Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
November 29, 2013 @ 05:12 AM
temper

Post: 249

Join Date: Oct 2012

Acne , but fuck it though
I can pull still
Same road as you buddy!!

The fuck you looking at....

November 29, 2013 @ 05:39 AM
zmanzaq

Post: 91

Join Date: Apr 2012

body hair, i be worried about letting girls give me troat because i dont know if i have too much pubic hair or not, and if i trim i still dont know smh also i would say my stomach is kinda fat. lol 
November 29, 2013 @ 02:55 PM
nat turner

Post: 1717

Join Date: Jul 2008

being flabby...i have an athletic body but dont want to be flabby

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

November 29, 2013 @ 03:07 PM
nat turner

Post: 1717

Join Date: Jul 2008

lol this shall be interesting. 
Hair line 
Belly fat 
size of dick when not erect (grower) 
being a minuteman sometimes  

But I shall not be too down about all that, bitches still be flockin
it should not matter how big your dick is when it is not erect you fuck with a erect dick
Just saying. If anybody were to ever pants me in public when I'm not erect I'd be ruiiinnneeeddd. I can't even go streaking. Bitches be frontin' on me until it's actually erect, asking me how the fuck does it grow that much -_- those are the bitches I choke with dat deep throat force gag  
i feel you. i'm a grower, too. 

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

November 29, 2013 @ 03:13 PM
HBer

Post: 634

Join Date: Jun 2013

After reading a lot of you guys should go to the gym or just start running stay in shape and make sure you don't get out of shape i hate working out but i have to

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

March 24, 2014 @ 01:20 PM
HBer

Post: 634

Join Date: Jun 2013

Bump 10 char

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

March 24, 2014 @ 01:54 PM
fakeasslondon

Post: 1230

Join Date: Jan 2013

im super hairy lik i always think my back hair is peaking out my tshirt
im clumsy 
my right foot/ankle has been destroyed over the years
but besides that I'm 180 6'2 rather attractive by todays light skinned standards 
and my dicks actually big..no bluff 
that the reason why i can wear reps
bitches dont care
they don't care 
March 24, 2014 @ 01:57 PM
fakeasslondon

Post: 1230

Join Date: Jan 2013

After reading a lot of you guys should go to the gym or just start running stay in shape and make sure you don't get out of shape i hate working out but i have to
i fucking hate lifting  the gym is a show of epic proportions
much rather just go run 3 miles and do an ab circuit 
March 24, 2014 @ 02:01 PM
HBer

Post: 634

Join Date: Jun 2013

After reading a lot of you guys should go to the gym or just start running stay in shape and make sure you don't get out of shape i hate working out but i have to
i fucking hate lifting  the gym is a show of epic proportions
much rather just go run 3 miles and do an ab circuit 
Running takes away from gains. And it also depends on the running you do.

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

March 24, 2014 @ 07:26 PM
B.M.

Post: 791

Join Date: Aug 2009

Location: Filadelfia

Real shit, HB. My hairline is starting to recede in the corners. Can't get anything below a 2 because I'm afraid I'll get that Flo-rida look. 

That's about it tho, HB. 

"I got smokers hitting rocks making Stevie J faces" - Quilly

March 24, 2014 @ 10:21 PM
cheyaaa

Post: 3117

Join Date: Mar 2010

mole on my face.
losing of hair
sweaty palms and feet
bad breath
small penis

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

March 24, 2014 @ 10:56 PM
8zmn

Post: 352

Join Date: Nov 2012

Location: MCR

recenty ive been getting really bad paranoia, im not sure why

Instagram - Bwmn

March 25, 2014 @ 01:08 AM
dankversace

Post: 150

Join Date: Jan 2014

Location: Houstatlantavegas

I'll never find true love. Haven't even been kissed yet, my friends hook up with different chicks like every weekend.

HURRY UP WITH MY DAMN CROISSANTS

March 25, 2014 @ 01:45 AM
Thibault

Post: 179

Join Date: Mar 2011

Acne , but fuck it though
I can pull still
Same road as you buddy!!
Drink plenty of water brethren, talkin bout 5-7 liters daily
March 25, 2014 @ 01:50 AM
cyanide

Post: 125

Join Date: Aug 2012

i get jealous sad

holla at ya guala

March 25, 2014 @ 03:35 AM
Ulrich

Post: 211

Join Date: Jul 2013

Location: California

hb downvotes LOL
March 25, 2014 @ 09:29 AM
MobPsycho

Post: 39

Join Date: Dec 2013

my right eye is my only insecurity. it's really bad, i have to wear one super thick lens that makes my one eye look weird. while my left normal. 

i bought two frames though, just gotta get normal lens and contacts soon.

i mean it's my health, so i really don't care a lot. 
March 25, 2014 @ 09:45 PM
all_seeing_eye

Post: 1175

Join Date: Jan 2014

my right eye is my only insecurity. it's really bad, i have to wear one super thick lens that makes my one eye look weird. while my left normal. 

i bought two frames though, just gotta get normal lens and contacts soon.

i mean it's my health, so i really don't care a lot. 

http://bit.ly/U7UkoF

March 25, 2014 @ 09:51 PM
accro

Post: 742

Join Date: Sep 2013

I guess I got a kinda young face, and therefore my facial features don't necessarily match up to my personality haha. Always hated my feet, and just feet in general so that explains that. I think the main thing would be that I'm quite skinny, not lanky as I'm kinda small but on the lower end of recommended bmi. That's what I'd probably like to change about myself the most, bulk up. And grow a beard.

Please login first to reply.
Back To Top