Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
December 2, 2013 @ 02:39 AM
brianscalabrine

Post: 20

Join Date: Jan 2012

Location: US

Joined the US Army, shipping out Dec 30th. Anyone here have any experiences going to bootcamp? What to expect? 
December 2, 2013 @ 02:40 AM
DOUBLECUP

Post: 371

Join Date: Jun 2013

Location: Hell

getting shot.

जय हिंद :{ ─╤╦︻ 父

December 2, 2013 @ 02:41 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

December 2, 2013 @ 02:41 AM
zzzboy

Post: 2253

Join Date: Apr 2008

Location: Hell
December 2, 2013 @ 03:14 AM
REVS

moderator

Post: 3309

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Good Luck OP

I prefer carcinogens to endorphins.

December 2, 2013 @ 03:23 AM
TASK

Post: 650

Join Date: Mar 2011

MOS?                  
December 2, 2013 @ 03:31 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

i heard they rape young boys out there
December 2, 2013 @ 03:59 AM
AmericanLegend

Post: 1942

Join Date: Jul 2012

Location: USA

Joined the US Army, shipping out Dec 30th. Anyone here have any experiences going to bootcamp? What to expect? 


army bootcamp isnt super crazy like marine shit youll be straight 

taste the glamour

December 2, 2013 @ 04:02 AM
modernmischief

Post: 2477

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA

I went to basic around this time three years ago,best advice I can give you is to be confident and keep your mouth shut and fly under the radar,and the instructors shouldn't bother you too much.
December 2, 2013 @ 04:14 AM
mackness

Post: 2459

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

i heard they rape young boys out there

http://jnmcknss.tumblr.com/

December 2, 2013 @ 04:27 AM
brianscalabrine

Post: 20

Join Date: Jan 2012

Location: US

I went to basic around this time three years ago,best advice I can give you is to be confident and keep your mouth shut and fly under the radar,and the instructors shouldn't bother you too much.
Yeah breh my recruiters told me it is wise to stay incognito, to the point where drill sergeants dont know my name. 
How was the gas chamber?

@TASK 31B, MP
December 2, 2013 @ 06:12 AM
Based Boy

Post: 1127

Join Date: Feb 2013

i have gone through bootcamp. #taskforce bootcamp cool

but actually tho op, goodluck, it will probably be a good idea to make friends early on

-Caterpillar
December 2, 2013 @ 06:28 AM
SonOfRise

Post: 2071

Join Date: Jan 2013

Location: Earth

My dad went what he went through sounded like fun tbh lots of training but he got to go leave the training facility and he got to party and stuff. He traveled a lot to he went to Thailand and stuff like that. It seemed real cool. I missed him tho. He was gone for like 2 years. He was in the marines. 

Zooey Deschanel is the most perfect person on this earth and i love her more than anything and we are gettin married #2017!!!

December 2, 2013 @ 06:38 AM
el.guarior

Post: 8

Join Date: Jul 2013

Good luck man I'm leaving Wednesday 
December 2, 2013 @ 08:26 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

chrisdorner aka ruthless u aint slick lol
December 2, 2013 @ 03:58 PM
PaydPal

Post: 2083

Join Date: Jun 2013

Location: Online

Joined the US Army, shipping out Dec 30th. Anyone here have any experiences going to bootcamp? What to expect? 
You joined the ARMY?
Shoulda chose Air Force....

Don't know OP but hate it had to be him.

"Real people ain't perfect. Perfect people ain't real."

December 2, 2013 @ 11:07 PM
Herban

Post: 1333

Join Date: Apr 2010

Damn bro, out of all four services, Army get's the shit end of the stick for E1-E4s.

Please login first to reply.
Back To Top