Can I draw you something?

March 19, 2013 @ 02:53:51 AM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
Draw this
March 19, 2013 @ 02:55:37 AM
Post: 671
Join Date: Dec 2012
March 19, 2013 @ 02:55:38 AM
Post: 251
Join Date: Aug 2012
Location: mn
A box logo riding a horse
March 19, 2013 @ 03:02:55 AM
Post: 953
Join Date: Nov 2012
draw me like one of your french girls

.wa do dem.

March 19, 2013 @ 03:04:20 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
draw me covered with money and expensive jewelry some lean and henny
#rareBasedImages  

taste the glamour

March 19, 2013 @ 03:26:04 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Can you do something like this?


Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 19, 2013 @ 03:30:33 AM
Post: 19
Join Date: Mar 2013
Location: The Gutter


Draw a nigga doe!
March 19, 2013 @ 03:33:22 AM
Post: 953
Join Date: Nov 2012
Originally posted by Inactive User
draw me like one of your french girls

the detail is superb.

.wa do dem.

March 19, 2013 @ 03:44:31 AM
Post: 82
Join Date: Mar 2013


Put some hype shit on his head
March 19, 2013 @ 03:45:47 AM
Post: 671
Join Date: Dec 2012
lmfao at this thread
March 19, 2013 @ 03:50:10 AM
Post: 115
Join Date: Feb 2006
Location: City of Angels
This thread gots potential..
March 19, 2013 @ 04:06:01 AM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
LOLLLLLLLLL. this kid sure loves dicks.
March 19, 2013 @ 04:46:48 AM
Post: 812
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
March 19, 2013 @ 04:50:46 AM
Post: 1910
Join Date: Dec 2010
Location: Sparta
draw drew sucking a dick for trukfit 

Cmon get down with a real nigga wussup

March 19, 2013 @ 04:52:00 AM
Post: 1073
Join Date: May 2011
Location: nyc
1st page
March 19, 2013 @ 04:58:00 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Drawing more tomorrow night, I'll get the Hansum picture up tomorrow too. 
Thanks b. If I were to use it somewhere what do you want me to credit you as?

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 19, 2013 @ 05:06:23 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
draw faggot drew suckin dick

taste the glamour

March 19, 2013 @ 07:55:56 AM
Post: 1176
Join Date: Feb 2010
Location: gta
Originally posted by Inactive User
draw drew sucking a dick for trukfit 
seconded
March 19, 2013 @ 08:25:49 AM
Post: 47
Join Date: Oct 2012
Drawing more tomorrow night, I'll get the Hansum picture up tomorrow too. 
Thanks b. If I were to use it somewhere what do you want me to credit you as?
id wait and see b, mostly likely will have dicks on it
March 19, 2013 @ 08:35:05 AM
Post: 2770
Join Date: Apr 2007
March 19, 2013 @ 10:20:36 AM
Post: 1285
Join Date: Apr 2010
Location: Paradise


Give John the inverted man-clit we all know he has brah... Don't forget to include his badass swallow tatt that he's definitely not gonna regret in two years
March 19, 2013 @ 11:33:52 AM
Post: 682
Join Date: Mar 2011
Location: Texas
LOLLLLLLLLL. this kid sure loves dicks.
March 19, 2013 @ 22:35:00 PM
Post: 106
Join Date: Feb 2013
Location: Ya 'Unties Ovaries
this nigga really taking the time to draw all this out even tho they shitty 
March 19, 2013 @ 22:55:44 PM
Post: 1043
Join Date: Apr 2012
Location: cali
1st page       
March 19, 2013 @ 23:31:44 PM
Post: 946
Join Date: Jan 2007
Location: CA all day
draw Lil Wayne having a seizure 
March 19, 2013 @ 23:37:16 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626


inb4 draws a microphone dick 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

March 20, 2013 @ 00:08:38 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
That Drawing smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface



Thanks a lot man. I really appreciate it.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 20, 2013 @ 02:05:28 AM
Post: 269
Join Date: Jun 2012
draw this nigga
March 20, 2013 @ 03:17:44 AM
Post: 402
Join Date: Jul 2008
removed
March 21, 2013 @ 01:50:30 AM
Post: 3935
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
Draw this


First try on this one, will come back to at a later time. 
goddamn man, you need some better things to draw in your free time, preferrably something without a penis
Please login first to reply.
x