Andre Luther King Exposed

March 25, 2013 @ 01:23:32 AM
Post: 1110
Join Date: Sep 2010
Location: canada
in dis, nothing gon happen

(✿◠‿◠)

March 25, 2013 @ 01:24:05 AM
Post: 2276
Join Date: Jan 2013
Location: Hawaii
second page dumb ass
March 25, 2013 @ 01:24:47 AM
Post: 1110
Join Date: Sep 2010
Location: canada
second page dumb ass
damn bruh, u quick on that one. i edited doe

(✿◠‿◠)

March 25, 2013 @ 01:28:08 AM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
i wanna believe
March 25, 2013 @ 01:38:02 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
stay firin shots bitch nicca

 

u aint seein da gawd though. our lord, our creator, andrelutherking

(Invalid img)

He's cute? I bet he ain't #Hansum

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 25, 2013 @ 02:33:53 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
i already ethered this nigga when i went onto habbo hotel with the handsum boiz and we went to andrew luthers room and he has furniture n shit

that shit costs alot of money, its like 10$ a piece or something and he had a full room of shit

-john the god
didn't that thread turn into a Hansum appreciation thread that blasted into more other appreciation threads like this ?

this about the 4-5 time someone made a thread TRYING to act up. So you didnt really do much but handed Andre and Hansum a W, while to sit on an L. You haven't got any W's since you first popped up, b. From Off-Topic to Supreme thread aint no one fucking with you. "john the god of L's and down votes"

hansum is 4ever

March 25, 2013 @ 02:33:53 AM
Post: 1285
Join Date: Apr 2010
Location: Paradise
You better come through for once ruthless you little fuckwit

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 25, 2013 @ 02:36:10 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
You better come through for once ruthless you little fuckwit

http://www.youtube.com/watch?v=u_wrgC97Qos

hansum is 4ever

March 25, 2013 @ 02:36:35 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
John I still don't know what furniture you talking about tbh. Only shit in that room is the shit that is prespawned in. Either way Johnny Boy you still my mans (PAUSE)

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 25, 2013 @ 02:40:41 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
i already ethered this nigga when i went onto habbo hotel with the handsum boiz and we went to andrew luthers room and he has furniture n shit

that shit costs alot of money, its like 10$ a piece or something and he had a full room of shit

-john the god
didn't that thread turn into a Hansum appreciation thread that blasted into more other appreciation threads like this ?

this about the 4-5 time someone made a thread TRYING to act up. So you didnt really do much but handed Andre and Hansum a W, while to sit on an L. You haven't got any W's since you first popped up, b. From Off-Topic to Supreme thread aint no one fucking with you. "john the god of L's and down votes"
woooh, dem feels

-john
lol, nigga aint got nothing to say.

L

hansum is 4ever

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 25, 2013 @ 02:47:50 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
March 25, 2013 @ 02:53:24 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
[EXPOSE]
Realigned prompt on HB webserver, pulled up pretty much everyones IP address & Name attached to the Internet Service Provider. Facebooked the name, was the father of an Andre King. Jackpot.
Info Provided.

Andre King, 19.
Highlands Ranch, Colorado.
Attended Mountain Vista High School
Single.






[/EXPOSE]

Let me see those downvotes

March 25, 2013 @ 02:53:49 AM
Post: 3943
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
who would challenge a god bruh?
KRATOS
March 25, 2013 @ 02:55:12 AM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
[EXPOSE]
Realigned prompt on HB webserver, pulled up pretty much everyones IP address & Name attached to the Internet Service Provider. Facebooked the name, was the father of an Andre King. Jackpot.
Info Provided.

Andre King, 19.
Highlands Ranch, Colorado.
Attended Mountain Vista High School
Single.






[/EXPOSE]
FIRST QUOTE

WOWWWWWWWWWWWWW
March 25, 2013 @ 02:55:37 AM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
#RIPHansumBoys
March 25, 2013 @ 02:56:35 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Realigned prompt on HB webserver, pulled up pretty much everyones IP address & Name attached to the Internet Service Provider. Facebooked the name, was the father of an Andre King. Jackpot.
Info Provided.
Cmon bruh you really went through all this effort just to post pics of an average looking dude
March 25, 2013 @ 02:57:36 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
Realigned prompt on HB webserver, pulled up pretty much everyones IP address & Name attached to the Internet Service Provider. Facebooked the name, was the father of an Andre King. Jackpot.
Info Provided.
Cmon bruh you really went through all this effort just to post pics of an average looking dude
Cmon bruh you really made a return after the worst falling-off in HB history to point out the fact that I made an effort just to post pics of an average looking dude

Let me see those downvotes

March 25, 2013 @ 02:58:24 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Realigned prompt on HB webserver, pulled up pretty much everyones IP address & Name attached to the Internet Service Provider. Facebooked the name, was the father of an Andre King. Jackpot.
Info Provided.
Cmon bruh you really went through all this effort just to post pics of an average looking dude
Cmon bruh you really made a return after the worst falling-off in HB history to point out the fact that I made an effort just to post pics of an average looking dude
Yeah
March 25, 2013 @ 02:59:27 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
Cmon bruh you really went through all this effort just to post pics of an average looking dude
Cmon bruh you really made a return after the worst falling-off in HB history to point out the fact that I made an effort just to post pics of an average looking dude
Yeah
Cool. But I wouldnt even say it took an effort, it took a good 7 minutes once I got into the server

Let me see those downvotes

March 25, 2013 @ 03:00:03 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
& lets all wait for andre to deny that's him but never ever post a tagged pic.

Let me see those downvotes

March 25, 2013 @ 03:00:19 AM
Post: 1285
Join Date: Apr 2010
Location: Paradise
Oh fuck please tell me this is real lololol
March 25, 2013 @ 03:01:46 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
I kind of want to act like that's me just so I can go down like my nigga Danny Dstyles Lau.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 25, 2013 @ 03:03:05 AM
Post: 1532
Join Date: Mar 2010
Location: Eastlake
"realigned prompt on HB webserver"


@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

March 25, 2013 @ 03:04:10 AM
REVS
Forum Moderator
Post: 3606
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA
What the fuck is this horse shit..shitty attempt by OP. 

I prefer carcinogens to endorphins.

Please login first to reply.
x