Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 18, 2014 @ 04:10 AM
backlikethat

Post: 5251

Join Date: Feb 2009




when im by myself i be cranking this joint cool
May 18, 2014 @ 04:15 AM
oneallah

Post: 3481

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

finna kingdom hearts fanboy
May 18, 2014 @ 04:19 AM
Bet

Post: 2228

Join Date: Nov 2011

Location: California

Cosign on the Katy Perry. Lady Gaga also has some songs that I am ashamed to like.
May 18, 2014 @ 04:22 AM
GxoctFace

Post: 516

Join Date: Dec 2013


ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

May 18, 2014 @ 04:59 AM
Llama

Post: 75

Join Date: Feb 2014

Location: Seattle

cosigning on that Utada Hikaru. Listening to this makes me think I'm going 20 mph faster than I really am. 
May 18, 2014 @ 05:06 AM
MUSASHI

Post: 926

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

finna kingdom hearts fanboy
i love this song

no shame in my game
May 18, 2014 @ 05:07 AM
ToMuchMayo

Post: 672

Join Date: Jun 2013

Location: WA



Not really ashamed at liking anime songs though. 
May 18, 2014 @ 05:12 AM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

songs flamez b cool
May 18, 2014 @ 05:13 AM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

steve motherfucking perry...
May 18, 2014 @ 05:15 AM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

this thread has a lot of potential 
May 18, 2014 @ 05:29 AM
Sentimental

Post: 1601

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

them naruto intros

 


In 3 years : "yall coppin those new Adidas?"

May 18, 2014 @ 05:31 AM
mackness

Post: 2715

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

finna kingdom hearts fanboy
How can you be ashamed of this???

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 18, 2014 @ 05:32 AM
mackness

Post: 2715

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus



Pretty much any Miley song

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 18, 2014 @ 05:38 AM
ninedthree

Post: 176

Join Date: Jan 2014

I like jacks mannequin and I guess that's girl music tbh

http://hypebeast.com/forums/apparel/217830 supercali2015

May 18, 2014 @ 05:39 AM
ToMuchMayo

Post: 672

Join Date: Jun 2013

Location: WA

them naruto intros

 

Some of the intros naruto has are pretty good. naruto shippuden ending 6 is the best though. 

May 18, 2014 @ 05:40 AM
NapoleonComplex

Post: 2859

Join Date: Nov 2011

Location: Eastside Westside Ge...



FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

May 18, 2014 @ 05:41 AM
mackness

Post: 2715

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

Naruto opening 2 and shippuden opening 2 >>>

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 18, 2014 @ 05:46 AM
wh0die

Post: 463

Join Date: Aug 2012

That ending had better animation than most of the show lol.
May 18, 2014 @ 05:47 AM
ssgoku612

Post: 154

Join Date: Jan 2013

finna kingdom hearts fanboy
avy check-Utada Hikaru cool
May 18, 2014 @ 06:01 AM
heeennry

Post: 2105

Join Date: Jun 2009

Location: LA/Iowa

on that note



&


I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

May 18, 2014 @ 06:06 AM
awhitehippy

Post: 618

Join Date: Apr 2012

Location: Lost Angeles

Haha I wouldn't be ashamed of listening to Phil Collins.
But if I had to pick a song, it'd probably be Nsync - It's Gonna Be Me or any song from Jet Set Radio Future. Soundtrack is awesome but not a lot of people think so.

x

May 18, 2014 @ 06:12 AM
Dr. Sus

Post: 284

Join Date: Aug 2013

Location: Lompoc, CA

cosigning on that Utada Hikaru. Listening to this makes me think I'm going 20 mph faster than I really am. 
Initial D FTW
May 18, 2014 @ 06:13 AM
Glo'bito

Post: 1773

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

finna kingdom hearts fanboy

I love this song I'm not ashamed. brings tears of nostalgia to my eyes

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

May 18, 2014 @ 06:13 AM
Glo'bito

Post: 1773

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

finna kingdom hearts fanboy

I love this song I'm not ashamed. brings tears of nostalgia to my eyes

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

May 18, 2014 @ 06:27 AM
mackness

Post: 2715

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

Haha I wouldn't be ashamed of listening to Phil Collins.

But if I had to pick a song, it'd probably be Nsync - It's Gonna Be Me or any song from Jet Set Radio Future. Soundtrack is awesome but not a lot of people think so.
Nothing wrong with Nsync especially if you're a '90s kid'

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 18, 2014 @ 06:41 AM
mackness

Post: 2715

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

finna kingdom hearts fanboy


fuck

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 18, 2014 @ 04:16 PM
Thibault

Post: 179

Join Date: Mar 2011

gotta cosign on aly and aj



Aly is fine as hell too
May 18, 2014 @ 04:45 PM
Opulent

Post: 139

Join Date: Jan 2014



Fuck man, she was perfect in this video, only reason why I listen to this song.
May 18, 2014 @ 06:25 PM
vos15

Post: 218

Join Date: Jan 2012

Location: NYC



I played it for my friends as a joke but actually ended up liking it
Its just too fucking catchy
May 18, 2014 @ 07:05 PM
dankversace

Post: 238

Join Date: Jan 2014

Location: Houstatlantavegas

Its going down, im yellin timber

HURRY UP WITH MY DAMN CROISSANTS


Please login first to reply.
Back To Top