AM
Post: 3194
Join Date: Apr 2007
Location: Los Angeles
just got my medical card, pretty legit

anyone in the san fernando valley area know of any good clubs?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2010 @ 09:04:09 AM
Post: 1608
Join Date: May 2009
staying home today, my nose and throat be all fucked and so are my brain thinkins, gonna smoke a bowl or two and jc all daaaaaaay
March 02, 2010 @ 09:48:26 AM
Post: 996
Join Date: Jul 2009
Location: In your heart.
snowwwwwwwwwwwwwinnnnnnggggg. skipping all my classes and just chillin.,
March 02, 2010 @ 09:52:39 AM
Post: 1608
Join Date: May 2009
March 02, 2010 @ 12:28:52 PM
Post: 2269
Join Date: Feb 2009
Location: Los Angeles 818
just got my medical card, pretty legit

anyone in the san fernando valley area know of any good clubs?


smokeyface

but yeah, there's literally hundreds of clubs in the valley. Like more than you would find over the hill and shit.

But my favorite shop was The Holland House, but they recently closed down and became a delivery only service stationed in riverside SMH.

Right now I go to a place called Valley Herbal Center....it's on Vanowen and Hazeltine. They got the best prices.

But like I said, there's like a club on every corner out here, so there's probably way better clubs that I just haven't heard about yet.

I'll PM you a site where u can find out about clubs and where they're located.
March 02, 2010 @ 12:52:36 PM
Post: 996
Join Date: Jul 2009
Location: In your heart.
yo i was out driving at 8 am and there was no snow/flurries anything. i wake up at 1:30 and there is a fucking blizzard. cool weather


yessssssssssssss. no classes either. just took 2 blunts to the face. yes to smoking with black people.
March 02, 2010 @ 13:58:12 PM
Post: 2664
Join Date: Jun 2009
Location: atlanta
Georgia weather sucks, yesterday it was its was like 76 out, now its snowing da fuck?
March 02, 2010 @ 16:00:56 PM
Post: 1819
Join Date: Dec 2008
Location: STHLM

yeah..smokeyface
March 02, 2010 @ 18:19:21 PM
Post: 992
Join Date: Feb 2009
Location: Left Coast
^ random ass filters layin around?
March 02, 2010 @ 18:20:32 PM
Post: 5675
Join Date: Jan 2008
yessssssssssssss. no classes either. just took 2 blunts to the face. yes to smoking with black people.


lol @ black people part
March 02, 2010 @ 18:28:16 PM
Post: 458
Join Date: Oct 2008
Location: NY
No your not your tryna get your post count up.. stop it 5


Stop it slimeeee.
March 02, 2010 @ 18:30:20 PM
Post: 583
Join Date: Nov 2008
Location: boston
word. i just got cigs.


what kind? reds? if not gtfo lol
March 02, 2010 @ 18:43:34 PM
Post: 654
Join Date: Jan 2010
Location: Oregon
I want to smoke so god damned bad right now...
March 02, 2010 @ 18:53:10 PM
Post: 458
Join Date: Oct 2008
Location: NY
I'm in my art class blazed out of my mind if it makes you feel better 5
March 02, 2010 @ 18:57:28 PM
Post: 992
Join Date: Feb 2009
Location: Left Coast
wake and bake, school, afterschool session, homework, night cap session, sleep.
March 02, 2010 @ 19:01:58 PM
Post: 458
Join Date: Oct 2008
Location: NY
Sounds likes great day my friend,I seen "Cop Out" two nights ago after a good session and it was so funny. I love Tracy Morgan!
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x