Whos a Stoner?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 23, 2008 @ 23:51:51 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
Mah brotha!
December 23, 2008 @ 23:53:32 PM
Post: 1223
Join Date: Apr 2008
I really, really wish I was high right now....
December 24, 2008 @ 00:01:19 AM
Post: 1866
Join Date: Mar 2008
Location: 516-NY
^same dude....i was just at a bar with some friends and got a few beers in me and my homegirl just called me and told me this new bud she got made her borderline numb, way to run it in lol. now i have to sit home and deal with not smoking before bed...hate that shit lol
December 24, 2008 @ 11:45:59 AM
Post: 1425
Join Date: Nov 2006
Location: Miami, Fl
I only like popping in public when there's like more then 10 people doing it. If I pop a pill I feel like everyone knows I'm thizzin and theyre watchin me and shit.


I feel you, but the party was so packed and everybody was so fucked up that it didn't even matter. I think I only made eye contact with someone like twice at the party even when I was talking to people.

Originally posted by Inactive User
haha danny. i feel that way when i walk into a clean ass house party and im reekin of that funk. And orpami when we gonna chill? lol


I'm free next week.
December 24, 2008 @ 13:10:04 PM
Post: 2998
Join Date: Nov 2006
Location: intergalactic
ready to spark up this xmas tree bowl.


lol jp. happy xmas/xmas eve, fellow HB stoners. blushing

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

December 24, 2008 @ 13:24:21 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
im done right now. why did i come here? wtf. hmmm and a suprise smoke
December 24, 2008 @ 14:55:41 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
do you ever write coherent sentences? No offense, but every time I come across something you post, it makes no sense what so ever.
December 24, 2008 @ 14:56:53 PM
Post: 2998
Join Date: Nov 2006
Location: intergalactic
i was kinda like

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

December 24, 2008 @ 15:40:37 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
It's straight, I type how I want.
December 24, 2008 @ 16:13:23 PM
Post: 166
Join Date: Oct 2006
merry xmas eve everyone. Bout to hit some christmas trees later. Get some eggnog cracking too.
December 24, 2008 @ 16:19:29 PM
Post: 166
Join Date: Oct 2006
Originally posted by Inactive User
does blazing while youre on e make your high stronger?


No. Infact you dont really get high when you roll. It intensifies your roll. We rolled the other night... I hadnt rolled in a long time and my boy had 2 pills. There was 4 of us so we broke them in half. Ended up being some good as pills so we hit an l right when it kicke in and I was rolling balls. After that when I was starting to come down, I hit another L, I was rolling again.

You smoke weed like its nothing too. Same with cigarettes if you smoke them.
December 24, 2008 @ 16:26:11 PM
Post: 948
Join Date: Jul 2008
Location: Constantia
You smoke weed like its nothing too. Same with cigarettes if you smoke them.


haha yeah same thing happens with me. that effect can lead to long nights.
December 24, 2008 @ 16:31:30 PM
Post: 166
Join Date: Oct 2006
yea, not even nights. Long days and shit. I remember I was rolling to like 10 am the next day one time. Was one of the first times I popped a pill and it was a red dolphin. Smoked so many fucking cigarettes.
December 24, 2008 @ 16:46:27 PM
Post: 388
Join Date: Aug 2008
Location: St Louis x Boulder
i smoke cigs constantly when im rolling. same with blow and acid.
December 24, 2008 @ 17:21:59 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
It's straight, I type how I want.


Yeah cool you can type what you want but what's the point when no one can understand wtf you're talking about?
December 24, 2008 @ 20:01:16 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
You understood that? Some people do, some dont.
December 24, 2008 @ 20:13:25 PM
Post: 1176
Join Date: Jan 2008
some people do most people dont
December 24, 2008 @ 20:42:09 PM
Post: 562
Join Date: Aug 2008
Location: internet
friend just called me up to share a xmas joint
December 24, 2008 @ 21:26:46 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
Cool Bubble.
December 24, 2008 @ 21:33:04 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
my mom found that video of me smoking out of the nyquil bottle. She flipped out, I didn't really care
December 24, 2008 @ 21:34:01 PM
Post: 1138
Join Date: Aug 2008
haha that mustve been awkward
December 24, 2008 @ 21:47:46 PM
Post: 580
Join Date: Dec 2006
some people do most people dont


You gotta be retarded if you don't.
December 24, 2008 @ 22:41:43 PM
Post: 1622
Join Date: Jul 2007
Location: KALI4NIA
my mom found that video of me smoking out of the nyquil bottle. She flipped out, I didn't really care


lmao omg is that for real dawg?! is the video on youtube or what? if it does i want to check it out

ur mom wouldve been like who is this kid smoking.... omg it's my boy johnny lol
December 24, 2008 @ 22:56:17 PM
Post: 724
Join Date: May 2007
Location: NYC
You understood that? Some people do, some dont.


wtf? I still dont understand you miss.

@QuattroRide

December 24, 2008 @ 22:59:27 PM
Post: 724
Join Date: May 2007
Location: NYC
its not illegal to act suspicious but if cops think somethings wrong they can do what they feel is appropriate


yea no shit. You're annoying.

My outdoor blue dream is waiting for me back in the states...I cant take this soberness any longer!

@QuattroRide

December 24, 2008 @ 23:00:32 PM
Post: 1138
Join Date: Aug 2008
alright ill take that into consideration bro
December 24, 2008 @ 23:28:59 PM
Post: 78
Join Date: Oct 2007
made this baby the other day...

bamboo bong/bubbler

December 24, 2008 @ 23:34:09 PM
Post: 188
Join Date: Sep 2006
damn VA so hostile after burning...
EX i hope that L is coming thru here brother and no eggnogg here brother jus Brugal flowing all night...
brddddikikiki!!!
December 24, 2008 @ 23:34:53 PM
Post: 2998
Join Date: Nov 2006
Location: intergalactic
Originally posted by Inactive User
made this baby the other day...

bamboo bong/bubbler



lol epic. how's it hit?

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x