June 9, 2013 @ 08:24 PM

Inactive

if a tree falls in a forrest and theres no one there to hear it, does it make a sound?
There is no person in the forest there to perceive the sound that is made from the tree, but it still does make a sound. (a vibration) felt on the universe

I learned this analogy in my philosophy class
June 9, 2013 @ 08:28 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

left aint even that good... but the chick that wants to fuck you is a solid 1/10
she got them sweet moves though
lol i wish there was some way that bitch could find this thread

be careful what you pretend to be

June 9, 2013 @ 08:34 PM
Kdeezy21

Post: 110

Join Date: Jan 2012

Location: Oakland

This thread is too funny lol.
June 9, 2013 @ 08:58 PM
Blarg

Post: 257

Join Date: Dec 2010

LOL Ekk always coming through.
June 9, 2013 @ 08:59 PM
________

Post: 871

Join Date: May 2012

you can't do better with all that supreme heat?
June 9, 2013 @ 09:00 PM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

Put a bag over her head b.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

June 9, 2013 @ 09:07 PM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

obviously smash

unless ur gay
June 9, 2013 @ 09:10 PM
Tony Montana

Post: 882

Join Date: Apr 2013

Put a bag over her head b.
Are you the real Al Capone?

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

June 9, 2013 @ 09:11 PM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

op dose she have Down Syndrome?

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

June 9, 2013 @ 09:13 PM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

Hell yeah I'm the real Al Capone nigga.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

June 9, 2013 @ 09:14 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

she lowkey look like honey boo boo


He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 9, 2013 @ 10:00 PM
Okay.

Post: 2585

Join Date: May 2011

Location: Philly

left aint even that good... but the chick that wants to fuck you is a solid 1/10
she got them sweet moves though
lol i wish there was some way that bitch could find this thread
damn its kinda crazy she doesnt know this gif of her exists... i wonder if theres some crazy ass female forum where that bitch on the right is asking if she should fuck you and they made a similar gif of you..

damn

where the azn girls at

June 9, 2013 @ 10:01 PM
JimmyRS

Post: 637

Join Date: Mar 2009

Location: Memphis, TN

Also whats yall experience with fuckin while baked?? This bitch wants to smoke when and IF we do fuck
Gettin pussy while baked is excellente. Nigga be like this when he nut




Of course she better be supplying the weed.
June 9, 2013 @ 10:19 PM
susdaddy

Post: 840

Join Date: May 2012

Location: in da booty

take some shots or get really high before u hit that. like my grandpa always says, "pussy is pussy"
June 9, 2013 @ 10:34 PM
bjornvan

Post: 1278

Join Date: Sep 2012

id fuck but i have incredibly low standards
as long as she aint too fat and if she dont smell like a checkers cheese burger its fair game in my book
really doh if she like actually tried to keep up with her appearance she would be a solid 5.3
June 9, 2013 @ 10:39 PM
drbazing

Post: 379

Join Date: Jan 2013

Thirst these days...... Unless, OP, you 1/10 as fuck too?


June 9, 2013 @ 10:50 PM
Mr_Chukes

Post: 2404

Join Date: Mar 2012

Location: California

my nigga why you settling for a sandwich when you could be having filet mignon
June 9, 2013 @ 10:57 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

i would smash that girl
June 9, 2013 @ 11:05 PM
Nyc93

Post: 2742

Join Date: May 2013

Location: Ny

Yeah yeah I would smash too bruh don't listen to everybody. She gotta curvy little middle and I fucks wit red hair. Just me though I would definetly do it.

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

June 9, 2013 @ 11:20 PM
TigerWoods

Post: 174

Join Date: May 2013

just settle for the dome
June 9, 2013 @ 11:54 PM
No Fuxx Given

Post: 602

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Obv a nigga is a little dehydrated cuz I havent gotten any since last summer niggas. I think ima just hit while I'm baked. Like the old saying says, "pussy don't got a face". Also fuck all those who reposted the pic just to make sure it stays on the thread lol 

Actually ill tell u what. If heat wins tonight ill hit. 

Fly on little wing

June 9, 2013 @ 11:55 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

smash it doe i would fuck 95% pf the bitches i am a man slut
June 10, 2013 @ 12:05 AM
peter1234930

Post: 149

Join Date: Aug 2012

Obv a nigga is a little dehydrated cuz I havent gotten any since last summer niggas. I think ima just hit while I'm baked. Like the old saying says, "pussy don't got a face". Also fuck all those who reposted the pic just to make sure it stays on the thread lol 

Actually ill tell u what. If heat wins tonight ill hit. 
you better.
June 10, 2013 @ 12:15 AM
kumar

Post: 97

Join Date: Aug 2012

I would honestly just smash. She doesn't even look horrible. Half of these fuck niggas have only seen pussy in porn. They're comparing her to pornstars. Get ya dick wet, bruh.
June 10, 2013 @ 12:38 AM
Specification

Post: 1030

Join Date: Nov 2011

Location: California

If she would do her hair and makeup I think she'll look decent. Tell her you gonna take her some where nice so she'll have to get all dressed up, hair done, nail did etc.
June 10, 2013 @ 12:47 AM
JruPowers

Post: 26

Join Date: Oct 2012

Location: Los Angeles, Califor...

Give that bitch the dick nigga. 
June 10, 2013 @ 12:50 AM
Okay.

Post: 2585

Join Date: May 2011

Location: Philly

tbh its going to seem like a good idea and when youre done youre going to feel disgusting like when you fap to sara jay

where the azn girls at

June 10, 2013 @ 12:54 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

Obv a nigga is a little dehydrated cuz I havent gotten any since last summer niggas. I think ima just hit while I'm baked. Like the old saying says, "pussy don't got a face". Also fuck all those who reposted the pic just to make sure it stays on the thread lol 

Actually ill tell u what. If heat wins tonight ill hit. 
but are u gonna record for HB fam? 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 10, 2013 @ 02:22 AM
Kdeezy21

Post: 110

Join Date: Jan 2012

Location: Oakland

Obv a nigga is a little dehydrated cuz I havent gotten any since last summer niggas. I think ima just hit while I'm baked. Like the old saying says, "pussy don't got a face". Also fuck all those who reposted the pic just to make sure it stays on the thread lol 

Actually ill tell u what. If heat wins tonight ill hit. 
but are u gonna record for HB fam? 
this nigga aint bout to record
June 10, 2013 @ 02:24 AM
oneallah

Post: 3964

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

bruh like quagmire would say
if you do it you give the ugly bitch all the power
if you dont do it your gay
you cant win

unless you get it in and dominate dat pussy

Please login first to reply.
Back To Top