Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 2, 2014 @ 07:44 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

you are white also breh
March 2, 2014 @ 08:14 PM
mackness

Post: 2677

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

I'd probably vote for Genghis edit: he edited his post lol
What?
This guy said he would fit battle you if it means you would stop posting then he edited his post

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

March 2, 2014 @ 08:26 PM
Genghis

Post: 38

Join Date: Sep 2013

Location: New Jersey

I'd probably vote for Genghis edit: he edited his post lol
What?
This guy said he would fit battle you if it means you would stop posting then he edited his post
Oh lol, thanks I guess 
March 2, 2014 @ 08:32 PM
Ghidrah

Post: 905

Join Date: May 2011

Location: Wisconsin

Why are you wearing a huge ass shirt?
it's a S alexander wang tee with an oversized fit 
So you paid like $80 for a shirt that doesn't fit you? I

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

March 2, 2014 @ 08:55 PM
YoungRizal

Post: 3689

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

But it's Alexander Wang. You not fashun enough to understand 

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

March 2, 2014 @ 09:11 PM
Ghidrah

Post: 905

Join Date: May 2011

Location: Wisconsin

But it's Alexander Wang. You not fashun enough to understand 
Maybe one day i'll understand.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

March 2, 2014 @ 09:36 PM
finnahfabulous

Post: 14

Join Date: Sep 2012

no clue as to why this is voted down so poorly it's a respectable clean fit 
March 2, 2014 @ 09:40 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

because everything fits weird
March 2, 2014 @ 09:44 PM
finnahfabulous

Post: 14

Join Date: Sep 2012

because everything fits weird
the only thing that is a bit out of place is the denim which is semi sloppy but it seems like he's breaking in some raws/ jacket and sweatshirt compliment one another and shoes add a bit of street to the look  
March 2, 2014 @ 09:44 PM
Dziubek

Post: 151

Join Date: Jun 2011

Location: Poland

March 2, 2014 @ 09:48 PM
jeanyes

Post: 260

Join Date: Mar 2012

because everything fits weird
the only thing that is a bit out of place is the denim which is semi sloppy but it seems like he's breaking in some raws/ jacket and sweatshirt compliment one another and shoes add a bit of street to the look  
yeah, they're still fairly new and stiff (the denim) 
March 2, 2014 @ 10:17 PM
Wrbl'aka'Grafh

Post: 6

Join Date: Jan 2014



white frail boy be wearing camo army jacket but cant manage the AK
smh
Wha ?
March 2, 2014 @ 10:24 PM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013

I'd probably vote for Genghis edit: he edited his post lol

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

March 3, 2014 @ 01:31 AM
D. Rose

Post: 2228

Join Date: Sep 2010


LOWBALL PARADISE: http://hypebeast.com/forums/apparel/159669

March 3, 2014 @ 01:41 AM
THEBIGNB

Post: 1321

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

push mongo much bro?

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

March 3, 2014 @ 01:59 AM
ambb

Post: 45

Join Date: Apr 2012

Location: THE JUNGLE

sloppy d rose

vvvngelo.tumblr.com

March 3, 2014 @ 02:23 AM
Fit Battle

Post: 202

Join Date: Sep 2013

Location: San Trillcisco

Fellow Pinoy drose look trill af!
March 3, 2014 @ 02:41 AM
ToyotaGuy

Post: 2120

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

DRose long time no see. What's up with that Karma loop money? help a brother out
March 3, 2014 @ 03:02 AM
majdob

Post: 841

Join Date: Mar 2013

March 3, 2014 @ 05:15 AM
AmericanLegend

Post: 2605

Join Date: Jul 2012

Location: USA

dam  d rose fits used to be alright hate it had to be him

taste the glamour

March 3, 2014 @ 06:11 AM
dizii

Post: 279

Join Date: Nov 2011

Location: Houston

Lol y'all hatin for no reason. It's definitely not an outstanding fit, but there's nothing to hate on. Sure breaks from the usual on here anyway.
March 3, 2014 @ 06:11 AM
Sentimental

Post: 1524

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

Wished more people wore more wingtips/chukkas/boots on this forum (excluding Visvim) 

Fuck yo feelings.

March 3, 2014 @ 06:14 AM
WawaGawd

Post: 15

Join Date: Nov 2013




gym day
+ money to replace downvotes
March 3, 2014 @ 06:46 AM
hundredyen

Post: 273

Join Date: Mar 2012

Location: Australia


instagram: @timchuan

March 3, 2014 @ 09:17 AM
greathoudini

Post: 477

Join Date: Jan 2012

Location: Netherlands

March 3, 2014 @ 09:37 AM
fakeasslondon

Post: 1490

Join Date: Jan 2013

Drose catch heat
but yall let ron walk away
pussies
March 3, 2014 @ 10:12 AM
Mega_pro92

Post: 832

Join Date: Apr 2013

Location: Sea World




gym day
+ money to replace downvotes
no more than 1g. put your savings back in your preme bible boi. 
March 3, 2014 @ 10:25 AM
mayimbe181

Post: 1961

Join Date: Jul 2008

Location: New York, NY


Supreme x2/APC/WTAPS
instagram and twitter ~~~~> www.instagram.com/mayimbe181 mayimbe181

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

March 3, 2014 @ 10:49 AM
ragamuffin

Post: 364

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo


garbstore
white mountaineering
edwin
visvim

remember to vote for the fit battle

http://gollygee13.tumblr.com/

March 3, 2014 @ 11:12 AM
Visual$$Cocaine

Post: 12

Join Date: Dec 2013

Ktt has a better wdywt yall be down voting everything with no reason as to why. that being said most of the fits here are pretty whack compared to reddit or ktt take your L HB

Please login first to reply.
Back To Top