Most Searched Porn Categories (By State/Country)

Mar 13, 2013 @ 06:24

South America is sus..

Let me see those downvotes

Mar 13, 2013 @ 06:29
lol south america into the nitty gritty. That abuelos life smokeyface

Hansum + Based = Perfection

Mar 13, 2013 @ 06:30
Don't get it

Instagram: @esoJlaziR

Mar 13, 2013 @ 06:35
dead @ hentai


Mar 13, 2013 @ 06:52
lol south america into the nitty gritty. That abuelos life 
Cambodia too like damn, none of ya'll niggas like pussy?
Mar 13, 2013 @ 07:05
in south america tho, if they want pussy dont they kinda just get the pussy and not let the women have say in it.  so maybe the straight guys do that all day while the sus guys stay searchin that gay shit 

who knows
Mar 13, 2013 @ 07:06
I'm trying to figure out what the hell ebony means
Mar 13, 2013 @ 07:10
I'm trying to figure out what the hell ebony means
black b step ya fap game up

Hansum + Based = Perfection

Mar 13, 2013 @ 07:12
2. Granny
Mar 13, 2013 @ 07:14
lol @ lisa ann being her own category in NY

edit: finland all sorts of fucked up haha


Mar 13, 2013 @ 07:29
Dead @ India having rape as #7 and fuckin Finland, granny? Come on now.
Mar 13, 2013 @ 07:34
dead at Nigeria. lol


Mar 13, 2013 @ 07:51
Iceland #4: Hairy Anal.
South Africa #10: Poop
South Korea 10: Shitting - explains 2girls 1 cup
Lebanon #4 Shit orgy
Mar 13, 2013 @ 08:28
Kentucky #1 Free gay porn

Mar 13, 2013 @ 08:35
lmao this shit left me dead
Mar 13, 2013 @ 08:41
I finally understand the homophobic-ness of all of the hispanics. They are actually gay hahaha


Mar 13, 2013 @ 09:18
So im like an 8th Romanian and decided to look at theirs for fun

1)  Mom and son

Mar 13, 2013 @ 09:32
Canada's #1 is Asian lol

and apparently sunny leone is huge in india 
Mar 13, 2013 @ 10:41
Canada's #1 is Asian lol

and apparently sunny leone is huge in india 

they had no idea who she was until she appeared on this huge show in india called big boss where contestants just stay in a house being watched by cameras and stay until the last person gets voted out by the people watching(its not what u think, they just have to get along for like 2 months or sometin, they had a similar concept in england and it was pretty popular)anyways, she got voted out after like 3 weeks, and during the show, since the middle east is very not cool about chicks who do that kind of stuff, sunny leone said she was an actress in the U.S, soon im guessing the media started looking into her and now she is the most popular pornstar there, btw if you didnt know she is indian
Mar 13, 2013 @ 11:43
damn australia. dissapointing
Mar 14, 2013 @ 19:47
Romania's number 1 is mother and son.... pause

South Africa's number 10 is poop.... pause

Rape is big in India too, both literally, and on their most search porn. Peep eastern europe. lols.
Mar 14, 2013 @ 20:28
Northeast US love them college girls smokeyface

Southern US into bbw, mom and black gay porn 

Just one more reason why the north is superior to the south blushing
Mar 14, 2013 @ 22:24
Lol @ Peru, taking D's with that L 
Gilly Suits
Mar 14, 2013 @ 23:06
Nigeria loves some Melrose Foxx. I've let off plenty of nuts to her LOLz

Also is the rest of the world gay or some shit?!

Instagram: @gillysuits_

Mar 15, 2013 @ 00:05
Damn I thought america was fucked up.but really tho I think most of them shits might be americans using foreign ips or something.
No way in hell the rest of the world is that gay.Thats all them faggot nerds changing they ips lol
Mar 15, 2013 @ 00:07
nigeria's number 3
''things I jack off too''

too black,too dumb.

.wa do dem.

Mar 15, 2013 @ 00:34
Czech Republic -> Castrated Female. Pause.
Mar 15, 2013 @ 01:19
Dead @ Ukraine and Iran
Mar 15, 2013 @ 02:04
Czech Republic -> Castrated Female. Pause.
Actually castrated shemale*
wow czech republic might be the worst I've seen
Mar 15, 2013 @ 05:33
california and asians smokeyface so true

Be about it

Please login first to reply.