JAPANESE TRANSLATION

May 14, 2014 @ 00:49:09
can anybody translate 'bone" into japanese? with the proper accents and everything blushing

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 14, 2014 @ 01:05:11
bruh i asked for a translation with an accent.. but seeing your link you prob don't know what that is
May 14, 2014 @ 01:07:57
jus go watch some naruto dumb nikka
May 14, 2014 @ 01:36:02
Bone is  Hone, but I don't know the kanji for it. Pronounced Hoh-nay, two syllables. Any more questions, message me
May 14, 2014 @ 01:49:25
will do blushing

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 14, 2014 @ 01:53:45
Bone is  Hone, but I don't know the kanji for it. Pronounced Hoh-nay, two syllables. Any more questions, message me

Bone is  Hone, but I don't know the kanji for it. Pronounced Hoh-nay, two syllables. Any more questions, message me
your mom makes me bone
damn nigga you 9?
May 14, 2014 @ 03:24:08
lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's

welcome to the culdesac, this is where the street ends

May 14, 2014 @ 04:02:06
lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's
says the mature man wisely spending his time spreading hate all over hb.
May 14, 2014 @ 04:25:59
jus go watch some naruto dumb nikka
Lmao 

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

May 14, 2014 @ 22:01:08
骨

Look at that little dude. He looks pretty cool.

narsha.narsha.narsha

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 15, 2014 @ 07:02:32
lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's

lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's
says the mature man wisely spending his time spreading hate all over hb.
damn bruh you got burned where you at now?!
May 16, 2014 @ 00:19:51
lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's

lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's
says the mature man wisely spending his time spreading hate all over hb.
damn bruh you got burned where you at now?!
i forgot about this thread, my b lol

any who, if I'm spending my time whipping fuccbois like you in line, you can bet your ass thats time wisely spent lol
Off yourself keyboard warrior, you're trying too hard


welcome to the culdesac, this is where the street ends

May 16, 2014 @ 01:00:56

Team #1059

May 16, 2014 @ 16:32:56
lemme guess, op is some fuccboi 15 year old trying make a living off custom t's

says the mature man wisely spending his time spreading hate all over hb.
damn bruh you got burned where you at now?!
i forgot about this thread, my b lol

any who, if I'm spending my time whipping fuccbois like you in line, you can bet your ass thats time wisely spent lol
Off yourself keyboard warrior, you're trying too hard



ok

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 16, 2014 @ 16:57:12
i forgot about this thread, my b lol

any who, if I'm spending my time whipping fuccbois like you in line, you can bet your ass thats time wisely spent lol
Off yourself keyboard warrior, you're trying too hard

says the guy who instigated this... but judging from your spelling you probably don't know what "instigate" means "fuccboi"
Bro just take the L, you're starting to take shots for spelling... Man you're lame af..
what you talking about fool.. i'm awesome!
May 16, 2014 @ 20:36:03
jus go watch some naruto dumb nikka
dead
Please login first to reply.
x