April 20, 2013 @ 01:18 AM
orgasmikksole

Post: 116

Join Date: Apr 2008

Location: socali.

hes czech with islamic beliefs. gosh ya'll are ignorant. 

art + design

April 20, 2013 @ 01:21 AM
Dino Spumoni

Post: 898

Join Date: Apr 2009

Location: CT

hes czech with islamic beliefs. gosh ya'll are ignorant. 
He's Chechnyan, not Czech you nimrod. Mad towelheads there. Who's ignorant?
April 20, 2013 @ 01:22 AM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012

Just lost all my respect for Dino
You'll get it back in a month or so when your muslim friends start sympathizing with this fuckboy and making excuses for him. #MuslimHolocaust
dis you at the weekend?

.wa do dem.

April 20, 2013 @ 01:24 AM
Dino Spumoni

Post: 898

Join Date: Apr 2009

Location: CT

Just lost all my respect for Dino
You'll get it back in a month or so when your muslim friends start sympathizing with this fuckboy and making excuses for him. #MuslimHolocaust
dis you at the weekend?
Nah I'm cool with everybody else, just these fucks I'm sick of
April 20, 2013 @ 01:26 AM
Dino Spumoni

Post: 898

Join Date: Apr 2009

Location: CT

Btw remember when Thug used to post all that shit about exterminating white people and no one seemed to care? Fuck's wrong with me talking a little shit?
April 20, 2013 @ 01:28 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Btw remember when Thug used to post all that shit about exterminating white people and no one seemed to care? Fuck's wrong with me talking a little shit?
Lol. No one cares about white racism. Thats just the L that comes with white privilege. deal with it.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

April 20, 2013 @ 01:29 AM
kbos

Post: 2697

Join Date: May 2008

Location: boston

Thug was a lonely fat kid looking for attention, nobody cared what he had to say or took him seriously.
April 20, 2013 @ 01:39 AM
shakintheD

Post: 2406

Join Date: Jul 2009

inb4 he dies while going to the hospital 
April 20, 2013 @ 01:42 AM
kbos

Post: 2697

Join Date: May 2008

Location: boston

Heads back home say everyones partying in watertown
April 20, 2013 @ 01:50 AM
shakintheD

Post: 2406

Join Date: Jul 2009

real talk this is trippy what if it wasnt him

the guy who got his legs cut off (pictures) reported that it was in fact him (the bomber) but shouldnt he have died at the blast if he said that the bag was placed right in front of him??
April 20, 2013 @ 01:57 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626


He's cute? I bet he ain't #Hansum

April 20, 2013 @ 01:59 AM
Dino Spumoni

Post: 898

Join Date: Apr 2009

Location: CT

Conspiracy theories are worse than my racist remarks. Gtfo with that bullshit.
April 20, 2013 @ 02:27 AM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012

Good Job Boston Police Department.I wanted this faggit to be alive i want questions to be answer

IG:From0twohero

April 20, 2013 @ 02:50 AM
vigor

Post: 13

Join Date: Feb 2012

Location: Cali

April 20, 2013 @ 02:59 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Conspiracy theories are worse than my racist remarks. Gtfo with that bullshit.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

April 20, 2013 @ 04:08 AM
oneallah

Post: 3963

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

funny how people are saying muslims should be exterminated
those are called muslim radicals-about maybe less than 5% of the muslim population which as you can see we have only a case of an idiot doing something like this every now and than
95% of us are peaceful, im sure some of you have some muslim friends
i can assure you 95% of us dont want to blow shit up 
April 20, 2013 @ 04:35 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

what if its not him, or what if the u.s did this bcuz something else is happening?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
just joking, happy they found him
April 20, 2013 @ 04:35 AM
oneallah

Post: 3963

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

April 20, 2013 @ 04:54 AM
Staygoldnyc

Post: 81

Join Date: Dec 2010

glad they caught him but this whole situation still seems weird

heres the younger brothers twitter account, he seemed like a normal teen lol
https://twitter.com/J_tsar
April 20, 2013 @ 05:54 AM
jacobsever

Post: 1753

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

@kbos I'm sorry I got you so rallied up and I have "hipster" views because I sympathize with killings of everyone and not just American's on American soil; but I can't believe so many people are just sitting around letting Dino run wild with his extremely racist and unimformed bullshit. God damn that dude's pissing me off.

April 20, 2013 @ 05:55 AM
jacobsever

Post: 1753

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL


April 20, 2013 @ 05:57 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

Gawd damn jacob please stawp it
April 20, 2013 @ 06:06 AM
NZOO

Post: 2903

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

I'm tired about hearing about these motha fuckas, media always looking to make everything sensational with fucking life stories  It doesn't matter who they are, it's the plan, if he gets caught I doubt he will break unless government torture his ass and put him on pills. Expect more fucked up shit 2013, nothing surprises me in these times.

Don't badmind me.

April 20, 2013 @ 06:09 AM
jacobsever

Post: 1753

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

Gawd damn jacob please stawp it
Fuck off. I'm not even saying anything stupid. 

April 20, 2013 @ 06:49 AM
JStorm803

Post: 1707

Join Date: Jun 2006

Location: South Carolina, Tha...

"We're looking for a dark skinned male" 

Smh media.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

April 20, 2013 @ 07:16 AM

Inactive

both brothers dead?
April 20, 2013 @ 08:27 AM
jamesjebbia

Post: 528

Join Date: Jan 2013

both brothers dead?
na only one of them and the other was taken into custody
April 20, 2013 @ 12:55 PM
Dino Spumoni

Post: 898

Join Date: Apr 2009

Location: CT

@kbos I'm sorry I got you so rallied up and I have "hipster" views because I sympathize with killings of everyone and not just American's on American soil; but I can't believe so many people are just sitting around letting Dino run wild with his extremely racist and unimformed bullshit. God damn that dude's pissing me off.
Sorry I meant #HipsterHolocaust
April 20, 2013 @ 01:23 PM
oneallah

Post: 3963

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

@kbos I'm sorry I got you so rallied up and I have "hipster" views because I sympathize with killings of everyone and not just American's on American soil; but I can't believe so many people are just sitting around letting Dino run wild with his extremely racist and unimformed bullshit. God damn that dude's pissing me off.

agreed 100%
also whenever there has something to do with a tragedy, the govt and media is ALWAYS FUCKING HIDING THE REAL STORY
April 20, 2013 @ 01:31 PM
Captain Al

Post: 1805

Join Date: Feb 2013

dead @ the bigots, the people who are being fed by the media. They're not on  your side, everything you see is made to satisfy you, and create, or even conform a certain way of thinking.

don't fall into their trap. I'm not talking about any conspiracies either.

enlighten yourself.

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper


Please login first to reply.
Back To Top