how often/likely are you to holla @ a random shawty?

Oct 18, 2013 @ 03:49
How likely or often do you holla at a random shawty in the streets or shopping, etc?

I see beauties everyday.

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Oct 18, 2013 @ 03:51
Oct 18, 2013 @ 04:17
Honestly I feel like u should do it everytime u feel ud like to approach a broad

Most guys dont do it cuz theyre scared, which is a normal feeling

Shit aint rly that hard tho, u just gotta develop balls and confidence. Actually, that is kind of a hard thing to do lol.

If I were to break it down in two small steps Id say:

1.Stop giving a fuck about what people think. Seriously, that is what blocks you from really doing what you want.
2.Be ur best self. Take care of urself. Dress nice(to u). Hit the gym if u need too. Love urself. Feel like the shit, be the shit.

Do that and ur confidence will skyrocket to #hansum lvls
Oct 18, 2013 @ 04:25
Oct 18, 2013 @ 04:32

hansum is 4ever

Oct 18, 2013 @ 05:03
I do it when I ever have an opportunity, I'm in college and when ever I see a bomb chick I go up to her and try getting that number, I get rejected a few times but I dot really care as long as get numbers from other chicks I'm straight.
Oct 18, 2013 @ 06:03
Honestly this is a very hard thing to do for a lot of people, including myself. I've only done it really once, mutual friends has always been my go to for getting at girls but this method can work wonders too.

Last semester at school before a night class i had i approached this lil baddie with glasses who would always give me a smile when we see each other around campus, shit was nerve wrekcing when going through with it but i introduced myself and she heard about me from h.s sports, and we talked for a bit then i pulled off the digits and ended up hitting it a couple weeks in.

Moral of the story, GO FOR IT.

I need to start hitting up girls randomly like that more, like in the school library n shit
Oct 18, 2013 @ 07:18
Nah I don't pick up females like that too be honest. No hate on whatever technique you got it all makes the world go round but personally don't just walk up to random females and "holler at them" I get in the right situation and make conversation including flirtation.
Oct 18, 2013 @ 07:51
Never

Introvert Team we outcheaaa

your girlfriend's vagina smells like bumble bee tuna

Oct 18, 2013 @ 09:19
AS OFTEN AS I GET DRUNK. 

free max b 2013

Oct 18, 2013 @ 09:47
Nah I don't pick up females like that too be honest. No hate on whatever technique you got it all makes the world go round but personally don't just walk up to random females and "holler at them" I get in the right situation and make conversation including flirtation.
Exactly, if anything a social environment permits that, but a completely random woman on the street? Nah.
Gilly Suits
Oct 18, 2013 @ 13:41


Used to, everyday before I got my girlfriend. 
Oct 18, 2013 @ 13:47
@kbos and @the golden boy

I usually look for signals. But I hear plenty of women saying you can meet them anywhere, especially grocery store

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Oct 18, 2013 @ 16:12
AS OFTEN AS I GET DRUNK. 
truuuu

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Oct 18, 2013 @ 17:31
Never

Introvert Team we outcheaaa

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

Oct 18, 2013 @ 20:01
AS OFTEN AS I GET DRUNK. 

http://jnmcknss.tumblr.com/

Oct 18, 2013 @ 20:06
i just walk around with the "nothing was the same" cd and i'll ask a shawty if she wanna listen to it with me 

(✿◠‿◠)

Oct 19, 2013 @ 02:27
sometimes I cant contain my thirst and I just unleash it.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Oct 19, 2013 @ 04:29
Almost never nowadays. When I walk around with my perfect posture and my dominant body language, girls tend to stare at me. Some even comment about how good looking I am but I pay no attention to them. I have far more pressing issues to address. My mission is my main priority, never women. Females are disposable. They're fickle. They disgust me a little to be perfectly honest but I love pussy too much to completely ignore them so I periodically pay for some alone time with escorts.
Oct 19, 2013 @ 06:27
Depends on my mood and situation, but if I feel up to it I'll do it half the time. 
Please login first to reply.