Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
January 4, 2014 @ 12:39 AM
KiddCoast

Post: 721

Join Date: Feb 2013

bruh xbox is shit. i need to get a ps4 already fuck.
Not fucken with the Xbox one?
January 4, 2014 @ 01:53 AM
joeyflvcko

Post: 51

Join Date: Jun 2013

Damn fam, just moved into my new apartment, no internet yet, that struggle. When do you guys go back to school? When does classes start for you? 
headin back to dorm this sunday, start classes the 13th.. gonna turn up cool how bout u bruh 
January 4, 2014 @ 03:37 AM
AmericanLegend

Post: 1930

Join Date: Jul 2012

Location: USA

wore that woadie shirt today 
was self conscious around asians cus wat if its just a bunch of gibberish prolly says im gay on it or something  

taste the glamour

January 4, 2014 @ 03:38 AM
Ruthless

Post: 1973

Join Date: Oct 2012

bruh xbox is shit. i need to get a ps4 already fuck.

Let me see those downvotes

January 4, 2014 @ 05:19 AM
bjornvan

Post: 952

Join Date: Sep 2012

wore that woadie shirt today 
was self conscious around asians cus wat if its just a bunch of gibberish prolly says im gay on it or something  
lol
The japs in japan wear shirts with english words on them 

need info on that condensation joint tho
January 4, 2014 @ 07:11 AM
It's Only Hype

Post: 5309

Join Date: Jan 2008

wore that woadie shirt today 
was self conscious around asians cus wat if its just a bunch of gibberish prolly says im gay on it or something  
lol
The japs in japan wear shirts with english words on them 

need info on that condensation joint tho

January 4, 2014 @ 07:41 AM
SonOfRise

Post: 2066

Join Date: Jan 2013

Location: Earth

wore that woadie shirt today 
was self conscious around asians cus wat if its just a bunch of gibberish prolly says im gay on it or something  
lol
The japs in japan wear shirts with english words on them 

need info on that condensation joint tho
Ifunny shit right there lol. Saw that the other day.

Zooey Deschanel is the most perfect person on this earth and i love her more than anything and we are gettin married #2017!!!

January 4, 2014 @ 08:45 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

bruh xbox is shit. i need to get a ps4 already fuck.
Not fucken with the Xbox one?
i was talking about the 360, shit is finally breaking down on me.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

January 4, 2014 @ 03:18 PM
Mr_Chukes

Post: 2262

Join Date: Mar 2012

Location: California

Damn fam, just moved into my new apartment, no internet yet, that struggle. When do you guys go back to school? When does classes start for you? 
I start Monday. Good shit bro. 
January 4, 2014 @ 08:56 PM
Villain™

Post: 824

Join Date: Jun 2012

Location: Gold House

had my baby on the second mane. shits crazy, ima fuckin dad now.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

January 4, 2014 @ 09:15 PM
It's Only Hype

Post: 5309

Join Date: Jan 2008

had my baby on the second mane. shits crazy, ima fuckin dad now.
Congrats man. Teach him well, so one day, he will make an account on HB
January 5, 2014 @ 04:23 AM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

Saints won.... fuck nick and the eagles

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

January 5, 2014 @ 05:31 AM
meFLOW

Post: 1503

Join Date: Dec 2010

brehs i cant wait for that semesterly pay check ya feel me 


2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

January 5, 2014 @ 06:18 AM
Villain™

Post: 824

Join Date: Jun 2012

Location: Gold House

had my baby on the second mane. shits crazy, ima fuckin dad now.
Congrats man. Teach him well, so one day, he will make an account on HB
it's a her, and hahaha you're trippin. but i appreciate it fam.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

January 5, 2014 @ 06:26 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

brehs i cant wait for that semesterly pay check ya feel me 




#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

January 5, 2014 @ 10:23 AM
حريق

Post: 467

Join Date: Sep 2013

Location: Bando

bruh xbox is shit. i need to get a ps4 already fuck.
Not fucken with the Xbox one?
i was talking about the 360, shit is finally breaking down on me.
I got that OG 2005 Xenon prone to Red RoL Xbox 360 still, shit still running strong b cool

Throwed Assassin.

January 5, 2014 @ 10:28 AM
Black Adam

Post: 1331

Join Date: Aug 2012

Bruh, i'm watching Good Burger for the first time in like 10 years and this shit is still mad funny cool

hypebeast.com/forums/apparel/204982

January 5, 2014 @ 11:16 AM
AmericanLegend

Post: 1930

Join Date: Jul 2012

Location: USA

just made my first post on that breadboye website 
support a nigga HB, 
also shout out to B low cus i peeped his post too cool

taste the glamour

January 5, 2014 @ 04:05 PM
Captain Al

Post: 1523

Join Date: Feb 2013

Bruh, i'm watching Good Burger for the first time in like 10 years and this shit is still mad funny 
watching it too lol. just finished it.

tumblr: bankpaper.tumblr.com

January 5, 2014 @ 07:34 PM
meFLOW

Post: 1503

Join Date: Dec 2010

ima gain mad fucking weight because of this rib bullshit doe 


eflo gon be an og titty warrior

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

January 5, 2014 @ 11:49 PM
bulmasaur

Post: 1112

Join Date: Oct 2010

Location: Chicago

chicago has a high of -11 degrees tomorrow and with the windchill its supposed to feel like -42 

O K A Y

my name andrew

January 6, 2014 @ 12:26 AM
bootleg3000

Post: 30

Join Date: Oct 2013

chicago has a high of -11 degrees tomorrow and with the windchill its supposed to feel like -42 

O K A Y
I'm in Chicago too and this winter has been so shitty. I'm considering moving next year because I can't take this anymore.
January 6, 2014 @ 12:56 AM
GOLF

suspended

Post: 406

Join Date: Jan 2013

chicago has a high of -11 degrees tomorrow and with the windchill its supposed to feel like -42 

O K A Y
I'm in Chicago too and this winter has been so shitty. I'm considering moving next year because I can't take this anymore.
what los angeles hit 76 today feels like spring right now sunny clear skies and such 
January 6, 2014 @ 12:59 AM
حريق

Post: 467

Join Date: Sep 2013

Location: Bando

chicago has a high of -11 degrees tomorrow and with the windchill its supposed to feel like -42 

O K A Y
I'm in Chicago too and this winter has been so shitty. I'm considering moving next year because I can't take this anymore.
what los angeles hit 76 today feels like spring right now sunny clear skies and such 
You lucky fuck razz

Throwed Assassin.

January 6, 2014 @ 01:04 AM
حريق

Post: 467

Join Date: Sep 2013

Location: Bando

Question to all niggas. Niggas, like legit niggas. Black/hispanic/white urban peeps. Inner city, "hood" as you would call it.
Excuse my inner coon but, 
Do y'all niggas get a rush just off of flexin' on niggas & bitches? 
Like b, I'm about kill 'em this spring/summer cool Last year being a teenager. 

Throwed Assassin.

January 6, 2014 @ 01:15 AM
Gilly Suits

Post: 2081

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

What the hell are you getting at?

Flexing is subjective. What you may think of as flexing could be laughable to others. It sounds like you haven't found yourself yet and are still consumed with that I do what I can to be liked mentality. Not saying it is bad to want to be liked, but referring to flexing in that sense, shows you may still be a teenager mentally despite what your age says.

*Used to live in the hood. Majority of family is still hood and still lives there. That mentality keeps them there. That want to just one up peers who are in same lowly predicament. And I hope it doesn't to you. 

Culective.com //

January 6, 2014 @ 01:55 AM
Bet

Post: 1903

Join Date: Nov 2011

Location: California

When its that cold outside can you even do anything like go to the store etc? Only experienced snow like 15 times in my life, 6pm here and its 65 lol this winter has been warm as hell.
January 6, 2014 @ 02:02 AM
Rekuso

Post: 1355

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

dang it sucks when a good friend drifts away 

http://instagram.com/quinnrekuso

January 6, 2014 @ 02:11 AM
bootleg3000

Post: 30

Join Date: Oct 2013

When its that cold outside can you even do anything like go to the store etc? Only experienced snow like 15 times in my life, 6pm here and its 65 lol this winter has been warm as hell.
Yeah, around here everyone is used to it so people still go out and do stuff. It seems like it has snowed more days than not this winter so it's impossible to avoid going places. Tomorrow is going to be crazy though, -45 degree windchill is too much for anybody to handle. 
January 6, 2014 @ 02:32 AM
AmericanLegend

Post: 1930

Join Date: Jul 2012

Location: USA

dang it sucks when a good friend drifts away 
not really u gotta realize friends dont really mean shit until ur older and accomplished

taste the glamour


Please login first to reply.
Back To Top