Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
July 1, 2013 @ 06:34 PM
nochurch

Post: 855

Join Date: Nov 2011

Location: CANADA

My bed too comfy, and I got nothing to wake up for so I just sleep in late as hell. Summer fucks me up, my diet becomes shit, I stop working out, and oversleep. 

Turn me up some. six sixty-five plus one

July 1, 2013 @ 06:56 PM
AndreLutherKing

Post: 3394

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

I go to sleep around 3 year round. When I have shit to do I wake up at 5 & when I'm doing nothing with my life I wake up at 8. I try to squeeze in small naps during the day to even it out.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

July 1, 2013 @ 07:08 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

My bed too comfy, and I got nothing to wake up for so I just sleep in late as hell. Summer fucks me up, my diet becomes shit, I stop working out, and oversleep. 
same shit. Spend too much time out by the pool with the homies drinkin beer and lighting up, sometimes I forget to eat enough or end up eating cheap shitty fast food. And I definitely don't feel like working out after all that shit all day.
July 1, 2013 @ 07:44 PM
meFLOW

Post: 1724

Join Date: Dec 2010

I go to sleep around 3 year round. When I have shit to do I wake up at 5 & when I'm doing nothing with my life I wake up at 8. I try to squeeze in small naps during the day to even it out.
woahwoahwoah two hours of sleep?


i usually go to sleep round threeish fourish wake up round oner 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 1, 2013 @ 07:53 PM
AndreLutherKing

Post: 3394

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

I go to sleep around 3 year round. When I have shit to do I wake up at 5 & when I'm doing nothing with my life I wake up at 8. I try to squeeze in small naps during the day to even it out.
woahwoahwoah two hours of sleep?


i usually go to sleep round threeish fourish wake up round oner 
My sleep schedule is super fucked up. It's been like this for around 5 years now.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

July 1, 2013 @ 08:10 PM
eidaow

Post: 1141

Join Date: Sep 2010

Location: canada

I go to sleep around 3 year round. When I have shit to do I wake up at 5 & when I'm doing nothing with my life I wake up at 8. I try to squeeze in small naps during the day to even it out.
woahwoahwoah two hours of sleep?


i usually go to sleep round threeish fourish wake up round oner 
My sleep schedule is super fucked up. It's been like this for around 5 years now.
went to sleep at around 5am watchin yu yu hakusho, woke up at around 4 lmao

#Freebandz #Hansum ハンサム x カワイイ

July 1, 2013 @ 08:12 PM
suparise71

Post: 2580

Join Date: Jun 2013

yo i go to sleep round 5-6 am if im not at college and wake up at like 1-2pm today i woke up at 12 pm 
But its sort of fucked up man, once i get a job im gunna get out of it 

Btw what happens if you lose sleep?

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

July 1, 2013 @ 08:13 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

This new Joey is cool

Brooklyn, we back!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

July 1, 2013 @ 08:20 PM
DOUBLECUP

Post: 429

Join Date: Jun 2013

Location: Hell

anyone else drinking on this fine monday?

sad state of affairs. just moved back to vancouver, sitting here listening to the new joey bad and drinking bombay at 1:00 pm. 

प्रधानसेनापति :{ ─╤╦︻ 父

July 1, 2013 @ 08:43 PM
eidaow

Post: 1141

Join Date: Sep 2010

Location: canada

anyone else drinking on this fine monday?

sad state of affairs. just moved back to vancouver, sitting here listening to the new joey bad and drinking bombay at 1:00 pm. 
its canada day

#Freebandz #Hansum ハンサム x カワイイ

July 1, 2013 @ 09:05 PM
Captain Al

Post: 1622

Join Date: Feb 2013

joey dropped a tape? lol... damn am i living under a rock?

tumblr: bankpaper.tumblr.com

July 1, 2013 @ 10:03 PM
meFLOW

Post: 1724

Join Date: Dec 2010

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 1, 2013 @ 10:48 PM
DOUBLECUP

Post: 429

Join Date: Jun 2013

Location: Hell

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......
ballsy shit homie. an OZ aint pocket change 

प्रधानसेनापति :{ ─╤╦︻ 父

July 1, 2013 @ 11:08 PM
meFLOW

Post: 1724

Join Date: Dec 2010

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......
ballsy shit homie. an OZ aint pocket change 
lol i know 

i wouldnt be contemplating it if i thought the kid was really bout it 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 1, 2013 @ 11:20 PM
Visvimpapi

Post: 627

Join Date: Nov 2011

Location: seattle WA

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......
ballsy shit homie. an OZ aint pocket change 
lol i know 

i wouldnt be contemplating it if i thought the kid was really bout it 
he know where you live?

brvndon.tumblr.com

July 1, 2013 @ 11:31 PM
Lucky-Luciano

Post: 219

Join Date: May 2012

Location: Glasgow

Youd be on some carlitos way shit

Kid will wack you somewhere down the line
 


Your choice though

Keep your glory gold and glitter!!

July 1, 2013 @ 11:40 PM
meFLOW

Post: 1724

Join Date: Dec 2010

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......
ballsy shit homie. an OZ aint pocket change 
lol i know 

i wouldnt be contemplating it if i thought the kid was really bout it 
he know where you live?
nah b 


im only thinking about it, kid is super frail though

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 1, 2013 @ 11:54 PM
mackness

Post: 2625

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

the Supreme NYC store was super disappointing 

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

July 2, 2013 @ 12:27 AM
nochurch

Post: 855

Join Date: Nov 2011

Location: CANADA

let dat nigga catch the fade 

then do the OZ by urself cool

Turn me up some. six sixty-five plus one

July 2, 2013 @ 01:19 AM
suparise71

Post: 2580

Join Date: Jun 2013

I fucked Ruthless' bitch!
- Tracy Jackson


- Tracy Jackson

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

July 2, 2013 @ 01:32 AM
92

Post: 1262

Join Date: Dec 2012

imo the new badass tape is butt tried listening to it and couldnt get past the first 4 songs
July 2, 2013 @ 01:42 AM
suparise71

Post: 2580

Join Date: Jun 2013

This has to be the worst Neptunes beat ever!
www.vevo.com/watch/2-chainz/feds-watching-explicit/USUV71301184
Man The Neptunes have fell off with there production of late! 

There beats are pookie as of now, they can do alot better man!

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

July 2, 2013 @ 02:05 AM
DOUBLECUP

Post: 429

Join Date: Jun 2013

Location: Hell

imo the new badass tape is butt tried listening to it and couldnt get past the first 4 songs
only part i liked were the DOOM beats tbh. Joey Badd aint progressin he is staying stagnant.

Cpt. Steez wouldnt be having it..

प्रधानसेनापति :{ ─╤╦︻ 父

July 2, 2013 @ 02:24 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

Need some good shit to watch on Netflix any suggestions?

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 2, 2013 @ 02:26 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

I'm tryna start smoking again, anyone know any good stash spots doe? And what y'all suggestions for smokin inside the house ?

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 2, 2013 @ 03:31 AM
REVS

moderator

Post: 3414

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

I'm tryna start smoking again, anyone know any good stash spots doe? And what y'all suggestions for smokin inside the house ?
Keep my shit in my garage on a shelf. I just let my dog out at night, follow her out in a few minutes take my bowl from the shelf and smoke. Put it back inside when I'm done, then head to bed.

If you're tryna smoke inside the house, vape. Get a sploof and a fan. You'll be fine. . 

I prefer carcinogens to endorphins.

July 2, 2013 @ 03:50 PM
hbphilly

Post: 281

Join Date: Sep 2012

Location: Philadelphia

Need some good shit to watch on Netflix any suggestions?
July 2, 2013 @ 03:51 PM
hbphilly

Post: 281

Join Date: Sep 2012

Location: Philadelphia

got a oz fronted to me by some kid i dont really know............to pay him back or not to pay him back......
ballsy shit homie. an OZ aint pocket change 
lol i know 

i wouldnt be contemplating it if i thought the kid was really bout it 
he know where you live?
nah b 


im only thinking about it, kid is super frail though
go for it then just be ready to brawl
July 2, 2013 @ 04:55 PM

Inactive

fuck           
July 2, 2013 @ 04:56 PM

Inactive

every post i make is legendary

Please login first to reply.
Back To Top