Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 14, 2013 @ 02:51 PM
real nigga

Post: 1455

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap



Been a minute, peace fam.
These the NRG's that came out a while ago, or the newer ones with a lace switch?
The newer ones with a lace switch, you can tell by the midsole, the newer ones have a black stripe at the top of the midsole
They look 100x better with that lace switch

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

May 14, 2013 @ 03:05 PM
dforest

Post: 333

Join Date: Nov 2010


bone
hennesy
imperials
royals
May 14, 2013 @ 03:11 PM
dforest

Post: 333

Join Date: Nov 2010

WOW!!!!
May 14, 2013 @ 03:16 PM
jayjetson617

Post: 400

Join Date: Apr 2012

Location: Boston, MA

Been a while...








Check out the big cuz on instagram...@bigmaine7


instagram- @phantom_lounge_617...

May 14, 2013 @ 03:22 PM
koolgtrap

Post: 3609

Join Date: Jun 2008

dope shit my niggs you keep it fresh in da hood
May 14, 2013 @ 04:46 PM

Inactive

Been a while...










Check out the big cuz on instagram...@bigmaine7



Time to go back in hiding my nigga
May 14, 2013 @ 05:04 PM
motherfucker

Post: 249

Join Date: Sep 2006


instagram.com/wavyjutsu

May 14, 2013 @ 05:12 PM
adoboFosho

Post: 2985

Join Date: Apr 2007

info on dressing like this b4 london came in

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

May 14, 2013 @ 05:52 PM

Inactive

May 14, 2013 @ 06:34 PM
DaPark

Post: 1768

Join Date: Apr 2012

Location: UK

jayjetson shutting the thread down like always cool

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

May 14, 2013 @ 06:48 PM
Gilly Suits

Post: 2083

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

How does that Ronin fit, I hear a whole bunch of wild shit on the sizing what do you recommend getting for 5'10" 150 lbs?

Culective.com //

May 14, 2013 @ 07:19 PM
MagnaDefender

Post: 429

Join Date: Oct 2012

Location: DIRTY JERZ

Info on pants?

HANSUM BOY IS HANSUM

May 14, 2013 @ 07:33 PM
megustaleche

Post: 927

Join Date: Jan 2012

Location: Califas


My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

May 14, 2013 @ 07:44 PM
real nigga

Post: 1455

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

How does that Ronin fit, I hear a whole bunch of wild shit on the sizing what do you recommend getting for 5'10" 150 lbs?
That shit is ugly though..

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

May 14, 2013 @ 07:48 PM
It's Only Hype

Post: 5311

Join Date: Jan 2008


#3Stunna 

Also if your tattoo matches the sleeve of your shirt, log off.
also if u some awkward lookin nerd in a dark room, log off
he looks like one of those memes (no diss)

May 14, 2013 @ 08:03 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012


#3Stunna 

Also if your tattoo matches the sleeve of your shirt, log off.
also if u some awkward lookin nerd in a dark room, log off
he looks like one of those memes (no diss)

how does carhartt and vans translate to gyakosou and Y-3 lol, or anything designer for that matter
May 14, 2013 @ 08:06 PM
Ultimate Man Ray

Post: 967

Join Date: Jan 2013


#3Stunna 

Also if your tattoo matches the sleeve of your shirt, log off.
also if u some awkward lookin nerd in a dark room, log off
he looks like one of those memes (no diss)

he doesnt even have the gyakuso cocoon smh

:)

May 14, 2013 @ 08:10 PM
motherfucker

Post: 249

Join Date: Sep 2006

@gillysuits I'd suggest you size up one just for the length.  
@magnadefender TTS Lot 11 samurai 710 

instagram.com/wavyjutsu

May 14, 2013 @ 08:10 PM
Dirty Old Man

Post: 215

Join Date: Dec 2011

Location: San Antonio



lets fit battle bitch i c u with that pussy edit bruh i know you ain't bout that 5starstunna life

fit battle it is then

http://turnerandengel.tumblr.com/

May 14, 2013 @ 08:11 PM
FIDEL CASHFLOW

moderator

Post: 2991

Join Date: May 2009



lets fit battle bitch i c u with that pussy edit bruh i know you ain't bout that 5starstunna life

fit battle it is then
create new thread cool

VISVIM FBT LHAMO, VIRGIL KUDU, NIKE SUPREME SB BLAZER BLACK N RED, 1999 BRED 4's http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

May 14, 2013 @ 08:13 PM
It's Only Hype

Post: 5311

Join Date: Jan 2008


#3Stunna 

Also if your tattoo matches the sleeve of your shirt, log off.
also if u some awkward lookin nerd in a dark room, log off
he looks like one of those memes (no diss)


how does carhartt and vans translate to gyakosou and Y-3 lol, or anything designer for that matter
nooo im talmbout standing in the corner
May 14, 2013 @ 08:41 PM
/msf

Post: 116

Join Date: Apr 2012





to chuuch
May 14, 2013 @ 08:43 PM
Dirty Old Man

Post: 215

Join Date: Dec 2011

Location: San Antonio




to chuuch
whoa 3dgy

http://turnerandengel.tumblr.com/

May 14, 2013 @ 08:49 PM
FIDEL CASHFLOW

moderator

Post: 2991

Join Date: May 2009

the past few pages had some pretty good fits

VISVIM FBT LHAMO, VIRGIL KUDU, NIKE SUPREME SB BLAZER BLACK N RED, 1999 BRED 4's http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

May 14, 2013 @ 09:51 PM
YoungRizal

Post: 3122

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

God damn dudes posting they legs now in they underwear? I put this on Frank Ocean and Jason Collins

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

May 14, 2013 @ 11:48 PM
Bandwagon

Post: 781

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

May 15, 2013 @ 12:19 AM
sado

Post: 3311

Join Date: Jul 2009

Location: Grove Street, SA

Info on pants?
apc?
May 15, 2013 @ 12:22 AM
THEBIGNB

Post: 1273

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

nirun,ilikemilk,solstick,dforest. cool

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

May 15, 2013 @ 01:03 AM
Captain Al

Post: 1524

Join Date: Feb 2013





b.a.s.i.c nigga with some basic c.r.e.a.m

tumblr: bankpaper.tumblr.com

May 15, 2013 @ 01:19 AM
rabbitman

Post: 1517

Join Date: Mar 2012

Location: north america

^$815? the possibilities are endless

be careful what you pretend to be


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top