FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
May 8, 2014 @ 12:30 AM
GeeDot

Post: 55

Join Date: Feb 2014

Tyga aint built for a savage like Durk. The lil nigga can rap and came a long way, but he grew up with money, so his mindset aint like a Durk, Reese, Fredo etc. These lil niggas in the Chi just don't give a fuck. Period. Tyga roll wit Hoovers, but he scary tho.

Why is Keef riding wit Tyga tho? He def can't go back home. Why is the Game, who's almost 40, jumping in these lil niggas back and forth?

Young Rich Nigga

May 8, 2014 @ 12:38 AM
stevehypethegawd

Post: 23

Join Date: Apr 2014

Why do you care?
May 8, 2014 @ 12:43 AM
GeeDot

Post: 55

Join Date: Feb 2014

Why do you care?
Why do anybody care about any topic posted? Its a topic for people watching the shit. If it don't apply to you then keep it moving fuck nigga. 

Young Rich Nigga

May 8, 2014 @ 12:43 AM
stevehypethegawd

Post: 23

Join Date: Apr 2014

You sound angry
May 8, 2014 @ 12:45 AM
GeeDot

Post: 55

Join Date: Feb 2014

You sound angry
And you sound white.

Young Rich Nigga

May 8, 2014 @ 12:48 AM
stevehypethegawd

Post: 23

Join Date: Apr 2014

Does following rap beefs make you feel better about being beta as fuck? Oh I get it, its the only way your frail ass will ever get close to any action in real life
May 8, 2014 @ 12:52 AM
GeeDot

Post: 55

Join Date: Feb 2014

Does following rap beefs make you feel better about being beta as fuck? Oh I get it, its the only way your frail ass will ever get close to any action in real life
Frail? LOL Whiteboy you would get the skin beat off yo soft ass. And I would have yo momma ****** real shit.
Again, keep it moving cuz I aint wit the back and forth. 

Young Rich Nigga

May 8, 2014 @ 01:19 AM
Black Manta

Post: 330

Join Date: Feb 2012

Location: Boston

Does following rap beefs make you feel better about being beta as fuck? Oh I get it, its the only way your frail ass will ever get close to any action in real life
Frail? LOL Whiteboy you would get the skin beat off yo soft ass. And I would have yo momma ****** real shit.
Again, keep it moving cuz I aint wit the back and forth. 

LTE bands will make her dance.

May 8, 2014 @ 01:29 AM
truuuchainz

Post: 612

Join Date: Jul 2012

lol two irrelevant fakkits that never toted a gun in their lives
May 8, 2014 @ 01:47 AM
MUSASHI

Post: 926

Join Date: Jan 2012

Location: SJ


/thread
May 8, 2014 @ 01:59 AM
Sentimental

Post: 1678

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

I dont even know who fucks wit who anymore. Too many new heads coming into the game and in a few years they'll be irrelevant. I didnt even know there was beef, but I doubt that shits gonna go down unless Tyga was driving around in Chicago.
May 8, 2014 @ 02:26 AM
oneallah

Post: 3685

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

tyga is a fuckboi and i have no clue who this other guy even is
May 8, 2014 @ 02:45 AM
wh0die

Post: 540

Join Date: Aug 2012


@Tyga
May 8, 2014 @ 02:54 AM
ramzca

Post: 141

Join Date: Jul 2012

Location: Los Angeles, Califor...

Lil Durk got some crazy kids behind him. Those teens have no concept of respect or subtlety; if Tyga doesn't bury the hatchet fast, he'll take a L next time he hits Chicago.
May 8, 2014 @ 02:58 AM
Usernamewoods

Post: 92

Join Date: Dec 2013

Location: Miami, FL

Fuck Tyga                                                             
May 8, 2014 @ 05:07 AM
damnwitless1

Post: 3011

Join Date: Dec 2006

Location: Freeport LI



yikes

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

May 8, 2014 @ 05:08 AM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Chicago and LA about to go to war over an argument over a thot lmfaoooo.

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

May 8, 2014 @ 08:11 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

you african americans keep losing !!! go build school and stores !!! you are the real hebrews !! gods people not thugs ! but you niggas keep cooning for cave fake jews to get some bling bling tap dancing negro ! new age slaves 80% of the rappers including nas, jay-z kanye west
May 8, 2014 @ 08:55 AM
johnathan

Post: 3016

Join Date: May 2009

Location: lol


free max b 2013

May 8, 2014 @ 09:27 AM
Ravi Singh

Post: 2607

Join Date: Aug 2013

Location: Connecticut, USA

if keef is riding against chy u gotta question the whole thing.  its kinda like a hint.  people just trying to sell records.

told you ... ... hb trolls love my pee-pee...

May 8, 2014 @ 03:00 PM
ninedthree

Post: 195

Join Date: Jan 2014

Wow wtf did I just watch that was making me cringe of how gay it was 

http://hypebeast.com/forums/apparel/217830 supercali2015

May 8, 2014 @ 07:34 PM
BuddhaMane

Post: 2

Join Date: May 2014

Lil who?!?
May 9, 2014 @ 12:35 AM
B.M.

Post: 876

Join Date: Aug 2009

Location: Filadelfia

I dont even know who fucks wit who anymore. Too many new heads coming into the game and in a few years they'll be irrelevant. I didnt even know there was beef, but I doubt that shits gonna go down unless Tyga was driving around in Chicago.
What? I thought they were irrelevant now? The whole Chicago scene had it's clock ticking after 'Don't Like.'

"I got smokers hitting rocks making Stevie J faces" - Quilly

May 9, 2014 @ 02:17 AM
jvdude

Post: 493

Join Date: Feb 2013

tyga is pussy

durk wins by default
May 9, 2014 @ 08:27 PM
Black Donald Trump

Post: 1676

Join Date: Apr 2008

It's only for publicity

Please login first to reply.
Back To Top