Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 21, 2014 @ 11:49 PM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

I've only heard stories of white people parties. 

They range from super calm to some party x type shit. 

What should I wear? The same type of fits I usually wear or do I have to change it up for these white folk? 

Do I actually dance or is it alright to sit in the corner? 

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

May 21, 2014 @ 11:56 PM
NapoleonComplex

Post: 2767

Join Date: Nov 2011

Location: Eastside Westside Ge...

white people dancing hahaha 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

May 22, 2014 @ 12:09 AM
truuuchainz

Post: 598

Join Date: Jul 2012

its a fuckin party b just do u
who cares the fuck everyone else is doing.
May 22, 2014 @ 12:10 AM
LCULT

Post: 813

Join Date: Sep 2013

Be prepared for everyone to try and impress you, being the only black guy, with their extensive knowledge of hiphop ranging from odd future to wiz khalifa. 
May 22, 2014 @ 12:17 AM
Think People

Post: 572

Join Date: Nov 2013

Be prepared for everyone to try and impress you, being the only black guy, with their extensive knowledge of hiphop ranging from odd future to wiz khalifa. 
lmao this is so true
White people go too hard around a black dude when he hit the party
May 22, 2014 @ 12:18 AM
Opulent

Post: 139

Join Date: Jan 2014

Wear glasses. 

May 22, 2014 @ 12:18 AM
Mah Nigga

Post: 964

Join Date: Feb 2014

Be prepared for everyone to try and impress you, being the only black guy, with their extensive knowledge of hiphop ranging from odd future to wiz khalifa. 
lmao this is so true
White people go too hard around a black dude when he hit the party
lol he is their street credibility

"man its the ghetto round here nah mean'
May 22, 2014 @ 12:23 AM
fortyseven

Post: 264

Join Date: Nov 2012

Location: 206

Bro, literally just do anything, and it will be cool.. Literally. Anything. 
May 22, 2014 @ 12:40 AM
dmwalking

moderator

Post: 3564

Join Date: Aug 2007

Location: New England

Nah don't do anything.  For example, don't fall asleep.  White boys like doing gay things when they get drunk.  It gets worse when people fall asleep.  Other than that, just be yourself and have fun. 

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

May 22, 2014 @ 12:44 AM
Sentimental

Post: 1472

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

pop molly and do coke, ask Macknesscool

Fuck yo feelings.

May 22, 2014 @ 12:50 AM
Black Donald Trump

Post: 1586

Join Date: Apr 2008

Rape a white bitch
May 22, 2014 @ 12:51 AM
Black Donald Trump

Post: 1586

Join Date: Apr 2008

Passionately discuss western philophy
May 22, 2014 @ 12:52 AM
Gilly Suits

Post: 2271

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

-Don't fall asleep (they do some gay ass shit)

-Play drinking games with them but monitor your own levels (This is prob the second best thing at white parties because they act crazy AF when faded)

-As it gets later and bitches start getting faded make sure you are talking with one enough. Fcuking for the night should be easy AF (The best thing about white parties)

-Nip the token racial comments in the bud early or they will do it all night

-With that said, use racial stereotypes to your advantage. Comment on hip hop, show you know more than hip hop, dance with the white bitties

-Wear whatever though I noticed partying white boys go fanboy when they see any well known clothing item that is difficult to obtain (especially streetwear)

-Do you and HF

Culective.com //

May 22, 2014 @ 12:57 AM
powercumm

Post: 127

Join Date: Jan 2014

you need to fuk their women 
May 22, 2014 @ 01:37 AM
blackclits

Post: 376

Join Date: Apr 2013

DEAD. This you nigga.


Nigga I've never been to a white people party. But white bitches have come to a party we got going.. They easy tbh, just want a story, ain't shit changed. They prolly drink nasty ass beer, don't fuck with right liquor, and got Shania Twain playing for house music. Good luck. 
May 22, 2014 @ 03:12 AM
demstacksdoe

Post: 100

Join Date: Jul 2013

Lol. I'm white (my parents are slav immigrants) so not really American white, but I've done my fair share of partying with ppl my skin color.

They are probably gonna go overboard and smoke/drink too much and cause a lot of drama and start puking and shit. They are probably gonna be more on the annoying side then on the chill side..

but OP is probably already @ the party so wtf am i doing posting this
May 22, 2014 @ 03:22 AM
mackness

Post: 2660

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

Nah don't do anything.  For example, don't fall asleep.  White boys like doing gay things when they get drunk.  It gets worse when people fall asleep.  Other than that, just be yourself and have fun. 
this is untrue bruh

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 22, 2014 @ 03:23 AM
mackness

Post: 2660

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

pop molly and do coke, ask Mackness
never done molly but yeah lol

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 22, 2014 @ 03:26 AM
art vandelay

Post: 472

Join Date: Nov 2007

Location: 416

yo OP were you the one who was posting on HB when you were at a party with your cousin? haha
May 22, 2014 @ 03:30 AM
Pantic

Post: 3623

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

IDK Mack as a whiteboi i gotta say i've seen some sus shit when dudes fall asleep at parties.
But idk only teenagers or Jacob Sever type dudes are on that shit.
May 22, 2014 @ 03:53 AM
MeroWavy

Post: 387

Join Date: Apr 2009

Nah don't do anything.  For example, don't fall asleep.  White boys like doing gay things when they get drunk.  It gets worse when people fall asleep.  Other than that, just be yourself and have fun. 
this is untrue bruh
nah bro white ppl do some gay ass shit man
May 22, 2014 @ 04:01 AM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

Lol. I'm white (my parents are slav immigrants) so not really American white, but I've done my fair share of partying with ppl my skin color.

They are probably gonna go overboard and smoke/drink too much and cause a lot of drama and start puking and shit. They are probably gonna be more on the annoying side then on the chill side..

but OP is probably already @ the party so wtf am i doing posting this
Nah its on Friday

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

May 22, 2014 @ 04:02 AM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

yo OP were you the one who was posting on HB when you were at a party with your cousin? haha
Hell yeah that was me

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

May 22, 2014 @ 04:03 AM
ninedthree

Post: 132

Join Date: Jan 2014

i pass on white events cuz i fucking hate country music thats the shit they playin out here i always gotta work the music cuz ppl play lame stuff
May 22, 2014 @ 04:08 AM
all_seeing_eye

Post: 1264

Join Date: Jan 2014

imagine what jacobsever does

http://bit.ly/U7UkoF

May 22, 2014 @ 04:10 AM
Space Cowboy

Post: 123

Join Date: Dec 2012

White people don't really care what you wear. Prepare to drink lots of beer tho
May 22, 2014 @ 04:14 AM
Villaineyez

Post: 34

Join Date: Mar 2014

white people greet others at parties like



Then you see them go all off like
May 22, 2014 @ 04:37 AM
ak

Post: 1357

Join Date: Apr 2008

May 22, 2014 @ 04:48 AM
teows

Post: 1117

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse

white people like cool laser lights and "trap" music

i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

May 22, 2014 @ 04:51 AM
mackness

Post: 2660

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

most white college parties play top 40, stupid edm and popular hip hop lol

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/


Please login first to reply.
Back To Top