SALE - Up to 70% Off - Shop Now
June 1, 2013 @ 06:11 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3230

Join Date: May 2009

What do you yall plan on doing this summer? Visiting any places? Spending it all day all night on HB? 

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

June 1, 2013 @ 06:17 PM
REVS

moderator

Post: 3441

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Work, summer classes. That life.

I prefer carcinogens to endorphins.

June 1, 2013 @ 06:17 PM
daytona squared

Post: 1798

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

getting fucked up on various drugs/camping/vacations/bitches

no swag November

June 1, 2013 @ 06:17 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

school, work, internship

no time for the beach brehs 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 1, 2013 @ 06:59 PM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

Heading to Europe for a month, 2 week tour of Europe, and 2 week stay in Paris, and gonna hangout with Teov cool
June 1, 2013 @ 07:01 PM
meFLOW

Post: 1780

Join Date: Dec 2010

skooooool/gettingfuckedup/fuckingbitches

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

June 1, 2013 @ 07:02 PM
WhoIsCaesar

Post: 338

Join Date: May 2013

Location: Rock Bottom

Just got my job at Pacsun so I plan on working, going to soccer camp, and (hopefully) start producing in an actual studio, the spare room is getting old.

I hashtagged the hashtag and trademarked the trademark

June 1, 2013 @ 07:02 PM
AD

Post: 863

Join Date: Mar 2012

Cancun my niggas beach pallace 
HB we in dis

Immitation is suicide

June 1, 2013 @ 07:03 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3230

Join Date: May 2009

Heading to Europe for a month, 2 week tour of Europe, and 2 week stay in Paris, and gonna hangout with Teov
what countries are you visiting?

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

June 1, 2013 @ 07:07 PM
Max S v2

Post: 619

Join Date: Aug 2010

jamaica, us open, beach
June 1, 2013 @ 07:10 PM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

I'm not 100% sure actually, I just know its a two week tour of Europe. I know for sure I'm going to  UK,Germany, Italy, France, and Netherlands. I think those are the biggest countries in Europe, probably missing a couple.
June 1, 2013 @ 07:10 PM
KimoSabe

Post: 182

Join Date: Oct 2012

lake trip with the family 

seadoo's are too fun cool
June 1, 2013 @ 07:12 PM
Pantic

Post: 3571

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Man i got one week off only, gonna cop a vacation to somewhere with my girl but not set on where yet. I miss school summer vacation so much
June 1, 2013 @ 07:18 PM
cheyaaa

Post: 3122

Join Date: Mar 2010

NUFFIN. I'M BORED. UNEMPLOYED, NO GF, NO WHERE TO GO.

On verge of committing suicide.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

June 1, 2013 @ 07:23 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3230

Join Date: May 2009

I'm not 100% sure actually, I just know its a two week tour of Europe. I know for sure I'm going to  UK,Germany, Italy, France, and Netherlands. I think those are the biggest countries in Europe, probably missing a couple.
hit a nigha up when you in the netherlands tho

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

June 1, 2013 @ 08:06 PM
oneallah

Post: 3280

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

going to the clubs
partying my ass off
drinking
smoking



alone
June 1, 2013 @ 08:33 PM
darkseid

Post: 720

Join Date: Oct 2012

Location: 313

Work, gym, cooking 5 star meals and protecting Based God. 

I wanna try and get out of state though. 

Pretty Young Thug

June 1, 2013 @ 08:41 PM
christopher.

Post: 1460

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

This month: Concerts (Juicy J and some other groups) and one festival hopefully , I'm tryna hit up Santa Cruz with some friends, and just straight summer chillin

July: Mexico for 4 weeks, staying posted in Mexico City to see fam. I'm just hopin I don't run into any cartel shit, or else i'm gonna be found on the streets like

August: Going to have to do a bunch of college stuff and get ready to leave home
June 1, 2013 @ 09:22 PM
kumar

Post: 97

Join Date: Aug 2012

Party at the house
Party at the lakehouse
Fish
Eat 
June 1, 2013 @ 09:38 PM
Don Francisco

Post: 828

Join Date: Jun 2012

Location: In the tarp

June: Work & party.
July: Vegas trip, try to take a trip to the bay area if possible.
August: Hard summer and the return of school life.

Lemme tissue how to hansum.

June 1, 2013 @ 10:16 PM
AndreLutherKing

Post: 3401

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Hitting up my Uncle's farm in Albuquerque for a few weeks on the 5th then I'm hitting up West LA/Inglewood for the rest of the summer.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

June 1, 2013 @ 10:20 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

party, meet new people
just try not to get bored, most of my friends go off on trips for most of the summer
June 2, 2013 @ 01:12 AM
Mr_Chukes

Post: 2344

Join Date: Mar 2012

Location: California

Work, getting a new job, hanging with my girlfriend, chillen with close friends. 
June 2, 2013 @ 01:14 AM
n*

Post: 348

Join Date: May 2012

Location: portland, or

I got a few trips I'm making, including moving. trip to buffalo, hit up some bars and concerts there. trip to jersey, day drink and grill with friends there. moving to georgia, meet people and chill there. trip to oregon, party for a couple weeks with my friends there.
other random stuff, too. birthday in a few days. getting a tattoo. some work before I move.
should be a good summer, I'm gonna enjoy it. hope you all enjoy yours, too.
June 2, 2013 @ 01:15 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Work, Updating JB Thread, Play ball, Club, Beach life, Updating JB Thread.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

June 2, 2013 @ 01:27 AM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

fucked up ankle, spending my entire summer on crutches

be careful what you pretend to be

June 2, 2013 @ 01:44 AM
Captain Al

Post: 1657

Join Date: Feb 2013

work, hang w/ my niggas, stay home

basically it

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

June 2, 2013 @ 02:05 AM
petrol

Post: 726

Join Date: Mar 2011

Location: Texas

be hitting up Denmark/Norway, unless my boss fucks me over.
June 2, 2013 @ 04:01 AM
Efil4zaggin

Post: 997

Join Date: Jan 2013

What do you yall plan on doing this summer? Visiting any places? Spending it all day all night on HB? 
Reason why I joined hypebeast in the summer, but that was during highschool.
Now I have money, bitches, and plethora of different groups of friends to do shit with.

:0

June 2, 2013 @ 04:19 AM
reeser

Post: 1062

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

hanging wit my niggas.

going to lacrosse camp, and hustling

Please login first to reply.
Back To Top