Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
July 2, 2014 @ 10:55 PM
origins

Post: 1532

Join Date: Dec 2011

*logs onto hb*
*posts in random thread*
*sees moderator below his username*
this alzheimers nigga iz living in an alternate hypebeast universe where hes mod again 
It did actually say he was moderator below his username, plus he posted in the Mods Daily Check in thread.
Nigga was like:


Then:


within 24hrs. HB fucking with his emotions.

http://getsupreme.bigcartel.com/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/219553 - FBTs SZ 10

July 2, 2014 @ 11:46 PM
AmericanLegend

Post: 2514

Join Date: Jul 2012

Location: USA

*logs onto hb*
*posts in random thread*
*sees moderator below his username*
this alzheimers nigga iz living in an alternate hypebeast universe where hes mod again 
It did actually say he was moderator below his username, plus he posted in the Mods Daily Check in thread.
Nigga was like:


Then:


within 24hrs. HB fucking with his emotions.
this in reverse is origins within 24 hrs

taste the glamour

July 3, 2014 @ 12:06 AM
origins

Post: 1532

Join Date: Dec 2011


http://getsupreme.bigcartel.com/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/219553 - FBTs SZ 10

July 3, 2014 @ 12:09 AM
brittneykitty

Post: 411

Join Date: Apr 2014

dang they did millz dirty

chilln with two dykes watchn miami vice

July 3, 2014 @ 06:37 AM
AmericanLegend

Post: 2514

Join Date: Jul 2012

Location: USA

is a job at hugo boss chill or na      

taste the glamour

July 3, 2014 @ 04:03 PM
wh0die

Post: 363

Join Date: Aug 2012

Yeah breh do it one of the better retail jobs
July 3, 2014 @ 05:21 PM
jjapplesauce

Post: 896

Join Date: Sep 2012

I was looking at some big booty chicks on ig last night and randomly came across this chick that is actual pregnant with chief keefs baby lol. First I thought it was fake but nah she got all these pics with keef and all this shit....anyway it got me wondering. "Dammn, I wonder how many baby mommas some of these rappers actually have?"
July 3, 2014 @ 10:11 PM
WasianGuy

Post: 147

Join Date: Jun 2010

Location: IL

info? ^

i heard he got a white girl pregnant from a high school my cousin goes to lol

BiG BALLiN iN CHiCAG0

July 4, 2014 @ 03:42 AM
Sentimental

Post: 1328

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

Got a job in down town LA..... I dont know if this shit is worth it man........ Im on the freeway for at least an hr in the morn and in the afternoon. I got two months before school, this is my only source of income right now... $9 /hr. Super repetative, 0% use of brain power. Considering suicide every time im on that fucking freeway in 100 degreess heat. The shit I do for money man... fuckkkkk

Fuck Off.

July 4, 2014 @ 05:09 AM
meFLOW

Post: 1762

Join Date: Dec 2010

instance is everything 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 4, 2014 @ 08:16 AM
ndrew

Post: 1862

Join Date: Jul 2010

Location: socal

Damn that 101 rush hour traffic is so bad. Start looking for another job. Minimum wage is at 9$ everywhere in california now.

www.headhunterla.com

July 5, 2014 @ 07:55 AM
Hypnosis

Post: 193

Join Date: Jan 2014

Location: The Bay, CA

yo since the id thread is a fucking ghost town, any one know what brand this hoodie sway's rocking is from?

July 5, 2014 @ 08:19 AM
Captain Al

Post: 1650

Join Date: Feb 2013

^
its from the rap group hieroglyphics, the logo. 

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

July 5, 2014 @ 09:51 AM
Hypnosis

Post: 193

Join Date: Jan 2014

Location: The Bay, CA

^
its from the rap group hieroglyphics, the logo. 
thanks brah
July 5, 2014 @ 06:22 PM
jjapplesauce

Post: 896

Join Date: Sep 2012

Been playing basketball alot lately at my local courts. I own a couple nice pair of shorts but wanted to pick up maybe another pair or two just to have.  Found some Jordans for a steal on ebay. Just got em and these shits are a mess. Im talkin some straight china frankenstein shorts. The drawstrings are on the ass side of the shorts lol, Jordan logo is on the front, tag is on the front, and they fit like larry bird in the 80's....smh.
July 5, 2014 @ 07:37 PM
accro

Post: 735

Join Date: Sep 2013

Does anyone here do any martial arts? I'm thinking about taking it up as a way of keeping fit.
July 5, 2014 @ 07:46 PM
Gilly Suits

Post: 2250

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

Did martial arts for 16 years (4-20). I love it for keeping in shape, which is a good reason to want to start as most places are "black belt factories" that teach you very little. So research gyms if you are also in it for protection otherwise you are gonna think you are hot shit and get that ass beat. You will see the most improvement in core and quickness.

Oh black belt in kenpo and starting either muay thai or Brazilian jiu jitsu fully soon (learned a bit of this already when younger)

Culective.com //

July 5, 2014 @ 08:15 PM
AmericanLegend

Post: 2514

Join Date: Jul 2012

Location: USA

     martial arts for keeping in shape is cool but you gotta see the effects it might have on you  for example
beware of grappling type martial arts although they are the best exercise wise it effects your skin and your ears (cauliflower eaar etc) that shit is permanent   thank god when i diid a bit of wrestling i didnt get my ears in too bad of shape except for my left ear which took alot of wear and tear cus it was the side i would do takedowns with etc.
the cartilage got a little soft on the top of my ear which is nothing compared to the guys on the team who did it for a couple seasons
same with boxing and stuff even if they have protection on they usually have puffy faces and beat up ears and noses
i woulda continued to wrestle after my senior year at like a gym or something but i figures i want to stay pretty 
cus i got nice ears, go in one of these martial arts gyms and just look at these niggas face/hair and ears it usually looks not good
so if u are pretty, be extra careful cus u might come out wit less swag points
i was thinking about it, some of those high school dudes on the team are gunna have ugly ass nobs for ears their whole life all because a couple seasons of wrestling they did when they were 17, imo it aint worth it 
if you want it for protection cop a blade or gun tbh now a days your grappling or muay thai skills aint gunna mean shit when a elliot rodger ass nigga kills u with one movement of his finger 

taste the glamour

July 5, 2014 @ 11:18 PM
WussWayne

Post: 57

Join Date: Dec 2013

Location: Perth

Debating hard on whether to pick up a back-up pair of this sneakers or just letting them go. They are 375 usd shipped which is just a little over retail but they were completely sold out before and I didn't expect to find a store still stocking them.
July 6, 2014 @ 02:28 AM
dankversace

Post: 140

Join Date: Jan 2014

Location: Houstatlantavegas

In other news, I changed all 457 in my iTunes library's genre to Fucking $wag

HURRY UP WITH MY DAMN CROISSANTS

July 6, 2014 @ 02:38 AM
brittneykitty

Post: 411

Join Date: Apr 2014

Debating hard on whether to pick up a back-up pair of this sneakers or just letting them go. They are 375 usd shipped which is just a little over retail but they were completely sold out before and I didn't expect to find a store still stocking them.
what sneakers

chilln with two dykes watchn miami vice

July 6, 2014 @ 04:22 AM
Rekuso

Post: 1475

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

^hes referring to these
http://www.sneakerboy.com/shop-sneakers/vans-made-in-italy-by-diemme-montebelluna-black-high-top-sneaker-ss14vans1.html

http://instagram.com/quinnrekuso

July 6, 2014 @ 05:40 AM
losooguwop

Post: 179

Join Date: Aug 2012

Location: seatown

BAN this fuck boy a6977382

they don't think it be like it is, but it do

July 6, 2014 @ 05:40 AM
losooguwop

Post: 179

Join Date: Aug 2012

Location: seatown

some1 please

they don't think it be like it is, but it do

July 6, 2014 @ 11:25 AM
ragamuffin

Post: 357

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

did molly yesterday, first chem drug i've done. not planning on doing it any time soon, even though it was a good experience.

http://gollygee13.tumblr.com/

July 6, 2014 @ 05:30 PM
It's Only Hype

Post: 5493

Join Date: Jan 2008

^ what setting? Shit gets me so hyped lol
July 6, 2014 @ 07:09 PM
DaPark

Post: 1897

Join Date: Apr 2012

Location: UK

on the topic of drugs, has anyone done magic truffles?

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

July 6, 2014 @ 07:21 PM
ragamuffin

Post: 357

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

Hyped: Outside the house sitting in a garden with the closest. We talked a lot and some got some bad memories treated. More of a psychedelic trip.


I got psilocybin in my backyard in the fall, way better than truffles. Want to taste them though

http://gollygee13.tumblr.com/

July 6, 2014 @ 07:57 PM
street lights

Post: 612

Join Date: Oct 2012

Location: creepin'

i would buy givenchy if it wasn't so damn op.

i got nothing to do but shoot my mouth off - john 3:16

July 6, 2014 @ 08:07 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

someone pass me an hbo go account

me luv u long time

Please login first to reply.
Back To Top