Yall GTA V looks so good yall man oh man oh man oh man

July 09, 2013 @ 22:08:13
Dammit. I told myself I wouldn't jerk off today.
July 09, 2013 @ 22:09:03
I'm sad it won't be out for the xbox one, or apparently pc?

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

July 09, 2013 @ 22:20:19
you can not play ps3 games on ps4?
i wont buy it if they dont let you play ps3 and ps2 games ;on it, there working currently on the playback on the system to be able to pay games from the past systems
there will be no backwards compatibility for ps3 games etc. you'll have to pay for it again and download it through psn, microsoft is doing the same thing with the xbox one.

like I said before I won't be buying the game twice, so I'll wait

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

July 09, 2013 @ 23:27:05
so you can dive, bike, golf, hunt, fly a plane...

WHAT IF I WANT TO GRAND THEFT AUTO!??!!?

•••

July 09, 2013 @ 23:43:35
that game sucks donkey dick
July 10, 2013 @ 00:10:16
nobody posting GTA V screenshots tho?
them graphics smokeyface

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

July 10, 2013 @ 00:19:00
od 
i swear gta never fails to deliver 

IG:From0twohero

July 10, 2013 @ 00:19:51


look at that shit. it's ridiculous smokeyface

He's cute? I bet he ain't #Hansum

July 10, 2013 @ 00:21:07
When this comes out we gotta' get a Hypebeast party going and terrorize the city.

Ps3 we in this. 
I'm so down for that!! The streets is gonna be empty the week when GTA 5 comes out.

Originally posted by Inactive User
R.I.P Watch Dogs
Chilllllll, I'm still excited for that lol

Fly on little wing

July 10, 2013 @ 00:24:39
rockstar gonna single handedly lower down the crime rate the month it comes out 

The Purge: GTA V Edition 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

July 10, 2013 @ 01:30:21
honestly I'm not expecting game play to be smooth as butter. with a game that huge & graphics that nice there probably be alot of glitches & long loading times. but guess we'll have to see

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

July 10, 2013 @ 03:32:05


look at that shit. it's ridiculous 
deyamn wtf

IG:From0twohero

July 10, 2013 @ 03:37:43
I'm glad it's in SoCal cause that NY shit was just gay
Edit: GTA is the only game where after paying 60 bucks for it I don't feel like I was ripped off. Looks MASSIVE!
July 10, 2013 @ 04:13:11
peeps everywhere gonna be calling off work and other priorities when this shit comes out

WTB NOTHING

July 10, 2013 @ 04:52:22
God damn I shouldn't have clicked in here.

Sold my Xbox and quit solo gaming in December because I felt too old for it and didn't have time for it.

Probably buying an Xbox off of craigslist next week JUST to play this shit when it comes out. 

Dat customization, dem cars, dem graphics, dat map, dem missions, and dat fucking f-16 in multiplayer?

smokeyfacesmokeyfacesmokeyface 
July 10, 2013 @ 05:36:47
realistically thinking multiplayer will be 16 players top, hoping for 32, not even expecting 64. 

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

July 10, 2013 @ 05:51:16


look at that shit. it's ridiculous 
smh I can't have my character wearing Southpole denim though 
July 10, 2013 @ 06:17:12
The fuck? There aren't no pets in this game?
July 10, 2013 @ 06:28:44
Originally posted by Inactive User
The fuck? There aren't no pets in this game?
there are dogs
July 10, 2013 @ 06:52:04
honestly I'm not expecting game play to be smooth as butter. with a game that huge & graphics that nice there probably be alot of glitches & long loading times. but guess we'll have to see

Agreed nd everything is running too smooth to be true. The game looks amazing tho!!
July 10, 2013 @ 06:54:44
i was almost convinced that my xbox would be left in the dust. smokeyface
July 10, 2013 @ 10:55:34
Damn that looks just like Venice
July 10, 2013 @ 15:18:40
Damn... i need to sell off my Xbox360 ASAP and cop a ps3. Fuck paying for online.
July 10, 2013 @ 15:45:40
When this comes out we gotta' get a Hypebeast party going and terrorize the city.

Ps3 we in this. 
yessirr

and lmao at the south pole denim. this shits bout to be nuts tho cotdamn. anyone copping special edition?

pink like hamilton

July 10, 2013 @ 15:54:15
Man I hope CJ, Caesar and Sweet get mentioned at least. 

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

July 10, 2013 @ 18:09:29
Man I hope CJ, Caesar and Sweet get mentioned at least. 
GSF 4 Lyfe 
July 10, 2013 @ 18:12:18
I currently have an Xbox 360 slim which I play online and have most games for, but I'm going to but a ps4 when it comes out. I have a an old ass ps3 but idk if I should buy it for Xbox or playstation smh

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 10, 2013 @ 18:20:26
Damn that looks just like Venice

He's cute? I bet he ain't #Hansum

July 10, 2013 @ 18:25:55


#luxuriousboys 

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

July 10, 2013 @ 18:55:56
honestly I'm not expecting game play to be smooth as butter. with a game that huge & graphics that nice there probably be alot of glitches & long loading times. but guess we'll have to see
GTA without glitches? Who wants that? 
Glitches are some of the funniest and best parts about playing GTA. You never know whats gonna happen. 
Please login first to reply.
x