August 15, 2013 @ 01:41 AM
corkybucher

Post: 226

Join Date: Oct 2012

Location: Texas

kourtney was sooooo goddamn fine during those older miami episodes, don't get me wrong, i'd still fuck her, but she used to be too much back then.

Buying W+H leather low tops size 40-41

August 15, 2013 @ 02:15 AM
La Rue

Post: 54

Join Date: Mar 2013

Location: New York










August 15, 2013 @ 10:32 PM
chimpskibot

Post: 405

Join Date: Apr 2012

no offense b they all have rocking bodies and really cute faces but Kardash>>>> Jenner tbh they all have pancake asses in that lineage, nice tits but thats about it.
August 16, 2013 @ 01:44 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

no offense b they all have rocking bodies and really cute faces but Kardash>>>> Jenner tbh they all have pancake asses in that lineage, nice tits but thats about it.
u obviously havent seen that pic of kylie sitting down on the beach a few pages back 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

August 16, 2013 @ 01:44 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass



kylie with dat A+ potential.
mmhmm

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

October 14, 2013 @ 02:00 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

bump cuz I love kylie so much
just give me 10 mins in that pussy
she a bad ting

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

October 14, 2013 @ 02:39 AM
Sentimental

Post: 1772

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.



kylie with dat A+ potential.
mmhmm
Why her face fat and round like Khloe's?
October 14, 2013 @ 02:46 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

fuck u mean fat lil nigga she beautiful 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

October 14, 2013 @ 04:58 AM
champagne papi

Post: 688

Join Date: Aug 2013

Location: dmv



kylie with dat A+ potential.
mmhmm
Why her face fat and round like Khloe's?
smh kylie is bad stop fakin

WTB Supreme CDG or Burgundy Box Logo Hoodie // Team #1059

October 14, 2013 @ 03:22 PM
dead7

Post: 13478

Join Date: Mar 2010

Location: The Valley of Killa...

nah i don't she looks manly to me.
khloe got the best personality outta the 3 sisters tho 

and

October 20, 2013 @ 04:01 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

nah i don't she looks manly to me.
khloe got the best personality outta the 3 sisters tho 

and

bump god damn bruh 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

October 20, 2013 @ 04:08 AM
mackness

Post: 2838

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus


"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

October 20, 2013 @ 10:19 AM
thirdworlds

Post: 723

Join Date: Nov 2012



kim as a blonde >
October 20, 2013 @ 04:10 PM

Inactive

how old is kylie? gawd damn
October 20, 2013 @ 05:17 PM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

how old is kylie? gawd damn
16 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

May 23, 2014 @ 12:40 AM
Moises Arias

Post: 2079

Join Date: Mar 2011

used to think kendell was finer than kylie but i now admit i was wrong.

well on her way to surpassing kim tbh. In about 2 years holla at me kylie jenner 

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

May 23, 2014 @ 11:58 AM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012



kim as a blonde >
way badder 
May 23, 2014 @ 06:20 PM
Rodney D Ellis

Post: 326

Join Date: Jan 2012

Location: GOTH$IDE ATLVNTA

Non of these chicks are real blondes, Blondes are the epitome of what a real sexy ass women should look like. If your not blonde or red head your in the giant pool full of basic bitches. 

fuck the internet

May 24, 2014 @ 06:40 AM
ember

Post: 395

Join Date: Oct 2013

Location: Chicago

used to think kendell was finer than kylie but i now admit i was wrong.

well on her way to surpassing kim tbh. In about 2 years holla at me kylie jenner 
nah, she a thot
kendall is a goddess
May 25, 2014 @ 12:02 AM
blutspender

Post: 161

Join Date: May 2011

Location: Mainz, Germany

I know this is complaining at a high level but to me those big manly jaws are off-putting, Khloe's especially

Please login first to reply.
Back To Top