Whats the Summer anthem right now?

Jun 10, 2013 @ 00:42
????????????????????
Jun 10, 2013 @ 00:47
http://www.youtube.com/watch?v=ARfhf6Goc8w

Let me see those downvotes

Jun 10, 2013 @ 00:49
bout to be yeezus smokeyface
Jun 10, 2013 @ 00:53
John Vs. Tracy beats

pick one

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jun 10, 2013 @ 00:53







All three gonna be bumping at every white girl party.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

Jun 10, 2013 @ 00:55
Jun 10, 2013 @ 01:01


Flying Lotus hyped this album up so much lol
Jun 10, 2013 @ 01:14
Thread has potential

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jun 10, 2013 @ 01:14


Jun 10, 2013 @ 01:19
perrion got that underdog summer tunes



.wa do dem.

Jun 10, 2013 @ 01:35

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Jun 10, 2013 @ 01:35
macaroni time by chief keef

be careful what you pretend to be

Jun 10, 2013 @ 01:40
It's that song I love it by Icona Pop, that's what drives the white girls crazy. It feeds into their little rebellion side, and it's some catchy shit too I DON'T CAAAAAAAAAAAAAAAAARE!

Y'ALL THOUGHT IT WAS RENTED?

Jun 10, 2013 @ 01:57

(✿◠‿◠)

Jun 10, 2013 @ 02:04

"Can't get paid in an Earth this big? You worthless kid - Cam don't deserve to live."

Jun 10, 2013 @ 04:12
nelly making a comeback?
Jun 10, 2013 @ 04:36
ive been hearing this more and more lately on the radio. i have a feeling it will be blowing up. EDIT: and then it will get remixed like 2332409873 times.
Jun 10, 2013 @ 04:53
Flying Lotus hyped this album up so much lol
Such a good album tho!

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Jun 10, 2013 @ 05:04
UOENO IT..

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Jun 10, 2013 @ 15:33
Jun 10, 2013 @ 16:09
omg
#emotionalboys2001 #sadboys
Jun 10, 2013 @ 17:03


always

http://www.guyitsmathew.net/

Jun 10, 2013 @ 17:09
i broke up with my ex girl
here her number
SIKE thats the wrong number
Jun 10, 2013 @ 17:24
uh my beat tape, no but seriously https://soundcloud.com/blackkubrick/sets/black-kubrick
Jun 10, 2013 @ 18:14
bout to be yeezus
gonna be ye's worst album and one of the worst of the summer, i expect to like whatever miley cyrus puts out this summer to be more enjoyable. GOOD music is dead
Jun 10, 2013 @ 18:15
macaroni time by chief keef
uh uuuuhhhhhhhhhh
Jun 10, 2013 @ 19:32
http://www.youtube.com/watch?v=f8-D6s4LY-8


SUMMER ANTHEM 
TURN UP!!
Jun 10, 2013 @ 20:48

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Jun 10, 2013 @ 22:16
The rockers- Action Bronson/Wiz
beat is perfect for those summer nights when a nigga contemplating

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jun 10, 2013 @ 22:57
work remix - asap ferg 
Please login first to reply.