[Official] WDYWT 2013

May 07, 2013 @ 02:46
GUCCI
in dont get why this nigga always got mad upvotes his fit look like trash he look like sandz
subtle box logo gets HB hard

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

May 07, 2013 @ 03:16
.... And the girl jeans

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

May 07, 2013 @ 05:24
jawnz with shitty stacks, man... tonguefacetonguefacetongueface
May 07, 2013 @ 05:50
smokeyface @majdob 

everyone just arguing about personal preference

| devenmmccoy.tumblr.com | | devenmmccoy | IG | https://www.flickr.com/photos/78628245@N07/

May 07, 2013 @ 06:10
GUCCI
Do you even listen to hardcore?
May 07, 2013 @ 07:33
Originally posted by Inactive User
take this over watermelon's fit...ASAP got everybody looking like ass clowns
you had to say that on a fit where the dude is literally wearing bright yellow clown shoes?
lol yes...Not as bad as dudes looking like Kanye/ASAP clones in fake ass knock offs i'd take the yellow clown shoes.

Anti-social(media)

May 07, 2013 @ 10:14
May 07, 2013 @ 10:27
that smile is going to get crackpipelips'ed

KB FAM // IG @shin0bi

Inactive User

May 07, 2013 @ 15:38
(Invalid img)

very rare appearance

snapback
h&m
h&m
janoski
May 07, 2013 @ 18:11

All Pyrex
Air Jordans 
And my own Amazing Snapback

I swag hard everyday 

Im also inspired by London

- Tracy Jackson
May 07, 2013 @ 19:06
GUCCI
Do you even listen to hardcore?
of course not he saw julian pass some shirts on to odd future and starting dick riding lmao 

i love u all

May 07, 2013 @ 19:38
Originally posted by Inactive User
that smile is going to get crackpipelips'ed

keep my name out your mouth hoe
May 07, 2013 @ 20:07
take offense
May 07, 2013 @ 20:12
Originally posted by Inactive User
GUCCI
Do you even listen to hardcore?
of course not he saw julian pass some shirts on to odd future and starting dick riding lmao 
Or, I just wanted a nice cheap coaches jacket I can wear regularly? Doesn't really matter who else is wearing it..the odd future hate is pretty old now, there still relevant?
May 07, 2013 @ 20:15
*waits for london to post new fits*
May 07, 2013 @ 21:13
*waits for london to post new fits*
Yeah man its always cool when he drops the Gold like a shit out buthole!

London finna always win
May 07, 2013 @ 21:14

Ig@rickrossowens

Inactive User

May 07, 2013 @ 21:23

All Pyrex
Air Jordans 
And my own Amazing Snapback

I swag hard everyday 

Im also inspired by London

- Tracy Jackson
fuck

so fresh

so clean

they can't comprehend it, they never will

Inactive User

May 07, 2013 @ 21:24
1st fit makes me slightly horny
May 07, 2013 @ 21:47
what cargos @ cormilk?

ig quinnandres

May 07, 2013 @ 21:57
.............................................
May 07, 2013 @ 22:02
Originally posted by Inactive User
 

TOO ICEY BRUH
May 07, 2013 @ 22:59

how to wear bred 4s.

fag

May 08, 2013 @ 00:22
(Invalid img)
http://www.street-neat.com/  we want to feature you! please follow us on facebook @streetneat and instagram
thanks! 
May 08, 2013 @ 01:11


south african lambskin leather jacket
rambo camo 
Egyptian cotton tee
mad cow raw denim
kanye west kim k sex tape yeezys

http://www.youtube.com/watch?v=xNQVlPNbzyc 



instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

May 08, 2013 @ 01:32
Originally posted by Inactive User
 

TOO ICEY BRUH
info on app, i've been looking for it forever

soundcloud.com/HXNS

May 08, 2013 @ 02:02
*waits for london to post new fits*
you dont wait, you await the enlightened one to present his greatness of sex appeal to all us who are servents to the GAWD
May 08, 2013 @ 02:14


south african lambskin leather jacket
rambo camo 
Egyptian cotton tee
mad cow raw denim
kanye west kim k sex tape yeezys

 


london tha gawd back at it again wit dat fire
hb niggaz need to step they swag up
these hb katz aint drop a classic yet
london stil undefeated no contest

Inactive User

May 08, 2013 @ 02:28


south african lambskin leather jacket
rambo camo 
Egyptian cotton tee
mad cow raw denim
kanye west kim k sex tape yeezys

 


london tha gawd back at it again wit dat fire
hb niggaz need to step they swag up
these hb katz aint drop a classic yet
london stil undefeated no contest
they can't comprehend it
May 08, 2013 @ 03:59
That nigga hoarder snacks blessed y'all with the rareness, be thankful.

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

This topic is locked, replies are no longer accepted.