[Official] Off-Topic Chat

July 09, 2013 @ 15:14:52

Inactive User

yo im so hungry
July 09, 2013 @ 15:16:10

Inactive User

these 2 girls in front of me in my class are eating mcdonalds

fuck em
July 09, 2013 @ 15:17:04
im on summer holiday!

got 2 months when you niggas only get 6 weeks 

- Tracy Jackson
July 09, 2013 @ 15:18:54
niggas didnt even know that will smith had 2 sons

but i did

- Tracy Jackson
July 09, 2013 @ 15:22:04
these 2 girls in front of me in my class are eating mcdonalds

fuck em
ask em, if they want to nibble on your chicken nuggets.

.wa do dem.

July 09, 2013 @ 15:23:33

Inactive User

bitch they might be
July 09, 2013 @ 15:24:00
i walked for 2 hours in the rain last night. i woke up and i was spitting blood from my throat (a lot. will post pics). i have a nasty cold now. i hope it's not pneumonia.

i felt so lonely fam. 

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

July 09, 2013 @ 15:41:40

.wa do dem.

July 09, 2013 @ 16:11:29
July 09, 2013 @ 16:18:43
Originally posted by Inactive User
i walked for 2 hours in the rain last night. i woke up and i was spitting blood from my throat (a lot. will post pics). i have a nasty cold now. i hope it's not pneumonia.

i felt so lonely fam. 
uhhh you dont need to share pics bruh

we believe you

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

July 09, 2013 @ 16:21:41
Damn this is better than i expected!


I CANT WAIT TO PLAY EVERYONE ON HB ONLINE 



- TRacy Jacksondceh
July 09, 2013 @ 16:22:15
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
i walked for 2 hours in the rain last night. i woke up and i was spitting blood from my throat (a lot. will post pics). i have a nasty cold now. i hope it's not pneumonia.

i felt so lonely fam. 
uhhh you dont need to share pics bruh

we believe you
i dont think thats a pneumonia. i think its some kind of stds like aids and shit

i feel ya bro
July 09, 2013 @ 16:23:45
Most definitely getting that, holy fuck. 

x

July 09, 2013 @ 16:40:31
GTAV looks too good, damn

The customization >
July 09, 2013 @ 16:41:56
Hopefully no more lagging when you play single player.
That shit was stupid as fuck

Zooey Deschanel is waifu

July 09, 2013 @ 16:50:47
July 09, 2013 @ 16:58:12
anybody still play online on gta 4
. it gets fun when its late at night tbh

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

July 09, 2013 @ 17:33:58

(✿◠‿◠)

July 09, 2013 @ 17:49:47

Inactive User

bitch u wasnt shooting with me in the gym
July 09, 2013 @ 17:50:18

Inactive User

wowwwwwwww im so hungry

i want pizza
July 09, 2013 @ 21:04:29
REVS
Moderator
This shit is so rare. I've been so emotional all day. 

I prefer carcinogens to endorphins.

July 09, 2013 @ 21:48:57
Still think Ginseng Strip is a classic.

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

July 09, 2013 @ 22:24:00
i need a watch

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

July 09, 2013 @ 22:42:59
I'm now jon (JesusOfNazareth)

-jon

Zooey Deschanel is waifu

July 09, 2013 @ 22:43:27
Thanks Tracy Jackson.

-jon

Zooey Deschanel is waifu

July 09, 2013 @ 22:55:50
https://soundcloud.com/xmicahfone kids i know. 
Lmk what y'all think. 

Zooey Deschanel is waifu

July 09, 2013 @ 23:02:34
i need that gin$eng strip instrumentall
July 09, 2013 @ 23:13:25

Inactive User

im an introvert
July 09, 2013 @ 23:55:31
I am jon

-jon

Zooey Deschanel is waifu

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x