Reppin my HB homies Vol. SMASHED MY TEACHER

July 07, 2013 @ 02:54:35 AM
Post: 287
Join Date: May 2013
Location: Rock Bottom


So wassup HB?

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

July 07, 2013 @ 03:02:43 AM
Post: 2304
Join Date: Jun 2013
Dont be to excited! remember shes packing

- Tracy Jackson
July 07, 2013 @ 03:03:52 AM
REVS
Forum Moderator
Post: 3607
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA
Doesn't seem too creditable. 

I prefer carcinogens to endorphins.

July 07, 2013 @ 03:04:22 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
ducktales until you provide a video for hb fam 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

July 07, 2013 @ 03:07:17 AM
Post: 310
Join Date: Aug 2012
Location: Vancity
homie texted himself usin his moms phone. nigga u a clown for this one
July 07, 2013 @ 03:08:55 AM
Post: 287
Join Date: May 2013
Location: Rock Bottom
Do ya'll really think I'm a sad ass nigga who has to text himself this shit? Nah fam. Ya'll just mad.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

July 07, 2013 @ 03:12:09 AM
Post: 310
Join Date: Aug 2012
Location: Vancity
Do ya'll really think I'm a sad ass nigga who has to text himself this shit? Nah fam. Ya'll just mad.
"Hey blushing just wanted to tell you it was great ;)" u srs b??



virgin ass nigga
July 07, 2013 @ 03:13:37 AM
Post: 729
Join Date: Jun 2012
Location: Gold House
gooood shit. i believe you fam. i got that message before.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 07, 2013 @ 03:24:52 AM
Post: 287
Join Date: May 2013
Location: Rock Bottom
Do ya'll really think I'm a sad ass nigga who has to text himself this shit? Nah fam. Ya'll just mad.
"Hey just wanted to tell you it was great ;)" u srs b??



virgin ass nigga
Aight b. Don't believe that's you. I don't have shit to prove.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

July 07, 2013 @ 03:25:35 AM
Post: 630
Join Date: Jun 2013
Location: in kylie jenner ass
Text her more and post the whole convo 
text her "HB WE IN DIS" and see what she responds with

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 07, 2013 @ 03:33:32 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
No pics. Teacher might look butt and you be celebrating duck tales.

hansum is 4ever

July 07, 2013 @ 03:35:02 AM
Post: 199
Join Date: Sep 2012
two smileys in one sentence? bruh red flag danger alert get the fuck outta there
July 07, 2013 @ 03:36:28 AM
Post: 2304
Join Date: Jun 2013
More photos of her

- Tracy Jackson
July 07, 2013 @ 03:37:08 AM
Post: 1924
Join Date: Mar 2011


So wassup HB?
something really suspect here. How she text you at 10:50, you screen shot the text at 10:50, and also post a thread at 10:50?? I call ducktales

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

July 07, 2013 @ 03:39:37 AM
Post: 630
Join Date: Jun 2013
Location: in kylie jenner ass
#fakefiles @fakefiles

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 07, 2013 @ 03:40:40 AM
Post: 630
Join Date: Jun 2013
Location: in kylie jenner ass
and u connected to wifi nigga how the fuck she gonna tell u the password when she sposed to be moaning and shit nigga smh #fake

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 07, 2013 @ 03:47:36 AM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
that can be anyone. im guessing its just your mom texting you.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 07, 2013 @ 03:49:11 AM

Inactive User

gooood shit. i believe you fam. i got that message before.
TRUUUUUUUUU
July 07, 2013 @ 03:54:06 AM
Post: 729
Join Date: Jun 2012
Location: Gold House
am i missing something? orrrrr.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 07, 2013 @ 03:56:08 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
Anybody can forge a text message 

Pics or you're bullshitting tbh 

Let me see those downvotes

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 07, 2013 @ 04:01:37 AM
Post: 729
Join Date: Jun 2012
Location: Gold House

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 07, 2013 @ 04:01:54 AM
Post: 2304
Join Date: Jun 2013
Damn hes looking hella white in that pic^

- Tracy Jackson
July 07, 2013 @ 04:03:14 AM
Post: 682
Join Date: Mar 2011
Location: Texas
op's still a lying nigga
July 07, 2013 @ 05:12:21 AM
Post: 225
Join Date: Oct 2012
That pink thing on the back looks like a dildo

The fuck you looking at....

July 07, 2013 @ 05:28:01 AM
Post: 504
Join Date: Dec 2010
he probably used one of those texting apps and sent it to himself

I import JDM vehicles into Canada, let me know if you're interested

July 07, 2013 @ 05:37:12 AM
Post: 2359
Join Date: May 2008
Location: Queens, NY
lmao nigga thought we were gonna praise him and shit . . if you already fucked her, gettin pics should be easy

you got some explaining to do OP
July 07, 2013 @ 06:22:23 AM
Post: 2
Join Date: Jun 2013


So wassup HB?
something really suspect here. How she text you at 10:50, you screen shot the text at 10:50, and also post a thread at 10:50?? I call ducktales
^^ this and where the fuck are the previous messages?
July 07, 2013 @ 06:25:44 AM
Post: 749
Join Date: Jun 2012
You better come up with some explanations OP, or else detective ghxst will get to the bottom of this. 
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x