November 12, 2013 @ 03:35 PM
camron

Post: 574

Join Date: Oct 2012



And i'm a black pharaoh...discus 
November 12, 2013 @ 03:39 PM
We Outchea

Post: 183

Join Date: Jun 2013

November 12, 2013 @ 03:48 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
November 12, 2013 @ 04:04 PM
ATLchop

Post: 197

Join Date: May 2012

^ lol.

But really, there were dark skinned black Egyptians. Some of them were slaves, but it's ambiguous in the ancient texts. Their texts depicted three different types of people living in Ancient Egypt, white people, dark skinned black people, and a black/arab group of people. I did research on this shit a while back.



just look at the sphinx. How can you tell me that's not a niggas face? The cheeks, the lips,the jaw, that's a west african face....proof that niggas were a part of ancient egypt.    
November 12, 2013 @ 04:05 PM
waffle999

Post: 340

Join Date: Sep 2012

da fuq is that shit, i mean ancestry.com? a site for dumb ass?
November 12, 2013 @ 04:08 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
coon alert
November 12, 2013 @ 04:12 PM
grgkfyuk

Post: 63

Join Date: Oct 2013

congratulations.
November 12, 2013 @ 04:36 PM
camron

Post: 574

Join Date: Oct 2012

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
Lol you sound so dumb how old are you??? check the text that they wont show u in school....Lol black people built Egypt. and there are people that hate the fact that the black man created the greatest  civilization of all time. we already had electricity..think about that....

November 12, 2013 @ 04:46 PM
oneallah

Post: 3995

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

im related to james jebbia
November 12, 2013 @ 04:54 PM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

^ lol.

But really, there were dark skinned black Egyptians. Some of them were slaves, but it's ambiguous in the ancient texts. Their texts depicted three different types of people living in Ancient Egypt, white people, dark skinned black people, and a black/arab group of people. I did research on this shit a while back.



just look at the sphinx. How can you tell me that's not a niggas face? The cheeks, the lips,the jaw, that's a west african face....proof that niggas were a part of ancient egypt.    

dat bitch got no nose tho
November 12, 2013 @ 04:54 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9677

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

I'm a pinoy demi god

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 12, 2013 @ 05:03 PM
adoboFosho

Post: 2996

Join Date: Apr 2007

im related to james jebbia
im pretty sure your ancestors just inspired the arab font hoody

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

November 12, 2013 @ 05:09 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

i never said it wasnt no blacks in egypt. i said at the time of slavery
aka when blacks were brought to the States they didnt take slaves from
Egypt and there wasnt a black population in Egypt anymore(or a strong
one). OP would trace his origins back to a west/central african country.
November 12, 2013 @ 05:39 PM
camron

Post: 574

Join Date: Oct 2012

lol i know people who have traced there ancestry way back to small tribes in Africa.
November 12, 2013 @ 05:51 PM
POPALONG//CASSIDY

Post: 607

Join Date: Nov 2011

i never said it wasnt no blacks in egypt. i said at the time of slavery

aka when blacks were brought to the States they didnt take slaves from

Egypt and there wasnt a black population in Egypt anymore(or a strong

one). OP would trace his origins back to a west/central african country.
They trace farther than that though, dont they? His family history didnt JUST start right before slavery happened. So, they definitely could have traced his lineage back to Egypt

Websites at your price aodevelopment.co HMU

November 12, 2013 @ 05:56 PM
Tony Montana

Post: 882

Join Date: Apr 2013

I just got my ancestry.com results too
























































i fukt ur bitch

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

November 12, 2013 @ 06:07 PM
camron

Post: 574

Join Date: Oct 2012

i never said it wasnt no blacks in egypt. i said at the time of slavery


aka when blacks were brought to the States they didnt take slaves from


Egypt and there wasnt a black population in Egypt anymore(or a strong


one). OP would trace his origins back to a west/central african country.
They trace farther than that though, dont they? His family history didnt JUST start right before slavery happened. So, they definitely could have traced his lineage back to Egypt
Lol thank you, so many black people think their history begun once slavery came about.

that's why so many black people live out stereotypes to this day. I want to know why do so many people sag there pants??? so many people ,how could you just sit there knowing that you are copying the person that lives 2 states over from you. At sometime in our lives we all look up to people who we believe we have similar traits to, but I would only hope that those people would be great people.
November 12, 2013 @ 06:12 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

u guys r rite i just wasnt tryna catch that L

OP is a pharoah
November 12, 2013 @ 08:08 PM
DaPark

Post: 2107

Join Date: Apr 2012

Location: UK

info, source or even pics

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

November 13, 2013 @ 12:37 AM
oneallah

Post: 3995

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

im related to james jebbia
im pretty sure your ancestors just inspired the arab font hoody
ju already noe brehcool
November 13, 2013 @ 01:23 AM
NapoleonComplex

Post: 2983

Join Date: Nov 2011

Location: Eastside Westside Ge...

must be hard for u former slave niggas....not knowing ur roots and shit. sad feel bad for yall. 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

November 13, 2013 @ 02:03 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
arab ? what is a arab dumb nigga a black person can be a arab. so you just talking crap
November 13, 2013 @ 02:06 AM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
arab ? what is a arab dumb nigga a black person can be a arab. so you just talking crap
November 13, 2013 @ 02:07 AM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

must be hard for u former slave niggas....not knowing ur roots and shit. feel bad for yall. 
lol nah they just dick.

They should open themselves and then, you'll see. They'll discover Africa. And countries named Senegal, Mali, ivory coast, Ghana, Congo etc...
November 13, 2013 @ 02:16 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

wut do u mean ur a black pharaoh nigga aint no slaves were taken from Egypt and Egypt was already arab at the time

them niggas lied to u fo yo money

they were like "yeh nigga ur a black pharaoh and shit. u come from the lineage of Cleopatra. itll be 150$"
arab ? what is a arab dumb nigga a black person can be a arab. so you just talking crap
ur fuckin stupid lol. arab is a race same as being white asian or black.
November 13, 2013 @ 02:20 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

no dumb ass you are stupid
November 13, 2013 @ 02:27 AM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

no dumb ass you are stupid

As it seems that you're so clever, list me in which countrikes we'll be able to find some black arabs
November 13, 2013 @ 04:57 AM
zeezyo

Post: 2463

Join Date: Mar 2008

Location: san francisco

you just a plain ass nigga 

X

November 13, 2013 @ 07:11 AM
youngm

Post: 360

Join Date: Sep 2013

Location: ?



And i'm a black pharaoh...discus 
Dude 3rd from the right's ears tho
November 13, 2013 @ 11:03 AM
johnathan

Post: 3036

Join Date: May 2009

Location: lol

i would use ancestry.com but i dont even know my father sad

free max b 2013


Please login first to reply.
Back To Top