Should I go in and eat her ass?

June 07, 2013 @ 00:22:47
so hb theres this bitch ive been spittin game 2 for the past couple of weeks at school (im in canada, we still have school). lately in the hallways and she runs up to me with her tits in my face and basically starts dry humping me. she be real thirsty for the d. from what i know she is clean and still a virgin.

so basically we were walking home from school yesterday and she says that we should be real honest and tell each other our desires. so im like ok, im goin in wit dis bitch and i tell her that i want to eat her ass. shes like ok im down with that. once she says that i start fuckin smiling like this:
(Invalid img)

then shes like wait dont you want to hear my desire, so im like ok dis gun b gud. i thought shes gonna say some shit like i want u to eat my ass or something. then she says i like getting fucked by dogs in the ass. then she tells me this story about how her parents have three great danes, and these dogs are fuckin huge:


anyway when she was like 14, she was really horny one day and her parents werent home so she stuck her ass towards the dog and got fucked hard. basically she is interested in bestiality. should I go in and eat her ass? even though some great dane been up in dat ass before?

p.s i know yall hb niggas like dem pics so heres some pics of her:



June 07, 2013 @ 00:24:39
nah fuck that she's #teamblackberry

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 07, 2013 @ 00:25:01
eat that dog's sloppy seconds u fag
June 07, 2013 @ 00:27:29
wait... she fucks dogs?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 07, 2013 @ 00:28:03
i would definitely eat the ass bruh

just make sure shes clean 

hold up i just re-read the thread and noticed she likes getting fucked by dogs.


regardless, eat the ass
June 07, 2013 @ 00:29:01
June 07, 2013 @ 00:45:22
i would definitely eat the ass bruh

just make sure shes clean 

hold up i just re-read the thread and noticed she likes getting fucked by dogs.


regardless, eat the ass
do dogs carry diseases? aint tryna catch some fucked up dog std or some shit
June 07, 2013 @ 01:35:18
Is this the same chick that posted that facebook vid bout being fucked by a dog?
June 07, 2013 @ 01:44:19
well you know what you got to do



Ask the bitch for a threesome.

.wa do dem.

June 07, 2013 @ 01:48:09
Such Bullshit

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

June 07, 2013 @ 01:53:13

on a more serious note, 1st and 2nd pic look different (to me at least)
in the first pic sure looks like definite crushables but the second pic looks like the kind you'd find on a catfish's fb profile

to me, bestiality ain't tight tho b, but it's really up to you. knowing that she got fucked by a dog makes me not wanna smash but if i hadn't known that i'd probably be interested.
June 07, 2013 @ 02:04:15
If I was you I wouldn't go for It

The fuck you looking at....

June 07, 2013 @ 02:14:16

Inactive User

YOOOOOOOOOOOOOOOO NAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHh
June 07, 2013 @ 02:18:05
what a stupid thread!
June 07, 2013 @ 02:19:44
June 07, 2013 @ 03:10:37
nah make her eat your ass 
June 07, 2013 @ 03:14:56
you know what you got to do



you got to do her doggy style 

.wa do dem.

June 07, 2013 @ 03:25:25
niggas that aint eat a bitches ass yet is the new virgins
June 07, 2013 @ 03:33:07
in the grand scheme of things, does it really matter that she likes being fucked by dogs?  yea it's weird as fuck, but just tell her to get off that shit, then fuck her a dozen times and move on.

then again, i ain't ever heard of a nigga losing his virginity to a pussy fucked by a dog.
June 07, 2013 @ 03:34:19
laughingen%20Smileys%20and%20gifs/bigboiwtf.png" alt="" />



why not nicca
June 07, 2013 @ 03:44:33

Inactive User

you should let her eat your ass
June 07, 2013 @ 03:59:06
That's disgusting dude
June 07, 2013 @ 04:00:58
If she's #teamblackberry than that ass aint clean this is science

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

June 07, 2013 @ 04:13:47
nah fuck that she's #teamblackberry
yo im crying
June 07, 2013 @ 04:57:38

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 07, 2013 @ 05:12:13
Triple-team her with the dogs bruh.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

June 07, 2013 @ 05:19:47
a great dane tho?
June 07, 2013 @ 05:49:17
op what part of canada you from? i might have info IF you fall under the right city

I import JDM vehicles into Canada, let me know if you're interested

Please login first to reply.
x