should i plaster stickers on my new macbook?

Jul 13, 2013 @ 14:43
alright hb I just got the new macbook air the one with crazy battery life. I'm still debating if I should put stickers on it.. I'm thinking a flaming thrasher sticker right on top of the logo the apple. you guys have Any cool macbook setups of ur own? or just cool stickers in general


socalskateshop.com/index.php?l=product_detail&p=10285
Jul 13, 2013 @ 15:00
bruh box logos only 

WTB Henny Jersey sz S-M Supreme Vans 9.5-10.5

Jul 13, 2013 @ 15:21
^ I have one of those haha
Mayaswell, if you want to take them off after a while without leaving residue then you can use wd40 to get rid of it
Jul 13, 2013 @ 17:42

these are all you need

(✿◠‿◠)

Jul 13, 2013 @ 18:08

these are all you need
where to cop

:0

Jul 13, 2013 @ 18:23
Why not? If u want to, do it you'll always be able to take it off if you want. Tbh I've always thought it looked cool, just don't od on logos

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

Jul 13, 2013 @ 18:30
Originally posted by Inactive User

these are all you need
where to cop
https://twitter.com/moneyworth i dont know if she still has any but you can hit her up

(✿◠‿◠)

Jul 13, 2013 @ 19:41
Buy die-cut vinyls, not cheap paper shit. 

Example.



The VTEC edition of the PS3. #uoeno

narsha.narsha.narsha

Jul 13, 2013 @ 19:41

these are all you need
lmao i kinda want these
Jul 13, 2013 @ 20:17
alright hb I just got the new macbook air the one with crazy battery life. I'm still debating if I should put stickers on it.. I'm thinking a flaming thrasher sticker right on top of the logo the apple. you guys have Any cool macbook setups of ur own? or just cool stickers in general


socalskateshop.com/index.php?l=product_detail&p=10285
...so you're basically asking us whether or not to be a pinoy?

buy my stuff: http://hypebeast.com/forums/apparel/208108

Jul 13, 2013 @ 22:01
Buy die-cut vinyls, not cheap paper shit. 

Example.



The VTEC edition of the PS3. #uoeno
Lol mans said VTEC, that shits weak bruh

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Jul 13, 2013 @ 23:05
Originally posted by Inactive User
where to cop
https://twitter.com/moneyworth i dont know if she still has any but you can hit her up
YOOOOOOOO She got the Selena Gomez Gucci Girl tee on there, but she ain't got XL damn.
Jul 13, 2013 @ 23:17
Buy die-cut vinyls, not cheap paper shit. 

Example.



The VTEC edition of the PS3. #uoeno
Lol mans said VTEC, that shits weak bruh
BWAHHHHHHHHHHHHHH

Too soon, Junior.

TSSSSOOOOOOOOOOOOOOSH

narsha.narsha.narsha

Jul 13, 2013 @ 23:25
them Lil B stickers the truth, i need at least 3 of them hoes for real. #TooNice

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

Jul 13, 2013 @ 23:47
https://twitter.com/moneyworth i dont know if she still has any but you can hit her up
YOOOOOOOO She got the Selena Gomez Gucci Girl tee on there, but she ain't got XL damn.
yeah, these are smokeyface

(✿◠‿◠)

Jul 14, 2013 @ 05:13
Make your own stickers or leave it blank. Don't advertise other brands for free.
what are you saying. you pay to advertise other brands by buying clothes

WTB Henny Jersey sz S-M Supreme Vans 9.5-10.5

Jul 14, 2013 @ 06:03
https://twitter.com/moneyworth YOOOOOOOO She got the Selena Gomez Gucci Girl tee on there, but she ain't got XL damn.
yeah, these are 
Where are you looking? I kinda wana cop, sorry if its obvious but i dont have a twitter
Jul 14, 2013 @ 06:05
Jul 14, 2013 @ 06:09
Jul 14, 2013 @ 20:30
I'm boutta hit her up and ask if she can make an XL srs. I want one.
Please login first to reply.