Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
March 16, 2010 @ 11:29 PM
March 16, 2010 @ 11:50 PM
Shanklin

Post: 9593

Join Date: Nov 2006

ive been watchign forgetting sarah marshall. shits funny as fuck.

i just got off the phone with her. she still loves me. i think we'll get together in the future. i think she doesnt want to get together because of her friends or something. hopefully they are worth losing me because thats whats happening.

every so often we call talk, smash then stop talking entirely again. then we get sad, and repeat the cycle. i think im gonna end up marrying her.


It's funny how I always respond when im blown cool

(This has heartbreak written all over it...all homo.)

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

March 17, 2010 @ 12:00 AM
It's Only Hype

Post: 5502

Join Date: Jan 2008

omg lol the CAHSEE.. i remember that shit
March 17, 2010 @ 12:00 AM
HELLA.

Post: 843

Join Date: Jun 2009

Location: where we say hella.

the fuck am i in the relationship thread?
March 17, 2010 @ 12:36 AM
GimmeDaLoot

Post: 641

Join Date: Jan 2010

I need to roll my blunts better they been burning to quick lately.

Anyway, blazed right now

yeah i smoke that strong a lot, yeah i need some what you got.. half a pound of lemon kush call that pack the lemon drop
www.youtube.com/watch?v=H6Q4s_ZdvAQ
March 17, 2010 @ 01:10 AM
It's Only Hype

Post: 5502

Join Date: Jan 2008

lol people please stop posting Lemonade

www.youtube.com/watch?v=JW9vC238vNQ
March 17, 2010 @ 01:29 AM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC

gucci is wack as fuck..the fuck outta here
March 17, 2010 @ 01:33 AM
PURPLE!

Post: 203

Join Date: Sep 2006

Lem-maahn!
March 17, 2010 @ 01:50 AM
HELLA.

Post: 843

Join Date: Jun 2009

Location: where we say hella.

gucci is wack as fuck..the fuck outta here


March 17, 2010 @ 01:52 AM
KobraKai88

Post: 319

Join Date: Mar 2010

Location: CA ALL DAY

wish i had some right now sad
getting faded and watching always sunny in philidelphia or tim and eric awesome show is one of the most entertaining things i have done
March 17, 2010 @ 12:25 PM
Daws

Post: 1649

Join Date: Jul 2007

Location: VA

Ayo run to 7-11 real quick and scoop that blackberry lime God of War slurpee mix it with the classic Coca that joint is so good it's like drinking dolphin tears
March 17, 2010 @ 04:13 PM
HELLA.

Post: 843

Join Date: Jun 2009

Location: where we say hella.

wish i had some right now sad
getting faded and watching always sunny in philidelphia or tim and eric awesome show is one of the most entertaining things i have done


its always sunny is my shit.cool
March 17, 2010 @ 06:28 PM
late for dinner

Post: 101

Join Date: Feb 2010

Location: philly

what eye drops does everyone use? i like the rohtos but i just copped a bottle that burns more than usual. does the term "astringent" have any relation to that?
March 17, 2010 @ 07:06 PM
babyface killa

Post: 28

Join Date: Mar 2010

I'ma B. la- ze... and then be lazy.
March 17, 2010 @ 07:10 PM
k3vin fr3sh

Post: 791

Join Date: Mar 2007

Location: miami

what eye drops does everyone use? i like the rohtos but i just copped a bottle that burns more than usual. does the term "astringent" have any relation to that?


visine LR (yellow label)

trappersgonnatrap.tumblr.com

March 17, 2010 @ 07:14 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

March 17, 2010 @ 08:39 PM

Inactive

hot fiya

Raylo stay postin them jamz, even though I only heard half that playlist haha.
March 17, 2010 @ 09:40 PM
♥♥♥

Post: 679

Join Date: Jun 2009

Location: Sacramento, CA

Im pretty sure i get x9837655 higher when the beat drops in.
www.youtube.com/watch?v=2hWrxfuzwjQ
March 17, 2010 @ 10:03 PM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC



my *****
March 17, 2010 @ 10:03 PM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4359

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

smoked Purple Master Kush and watched "Freddy Got Fingered..." hahahaha what a crazy ride that was haha so fucking retarded and hilarious

I almost died when Tom Green wore his suit backward as he was walking back and forth in front of the mirror while he was saying "I CAN WALK BACKWARD FASTER THAN YOU" repeatley...

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 17, 2010 @ 10:39 PM
KobraKai88

Post: 319

Join Date: Mar 2010

Location: CA ALL DAY

Im pretty sure i get x9837655 higher when the beat drops in.
www.youtube.com/watch?v=2hWrxfuzwjQ

yea man hudson mohawke is a trip to listen to
March 17, 2010 @ 11:43 PM
im2hype4u

Post: 151

Join Date: Mar 2009

Location: Sac-Town California

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/h_hHJrwxEDQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/h_hHJrwxEDQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
March 18, 2010 @ 01:46 AM
PURPLE!

Post: 203

Join Date: Sep 2006

"backwordsman imthebackwardsman" lmao
March 18, 2010 @ 02:17 AM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC

Chemdog on the beach and then mixed some chemdog with leftover pineapple to blaze under a bridge. Finished the night up in the jacuzzi with some people eatin' BBQ chicken pizzas from Papa John's. cool


Sounds so dope! I need to burn on the beach soon. Shit is the definition of relaxation.
March 18, 2010 @ 02:25 AM
It's Only Hype

Post: 5502

Join Date: Jan 2008

New Gorillaz tape is the shit
March 18, 2010 @ 04:29 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4359

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA


Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 18, 2010 @ 05:01 AM
k-nock k-nock

Post: 3770

Join Date: Dec 2006

March 18, 2010 @ 11:29 AM
Ma Duce

Post: 3395

Join Date: Nov 2006

Location: intergalactic

sparking up a bowl and listening to some nujabes in jun seba's honor.

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

March 18, 2010 @ 11:53 AM
KobraKai88

Post: 319

Join Date: Mar 2010

Location: CA ALL DAY

sparking up a bowl and listening to some nujabes in jun seba's honor.

when i get some green again i gotta do the same man today is a sad day
March 18, 2010 @ 02:31 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top