Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 2, 2014 @ 01:16 AM
Stellar

Post: 844

Join Date: Dec 2011

Location: California

Sent it in    

i can cook minute rice in 58 seconds

March 2, 2014 @ 01:22 AM
GxoctFace

Post: 482

Join Date: Dec 2013

BUMP. I need submissions guys. Unlike the sign up list that I could tweak all this week for people coming in, I can't do it once the actual first round is started, fits are posted and people are voting because it'll fuck it up. Submissions are ending tonight. I need them in. 
how many submitted fits?

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

March 2, 2014 @ 02:00 AM
meFLOW

Post: 1824

Join Date: Dec 2010

can my vote count for like 8.6 votes?

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

March 2, 2014 @ 02:15 AM
unknown force

Post: 414

Join Date: Feb 2007

Location: san diego

i have my pic but wtf is dis non-vertical bs?
March 2, 2014 @ 02:49 AM
Mah Nigga

Post: 965

Join Date: Feb 2014

dafuck

i wanna be part of this

dont want to post a fit because my shit too dope but i def wanna vote and see some fire fits

revs can u help me?
March 2, 2014 @ 04:30 AM
esjay

Post: 1275

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

prize should be 10k HB store credit and winner gets to ban anyone he wants

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

March 2, 2014 @ 04:56 AM
EEK A LURKER

Post: 1216

Join Date: Nov 2012

can we have a booby prize for worst fit or picture so I at least have a chance at winning something

.wa do dem.

March 2, 2014 @ 06:44 AM
REVS

moderator

Post: 3490

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Edit: I'm actually going to leave it open for the rest of the night and tomorrow morning, because a couple heads submitted links that aren't working, so I'm waiting to hear back from them. If you haven't received a message addressing an issue with the pic or link, you're good. 

I prefer carcinogens to endorphins.

March 2, 2014 @ 08:44 AM
kujo

Post: 300

Join Date: Nov 2011

Location: USA

Can we revise fits then? My clothes were in the wash.
March 2, 2014 @ 05:23 PM
DaPark

Post: 1923

Join Date: Apr 2012

Location: UK

Can we revise fits then? My clothes were in the wash.
i lol'd

my visvims are at the shoeshop, waiting for me to pick it up

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

March 2, 2014 @ 06:03 PM
REVS

moderator

Post: 3490

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Last day for submissions. They will officially close whenever I get home tonight, and first round voting will be posting tonight also. After I post the first round voting I will NOT accept any more fits for round one, it'll fuck it up the voting. So make sure if you haven't gotten your fits in yet, get them in, and if I sent you a message about an issue with the picture, please respond to it.  

I prefer carcinogens to endorphins.

March 2, 2014 @ 06:50 PM
PowerCum

Post: 1574

Join Date: Jun 2009

idk y yall even bothering with this messy ass voting shit
whoever i say wins, wins 
March 2, 2014 @ 09:22 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3241

Join Date: May 2009

idk y yall even bothering with this messy ass voting shit
whoever i say wins, wins 
confirmed rule

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

March 2, 2014 @ 09:27 PM
Norrin Radd

Post: 3679

Join Date: Apr 2008

i wins                 

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

March 2, 2014 @ 11:49 PM
REVS

moderator

Post: 3490

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Ok so these are the people on the list who I've received and confirmed fits from. If you sent me a fit and your name isn't on the list please shoot me a PM again, it was just a little difficult since my inbox has been flooded with them for the past few days and I don't want to have one sitting in there and not have it on the list. Also excuse the numbers because I had to remove some people off the list

1. A_
3. origins
5. Pillsbury Doughboy
8. mysterious teenager GX
11. youngm
13. sharkin
14. Chief
15. NapoleonComplex
16. ILikeBacon
17. oskurxd
18. EKK A MOUSE
19.Da Park
20. Rednalooz
22.G8tor
23. Stellar
25. Legit
29. Captain Al
30. sirhc
33. Bet
34.ilikemilk 
39. Jenny Suk
40. Mayimbe181
41. ragamuffin
45.irie
49. Kayu.
50. /msf
51. zeeck
52. dpu16
53. Jedi
54. Mini Logo
55. lumpiasaurus rex
58.The-Arm
60. Wavey_LenZ
61. Ziobrek
68. steady
69. hentai
70. THEBIGNB
71. gary714
72. Fusion
73. greathoudini
75. kujo
76. Riff Raff 
77. artsu10
78. WhoIsThisNigga 
79. Mackness
80. unknown force

I prefer carcinogens to endorphins.

March 3, 2014 @ 01:55 AM
REVS

moderator

Post: 3490

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Closed. Give me a little while to make the first thread. Thanks.

I prefer carcinogens to endorphins.


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top