Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 29, 2013 @ 07:02 PM
Pantic

Post: 3542

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Mehow? Cmon bruv....
September 29, 2013 @ 07:53 PM
AlphaMale

suspended

Post: 432

Join Date: Apr 2013

got jumped by four gooks this weekend hahahahahaha

i was so shitfaced 
never say mehow when you walk by some thirsty ass gooks tryna look bad ass in front of their bitches
i choked one of em out while three gooks were beating the shit outta me and my boy 

and the funniest part was when they were walking away the smallest one was talking the most shit 

fuck em 


only some faggot ass fucking gooks would get that riled up if someone says "mehow" fucking if some kid said hola to me when i walked by id say it right back 
People are racially sensitive, could have happened with any other race

If you said some racist shit to some hood ass black/hispanic guy you probably wouldn't be here right now
September 29, 2013 @ 09:40 PM
meFLOW

Post: 1765

Join Date: Dec 2010

i wuz saying herro 

theyre punches left no marks on me cept a small bruise on my forehead
pussies

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

September 30, 2013 @ 06:27 AM
Efil4zaggin

Post: 997

Join Date: Jan 2013

Anyone still shop online at flightclub?

:0

September 30, 2013 @ 06:36 AM
Efil4zaggin

Post: 997

Join Date: Jan 2013

got jumped by four gooks this weekend hahahahahaha

i was so shitfaced 
never say mehow when you walk by some thirsty ass gooks tryna look bad ass in front of their bitches
i choked one of em out while three gooks were beating the shit outta me and my boy 

and the funniest part was when they were walking away the smallest one was talking the most shit 

fuck em 


only some faggot ass fucking gooks would get that riled up if someone says "mehow" fucking if some kid said hola to me when i walked by id say it right back 
reminded me of this
  

:0

September 30, 2013 @ 07:16 PM
Soul Rize

Post: 2003

Join Date: Dec 2010

Location: Houston

dropped a class. feels bad. feels bad that i know im smarter than this but i can't unlock it. feels trapped. its hard to focus on education.

Cmon get down with a real nigga wussup

September 30, 2013 @ 09:14 PM
zzzboy

Post: 2280

Join Date: Apr 2008

treat school like a full-time job.
September 30, 2013 @ 09:31 PM
Mr_Chukes

Post: 2338

Join Date: Mar 2012

Location: California

dropped a class. feels bad. feels bad that i know im smarter than this but i can't unlock it. feels trapped. its hard to focus on education.
You're holding yourself back. Have confidence in your ability. 
September 30, 2013 @ 09:45 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1717

Join Date: Feb 2012

Location: UK

dropped a class. feels bad. feels bad that i know im smarter than this but i can't unlock it. feels trapped. its hard to focus on education.
You can do it man

Get organised and like Mr_Chukes said have confidence. If you tell your mind you can learn something, it'll respond positively. Read that in one Neuro book
September 30, 2013 @ 10:02 PM
Pantic

Post: 3542

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

dropped a class. feels bad. feels bad that i know im smarter than this but i can't unlock it. feels trapped. its hard to focus on education.
Write a list of all the shit you do on your PC when procrastinating. Uninstall + block half or more of that shit, will help. (i know you about that league of legends life, just assuming HB and that isn't exactly the only 2 things you use time on at the pc)
September 30, 2013 @ 10:03 PM
mackness

Post: 2634

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

I just dropped a class too and I feel rejuvenated 

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

September 30, 2013 @ 10:25 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

how many hours you taking?
September 30, 2013 @ 10:34 PM
mackness

Post: 2634

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

how many hours you taking?
Was at like 19 at 15 now

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

September 30, 2013 @ 10:57 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

Yeah 19 is kind of a lot, 15 is more manageable for your first semester anyways I'm pretty sure that's how many I had too
October 1, 2013 @ 12:04 AM
real nigga

Post: 1575

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

how many hours you taking?
Was at like 19 at 15 now
My nigga what were you thinking?

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

October 1, 2013 @ 12:12 AM
mackness

Post: 2634

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

I wasn't that far behind tbh, dropped it so I could play more video games 

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

October 1, 2013 @ 12:17 AM
92

Post: 1267

Join Date: Dec 2012

i need a job bruh
October 1, 2013 @ 12:26 AM
2 Phone Shawty

Post: 1670

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

i need a job bruh
me too jesus

"Yo bitch probably think I'm cute"

October 1, 2013 @ 12:37 AM
eidaow

Post: 1143

Join Date: Sep 2010

Location: canada

i need a job bruh
me too jesus
same
i wanna make these shirts

but according to calculations, profit game aint on point after all the paypal fees & shit

~ h a n s u m ~

October 1, 2013 @ 12:51 AM
92

Post: 1267

Join Date: Dec 2012

i need a job bruh
me too jesus
same
i wanna make these shirts

but according to calculations, profit game aint on point after all the paypal fees & shit
how much are you trying to charge for em id pay ~$35 tbh
October 1, 2013 @ 12:57 AM
eidaow

Post: 1143

Join Date: Sep 2010

Location: canada

i need a job bruh
me too jesus
same
i wanna make these shirts

but according to calculations, profit game aint on point after all the paypal fees & shit
how much are you trying to charge for em id pay ~$35 tbh
i'd charge $20 + $7 shipping for canada&us

~ h a n s u m ~

October 1, 2013 @ 01:12 AM
2 Phone Shawty

Post: 1670

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

i need a job bruh
me too jesus
same
i wanna make these shirts

but according to calculations, profit game aint on point after all the paypal fees & shit
I'd cop

"Yo bitch probably think I'm cute"

October 1, 2013 @ 02:05 AM
bokeh

Post: 249

Join Date: Nov 2012

i need a job bruh
me too jesus
same
i wanna make these shirts

but according to calculations, profit game aint on point after all the paypal fees & shit
what blanks are you planning to use?

║▌║█║▌│║▌║▌█

October 1, 2013 @ 01:12 PM
eidaow

Post: 1143

Join Date: Sep 2010

Location: canada

AAA blanks

~ h a n s u m ~

October 1, 2013 @ 03:39 PM
thrillmatic

Post: 746

Join Date: Nov 2011

Just posted the official HB Economics & Finance Thread.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

October 1, 2013 @ 06:45 PM
2 Phone Shawty

Post: 1670

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

anybody else not able to get on GTA online?

"Yo bitch probably think I'm cute"

October 1, 2013 @ 07:53 PM
92

Post: 1267

Join Date: Dec 2012

October 1, 2013 @ 08:00 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

fuck this shit i wanna play gta but im tired as fuck !! fuck school nigga
October 1, 2013 @ 08:05 PM
suparise71

Post: 2580

Join Date: Jun 2013

New Robb Bank$ is out and im first to download

http://www.livemixtapes.com/download/24093/robb-bank-tha-city.html

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

October 1, 2013 @ 08:23 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

waiting for the suparise album !! shit is going to be good cool

Please login first to reply.
Back To Top