Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
April 14, 2009 @ 05:38 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

I love mollys...and you can sleep after.


you can't sleep after e?

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

April 14, 2009 @ 05:45 PM
heydeleteme

Post: 1369

Join Date: Apr 2008

strictly trees, strictly trees..ain't trying to mix nothing with my leaves.


co-sign
April 14, 2009 @ 06:05 PM
604.

Post: 455

Join Date: Sep 2008

Location: Surrey - Vancouver -...

just found out that i have no school on 420.
life is good.
April 14, 2009 @ 06:39 PM
airpantapas

Post: 74

Join Date: Nov 2008

Rolling with my girl molly right now, about go smoke a big fat bowl yall!

Rolling an ounce blunt on 4/20 with a couple friends, then djing a party at my homies

Rolling...



My dude ounce blunt, is that possible. I gotta see some pics
April 14, 2009 @ 06:58 PM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

they sell huge blunt wraps at smoke shops its possible.
April 14, 2009 @ 07:12 PM
SFCA

Post: 2547

Join Date: Dec 2007

you can't sleep after e?


its hard to. ur body is tired but ur mind just can't fall asleep..
depends on the pill tho too.

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

April 14, 2009 @ 07:24 PM
iDANYO

Post: 6323

Join Date: Sep 2006

Location: 510,Bay Area

I can sleep if I burn while rolling and shit, but if I just straight up pop, I can't sleep for the life of me.


But mollys are a different story, dude I was EATING on that shit and when it was over I fell asleep like a baby and woke the next day feeling normal like it was any other day.
April 14, 2009 @ 07:26 PM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

i havent rolled in a while, i miss it.

i try not to do it so often.
April 14, 2009 @ 07:27 PM
Ryon

Post: 2465

Join Date: May 2008

Location: 818

never rolled before, but Ive been wanting to lately
tips for newb
April 14, 2009 @ 07:28 PM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

^cop some chewing gum and alotta water.
April 14, 2009 @ 07:29 PM
Ryon

Post: 2465

Join Date: May 2008

Location: 818

I know about needing wawa
but why gum?
April 14, 2009 @ 07:30 PM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

well i tend to grind my teeth alot(it could fuck your shit up) the gum helps, i dont know if its just me though.
April 14, 2009 @ 07:31 PM
Ryon

Post: 2465

Join Date: May 2008

Location: 818

makes sense I guess
my homie is selling quad stacks
although I think Ill just go with some regular stacked ones
April 14, 2009 @ 07:46 PM
will 1 am

Post: 754

Join Date: Sep 2008

Location: Ann Arbor

just traded 7000g to a friend in WoW for some Dro.
April 14, 2009 @ 07:49 PM
SFCA

Post: 2547

Join Date: Dec 2007

makes sense I guess
my homie is selling quad stacks
although I think Ill just go with some regular stacked ones


get the quads.

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

April 14, 2009 @ 07:53 PM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC

makes sense I guess
my homie is selling quad stacks
although I think Ill just go with some regular stacked ones


take a quad and a vitamin c pill. Drink 2 bottles of water and get a pack of orbit. Turn the lights off whereever your at and turn the tv on or look at the moon or something..most fun youll ever have.
April 14, 2009 @ 08:19 PM
SFCA

Post: 2547

Join Date: Dec 2007

also, if u start to feel like shit and go towards a bad trip, just listen to music an you'll then start to feel great.

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

April 14, 2009 @ 10:47 PM
hypism.

Post: 971

Join Date: Jul 2008

Location: Constantia

I kinda wanna roll again...
April 15, 2009 @ 12:12 AM
iDANYO

Post: 6323

Join Date: Sep 2006

Location: 510,Bay Area

instead of gum, get some now and laters...


you'll thank me later.
April 15, 2009 @ 12:25 AM
saurier

Post: 1465

Join Date: Dec 2008

Location: Fourbones

nah son, grape laffy taffy

http://saurierco.com ///////////////////// Molosser Rex

April 15, 2009 @ 12:40 AM
casino

Post: 79

Join Date: Jun 2008

Location: New York

just traded 7000g to a friend in WoW for some Dro.


Haha, how much weight did you get?
April 15, 2009 @ 02:21 AM
Brodeur

Post: 74

Join Date: Apr 2009

Location: Brooklyn to Strong I...

April 15, 2009 @ 05:00 AM
KUSH

Post: 604

Join Date: Mar 2006

stacks are a myth.. the best way to find out if its good is to look up the report(google it).. and dont chew anything its bad for your teeth. learn how to relax your jaw or eat tums before you roll cause it relaxes your muscles
April 15, 2009 @ 05:19 AM
nasirjones

Post: 394

Join Date: Aug 2008

Location: St Louis x Boulder

strictly trees, strictly trees..ain't trying to mix nothing with my leaves.



no homo, but i wanna blaze with you sometime duce. you seem like a chill dude.










word to the wise: love, peace, and fuck the police.
April 15, 2009 @ 06:00 AM
Rimpau

Post: 939

Join Date: Mar 2009

ex-stoner here. was smoking for about 7 years. just quit recently. been over a month and half since i last blazed. sober life is the good life, tho i must say its pretty damn boring. gotta find a new hobby now lol.
April 15, 2009 @ 07:46 AM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

instead of gum, get some now and laters...


you'll thank me later.

i cat eat now and laters while im rolling last time i did, my orthodonist had me on lock for like 4 hours fixing my braces razz
April 15, 2009 @ 10:25 AM
Ferris

Post: 456

Join Date: May 2008

Location: SoCal 818

makes sense I guess
my homie is selling quad stacks
although I think Ill just go with some regular stacked ones


;]

ill give you a special price
April 15, 2009 @ 12:28 PM
Ma Duce

Post: 3395

Join Date: Nov 2006

Location: intergalactic

no homo, but i wanna blaze with you sometime duce. you seem like a chill dude.


ditto mayne. we need to have a fat sess one of these days. cool

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

April 15, 2009 @ 01:10 PM
iDANYO

Post: 6323

Join Date: Sep 2006

Location: 510,Bay Area

I was in san jose last weekend with some homies, and I had some bomb bud...I looked down at my phone contacts and saw "Duce"...I was about to call, but then I thought it might be weird like "hey its danny...yeah...idanyo from hypebeast" <_< haha Plus I was with like 4 other people.
April 15, 2009 @ 01:35 PM
Ma Duce

Post: 3395

Join Date: Nov 2006

Location: intergalactic

danny, this saddens me. shoulda at least texted or some shit lol. i'm always down to chill.

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top