Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 23, 2014 @ 08:57 PM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

She Hooking Me Up With This Chick From Jersey. 



fuck the internet

May 23, 2014 @ 09:07 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3255

Join Date: May 2009

dead. OP is so excited he made a thread about it

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

May 23, 2014 @ 09:11 PM
chief

Post: 6716

Join Date: Feb 2008

Location: WA

lol                          

•••

May 23, 2014 @ 09:21 PM
AD MCMXCVII

Post: 920

Join Date: Mar 2012

Her leg on the top left pic lookin all deformed n shit lol
May 23, 2014 @ 09:23 PM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

What yo cousin look like tho? 

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

May 23, 2014 @ 09:37 PM
darkseid

Post: 754

Join Date: Oct 2012

Location: 313

I'm expecting a video from this or something.

Pretty Young Thug

May 23, 2014 @ 09:39 PM
recognize

Post: 228

Join Date: Mar 2013

Location: 510

lmao watch op get friend-zoned 

nostalgic 64 - shinobi steelo

May 23, 2014 @ 09:43 PM
johnathan

Post: 2964

Join Date: May 2009

Location: lol

OP gonna excite her with his supreme and join date

free max b 2013

May 23, 2014 @ 09:50 PM
ADiKt

Post: 550

Join Date: Oct 2006

Location: DFW,Texas

Look like a nice potential thotty. Go for it bruh 
May 23, 2014 @ 10:08 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

tranny hips
May 23, 2014 @ 10:09 PM
PinoyAko

Post: 323

Join Date: Feb 2014

May 23, 2014 @ 11:13 PM
AmericanLegend

Post: 2628

Join Date: Jul 2012

Location: USA

shit she shoulda hooked her ass up wit a oncologist 
bitch looks like she got a tumor on her left leg 

taste the glamour

May 24, 2014 @ 12:11 AM
Black Donald Trump

Post: 1593

Join Date: Apr 2008

Why y'all hatin? I would smash no doubt!
May 24, 2014 @ 12:20 AM
oneallah

Post: 3466

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

breh rodney d ellis is getting pussy

im not and he dont even rock supreme
May 24, 2014 @ 12:40 AM
ToMuchMayo

Post: 669

Join Date: Jun 2013

Location: WA



Don't get catfished.
May 24, 2014 @ 12:54 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA



Don't get catfished.
True, aye my nigga i'm glad you mentioned that cause I was kind of getting my hope high. 

fuck the internet

May 24, 2014 @ 12:59 AM
Pantic

Post: 3721

Join Date: Jan 2010

Location: cold north



Don't get catfished.
dead at the fact he still lets her in cool
May 24, 2014 @ 01:01 AM
AndreLutherKing

Post: 3405

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Was expecting OP to be fucking his cousin

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

May 24, 2014 @ 01:09 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

lmao watch op get friend-zoned 

fuck the internet

May 24, 2014 @ 01:11 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

Her leg on the top left pic lookin all deformed n shit lol

fuck the internet

May 24, 2014 @ 01:13 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

tranny hips

fuck the internet

May 24, 2014 @ 01:14 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

Was expecting OP to be fucking his cousin

fuck the internet

May 24, 2014 @ 01:16 AM
Rodney D Ellis

Post: 324

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

shit she shoulda hooked her ass up wit a oncologist 
bitch looks like she got a tumor on her left leg 

fuck the internet

May 24, 2014 @ 01:25 AM
Think People

Post: 586

Join Date: Nov 2013

Cool for a lil jumpoff for the night
Get yours op cool
May 24, 2014 @ 02:07 AM
Han

Post: 188

Join Date: Sep 2013

Shoutout to OP for firing shots at every single person on this thread.

HAAAAAAAAAAAAAAAAN

May 24, 2014 @ 03:29 AM
awhitehippy

Post: 618

Join Date: Apr 2012

Location: Lost Angeles

op found his janet jackson

x

May 24, 2014 @ 05:49 AM
AD MCMXCVII

Post: 920

Join Date: Mar 2012

op found his janet jackson
LOL more like freddy jackson
May 24, 2014 @ 11:27 AM
UghItsDave

Post: 1116

Join Date: Sep 2008

Location: The Heights of La Ha...

What yo cousin look like tho? 
Was expecting OP to be fucking his cousin
The chick in the pics probably is op's cousin…funky ass creep pervin on his own blood.
May 24, 2014 @ 11:49 AM
Bishop Don SpacePimp

Post: 3223

Join Date: Jun 2013

Location: With Jlaw's Publicis...

Not hating my happy little friend but her hip is on some tumor shit. Cute face though.

I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

May 24, 2014 @ 12:55 PM
LCULT

Post: 910

Join Date: Sep 2013

shit she shoulda hooked her ass up wit a oncologist 
bitch looks like she got a tumor on her left leg 
stop with the gifs and log off bruh.

虎穴に入らずんば虎子を得ず


Please login first to reply.
Back To Top