Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 15, 2013 @ 07:09 PM
Tyler Bailey

Post: 91

Join Date: Sep 2013

Location: Deep Blue Sea.

I haven't seen this thread made yet but bitches with curly hair are attractive as fuck. Post!








September 15, 2013 @ 07:14 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

September 15, 2013 @ 07:34 PM
keepit100g

Post: 304

Join Date: Mar 2012

^agreed. too much thirst goin on these days
September 19, 2013 @ 06:34 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

September 19, 2013 @ 06:53 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012



















September 19, 2013 @ 06:57 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012







































September 19, 2013 @ 08:07 PM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

just keep all this in the official black girl thread .....

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

September 19, 2013 @ 08:34 PM
99%Shit

Post: 3408

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario



I'd marry Corinne Bailey Rae.



But for serious, I could only think of black girls too. Most curly haired white girls straighten their hair, usually girls with straight hair go curly, and that ain't legit.

narsha.narsha.narsha

September 19, 2013 @ 11:02 PM
dead7

Post: 13351

Join Date: Mar 2010

Location: The Valley of Killa...

just keep all this in the official black girl thread .....
^This. Even the non black ones will get a pass wit dem curls
September 19, 2013 @ 11:05 PM
chief

Post: 6627

Join Date: Feb 2008

Location: WA


•••

September 19, 2013 @ 11:07 PM
babyxgurl

Post: 47

Join Date: Feb 2013

that hairstyle is ugly.
September 19, 2013 @ 11:17 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

that hairstyle is ugly.
September 20, 2013 @ 09:37 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012

September 25, 2013 @ 01:51 AM
kiyoaki

Post: 16

Join Date: Mar 2013

lmmfao
September 26, 2013 @ 12:26 AM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012



September 26, 2013 @ 08:41 PM
KingPin

Post: 612

Join Date: Jun 2012


October 3, 2013 @ 11:28 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012

October 22, 2013 @ 09:43 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012

October 26, 2013 @ 06:41 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at







traps on traps

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 26, 2013 @ 06:53 PM
totalespionage

Post: 1647

Join Date: Sep 2010

Location: DMV



I still can't believe she turned out this nice.
October 26, 2013 @ 07:01 PM

Inactive



dis shit is shopped right?
October 26, 2013 @ 07:05 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



dis shit is shopped right?
nah fam. there's a bunch more photos of her topless for that shoot. amazing shit

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 26, 2013 @ 07:33 PM
Saber

Post: 165

Join Date: Apr 2012

I never really thought about dating a chick with curly hair until now 
October 26, 2013 @ 07:41 PM

Inactive



dis shit is shopped right?
nah fam. there's a bunch more photos of her topless for that shoot. amazing shit
bruh can u share a link plz?
October 26, 2013 @ 08:26 PM
Bishop Don SpacePimp

Post: 3089

Join Date: Jun 2013

Location: Ether Mansion

Can't believe nobody posted her yet..

I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

October 26, 2013 @ 08:57 PM
╒rozzy

Post: 1883

Join Date: May 2011

Location: California

That bitch NaSty and foul that's why 

.

October 26, 2013 @ 09:13 PM

Inactive

fuck kelis bitch ass had my nigga Nas payin 50k a month
October 26, 2013 @ 10:25 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



dis shit is shopped right?
nah fam. there's a bunch more photos of her topless for that shoot. amazing shit
bruh can u share a link plz?
http://thecoloredbody.tumblr.com/post/38532820012/christina-santini-set

not sure if there's more photos but this is the shoot. too lazy to google and search the actua photographers tumblr.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 26, 2013 @ 10:56 PM
berzerk

Post: 3295

Join Date: Jun 2012

October 26, 2013 @ 11:58 PM
Clazzy8

Post: 146

Join Date: Sep 2010


Please login first to reply.
Back To Top