Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
February 22, 2014 @ 07:21 PM
skatesupreme

Post: 57

Join Date: Aug 2012

was time to upgrade my black jawn game
good pick up. try to wash em as little as possible tho, i washed mine once after 8 months and they faded OD.
February 23, 2014 @ 01:35 AM
blunt_trauma

Post: 2010

Join Date: May 2008

Location: dc/boston

February 23, 2014 @ 01:49 AM
Stellar

Post: 874

Join Date: Dec 2011

Location: California

was time to upgrade my black jawn game
good pick up. try to wash em as little as possible tho, i washed mine once after 8 months and they faded OD.
I second this. My lost all texture and faded as well sad

cuter than u

February 23, 2014 @ 01:53 AM
spenc

Post: 1523

Join Date: Nov 2011

Location: Canada


preme V-77's copped for $22 
lol these are dusty af. You just bought cuz they said Supreme on em. 
February 23, 2014 @ 02:16 AM
sirhc

Post: 221

Join Date: Aug 2012


preme V-77's copped for $22 
lol these are dusty af. You just bought cuz they said Supreme on em. 
To a certain extend yeah smile but they were only $22 and I needed some beaters, so why not?. I dont have any remorse from buying them. And the toebox is supposed to be a light grey if that's why you think they're "dusty".
February 23, 2014 @ 02:41 AM
ragamuffin

Post: 365

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

was time to upgrade my black jawn game
good pick up. try to wash em as little as possible tho, i washed mine once after 8 months and they faded OD.
I second this. My lost all texture and faded as well
ah, you must've copped the ace cash or max cash, mines are max stay cash. They have a deep color, and it doesn't fade. I washed it once already in order to shrink it, i'll have to tailor it a bit also..

http://gollygee13.tumblr.com/

February 23, 2014 @ 04:01 AM
spenc

Post: 1523

Join Date: Nov 2011

Location: Canada


preme V-77's copped for $22 
lol these are dusty af. You just bought cuz they said Supreme on em. 
To a certain extend yeah  but they were only $22 and I needed some beaters, so why not?. I dont have any remorse from buying them. And the toebox is supposed to be a light grey if that's why you think they're "dusty".
No I mean dusty as in they look like SHIT
February 23, 2014 @ 04:46 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

lol.                .
February 23, 2014 @ 05:51 AM
real nigga

Post: 1623

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap


#3jeanshawty #nomeatjustsauce

February 23, 2014 @ 05:59 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1784

Join Date: May 2009

Location: in the cut

was time to upgrade my black jawn game
good pick up. try to wash em as little as possible tho, i washed mine once after 8 months and they faded OD.
Pics?
February 23, 2014 @ 05:59 AM
Hypnosis

Post: 209

Join Date: Jan 2014

Location: The Bay, CA

nigga tryna rock some trampolines
February 23, 2014 @ 06:34 AM
AmericanLegend

Post: 2631

Join Date: Jul 2012

Location: USA

lmaoooo nigga lookin like buzz aldrin in those shoes
floating all over the god damn place

taste the glamour

February 23, 2014 @ 08:30 AM
Rychu08

Post: 156

Join Date: Nov 2012

Location: Poland

'03 

February 23, 2014 @ 11:05 AM
chief

Post: 6718

Join Date: Feb 2008

Location: WA

nike magia shox cool cool cool 

I don't remember the exact year these dropped, but they were heat for indoor/turf

•••

February 23, 2014 @ 04:10 PM
Rednalooz

Post: 431

Join Date: Jan 2013

lmaoooo nigga lookin like buzz aldrin in those shoes
floating all over the god damn place
February 23, 2014 @ 10:34 PM
Download

Post: 96

Join Date: Mar 2012

Location: San Francisco

NSW LunarTerra Arktos "USA"
Flash turned on in the second photo.



February 23, 2014 @ 10:39 PM
isthistobe

Post: 373

Join Date: Feb 2012

Location: USA

NSW LunarTerra Arktos "USA"
Flash turned on in the second photo.


that black 3m material
February 23, 2014 @ 10:55 PM
gil

Post: 787

Join Date: Feb 2013

was time to upgrade my black jawn game
How's the quality on those, should I get these as opposed to a pair of black APC PS?
id get acnes. go with apc if you want raw jawnz but acne all blacks are superior to apcs.

fag

February 24, 2014 @ 12:04 AM
blunt_trauma

Post: 2010

Join Date: May 2008

Location: dc/boston

nike magia shox  

I don't remember the exact year these dropped, but they were heat for indoor/turf

2004
February 24, 2014 @ 01:20 AM
OR NAH

Post: 2506

Join Date: May 2011

Location: Philly


where the azn girls at

February 24, 2014 @ 03:53 AM
oneallah

Post: 3468

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

lmaoooo nigga lookin like buzz aldrin in those shoes
floating all over the god damn place
dead
February 24, 2014 @ 08:20 AM
Rychu08

Post: 156

Join Date: Nov 2012

Location: Poland

'94

February 24, 2014 @ 09:07 AM
mackness

Post: 2705

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

The soles on those look killer.

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

February 24, 2014 @ 03:56 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3255

Join Date: May 2009

'94


crack

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

February 24, 2014 @ 05:08 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

'94

fakes the real ones have white soles
February 24, 2014 @ 07:38 PM
GxoctFace

Post: 512

Join Date: Dec 2013



http://instagram.com/christiangxn

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

February 24, 2014 @ 07:39 PM
mackness

Post: 2705

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

That parasmock

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

February 24, 2014 @ 07:57 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

this jacket is heavy as fuck
February 24, 2014 @ 08:23 PM
GxoctFace

Post: 512

Join Date: Dec 2013

^ yo i was surprised at how heavy it is.

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

February 24, 2014 @ 08:55 PM
Brosef

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

@Rychu08 those are some of the cleanest 94's I've ever see, mad respect. cool I've always been a big fan of Bruce, and Kill Bill so I had to cop these. 


Please login first to reply.
Back To Top