tj lane at sentencing

March 31, 2013 @ 02:35:52
you guys have probably seen this already but I still can't believe this guy



no one still knows why he killed those kids, no motive released. the whole thing is just so weird 

msirenwol.tumblr.com

March 31, 2013 @ 02:45:05
idk if my source is right but they say that a group of kids excluded him from the group. he killed one of the kids in that so called group. i guess 

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

March 31, 2013 @ 02:51:42
ultimate troll
gonna feel reality real deep in his anus tho
March 31, 2013 @ 02:52:06
REVS
Moderator
"This hand pulled the trigger that killed your son, now it masturbates to the memory."

I prefer carcinogens to endorphins.

March 31, 2013 @ 03:03:58
why did he do it though, he was 17 at the time, but did he think he wasn't going to serve any time at all???
he got life in jail now 

msirenwol.tumblr.com

March 31, 2013 @ 03:12:32
REVS
Moderator
1. He may have been bullied, some people say he was other said he wasn't. 
2. Friends say there was always a sad look in his eyes, but he was a normal kid
3. He came from a broke home

Edit: There obviously isn't any justifiable reason for his actions, but this is what I've heard and read. 

I prefer carcinogens to endorphins.

March 31, 2013 @ 03:30:59
he probably doesn't even know a hundred percent why he did it
March 31, 2013 @ 03:38:17
lol niggas just dont kill people for no reason. they did something to provoke him. not saying they deserved to be shot. but i refuse to call the dead heroes or some shit. 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 31, 2013 @ 03:47:09
REVS
Moderator
Did they ever release the surveillance footage of this shooting? I thought I read somewhere the school caught it on film like Columbine.     

I prefer carcinogens to endorphins.

March 31, 2013 @ 04:26:29
Another media immortal and he knows it.

Ramirez is still the GOAT though.
Please login first to reply.
x