Yo HB we always have no fab threads. How about a no/limited internet challenge?

Dec 24, 2013 @ 07:38
Yo HB we always have no fab threads. How about a no/limited internet challenge
Now Idk how exactly this'll work but i thank many of us spend too much time online whether on the phone or comp.

get out explore the world, meet people, create, read books! 
What chall thank?

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Dec 24, 2013 @ 07:41
Lmao pretty much telling niggas to log off

Let me see those downvotes

Dec 24, 2013 @ 07:42
YEAH LETS LOG OFF FOLLOW ME!!!11!!!1

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Dec 24, 2013 @ 07:44
A job might help
Dec 24, 2013 @ 07:47
Yo HB we always have no fab threads. How about a no/limited internet challenge
Now Idk how exactly this'll work but i thank many of us spend too much time online whether on the phone or comp.

get out explore the world, meet people, create, read books! 
What chall thank?
you can basically explore the world, meet people, create, and read books all online

www.headhunterla.com

Dec 24, 2013 @ 07:50
A job might help
or sellin tickets

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 24, 2013 @ 08:26
sometimes i pretend im on a vacation when i go to streetview on google earth smokeyface

-Caterpillar
Dec 24, 2013 @ 08:39
Yo HB we always have no fab threads. How about a no/limited internet challenge
Now Idk how exactly this'll work but i thank many of us spend too much time online whether on the phone or comp.

get out explore the world, meet people, create, read books! 
What chall thank?
you can basically explore the world, meet people, create, and read books all online
Dec 24, 2013 @ 12:09
Besides this site and IG, I have nothing to do on the way to work. Too early to bust out the Kobo, I need something a bit more engaging or l will fall asleep.

narsha.narsha.narsha

Dec 24, 2013 @ 13:58
i need internet for school
Dec 24, 2013 @ 14:54
i need internet for school
you home school bruh

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Dec 24, 2013 @ 15:02
lowkey trying to cut back the hours i spend on the internet
in dis

KB FAM // IG @shin0bi

Dec 24, 2013 @ 16:03
I aint sayin no internet but maybe limited internet. an hr or 2 a day

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Dec 24, 2013 @ 19:02
can't, stock market always havin some crazy shit. if i can't see updated news i get paranoid 

Cmon get down with a real nigga wussup

Dec 24, 2013 @ 23:59
no fab thread?

ig supremecellar

Dec 25, 2013 @ 00:01
I aint sayin no internet but maybe limited internet. an hr or 2 a day
what are you supposed to do for the other 23? (besides sleep)

http://jnmcknss.tumblr.com/

Dec 25, 2013 @ 00:08
But i just copped a new PC as a christmas present for myself smh
Dec 25, 2013 @ 23:12
But i just copped a new PC as a christmas present for myself 
ha, beta ass nigga cant afford a mac. fuck u and fuck ur pc u piece of shit.
Dec 25, 2013 @ 23:46
u can start. report back in a year.

peace.
Dec 26, 2013 @ 00:37
But i just copped a new PC as a christmas present for myself 
ha, beta ass nigga cant afford a mac. fuck u and fuck ur pc u piece of shit.

mad cause my hardware game impeccable
Dec 26, 2013 @ 18:40
"Shouts out to 4chan all the internet hackers, anybody thats on the internet all day and your slouched, your back hurts, internet all day were hurting, radiation from the computers is hurting my eyes I love it, I stay off the net." - lil b
Dec 27, 2013 @ 08:20
no fab thread?
Ahah y'all funny 

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Dec 27, 2013 @ 09:21
that new Fabo tape though smokeyface
Dec 27, 2013 @ 19:44
OP should know that 80% of HB posters are antisocial lames
Please login first to reply.
HYPECHAT 0