[Official] WDYWT 2013

Apr 20, 2013 @ 05:39
Edit: rabbit man I salute you.
Apr 20, 2013 @ 10:16


SympaSB on instagram
I got john blaze

http://juicydistortion.tumblr.com/

Apr 20, 2013 @ 19:01
Apr 20, 2013 @ 19:17


lulz xD rolf

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Apr 20, 2013 @ 19:28
Originally posted by Inactive User


lulz xD rolf
highschool lol?

:0

Apr 20, 2013 @ 19:59
Apr 20, 2013 @ 22:00
Originally posted by Inactive User




Sorry for the shitty edit
info on coaches jacket?
Apr 21, 2013 @ 00:31
^ ahaha was gonna ask that but yeah info?

Info on denim?
Apr 21, 2013 @ 01:09

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Apr 21, 2013 @ 01:58
Originally posted by Inactive User
LOL did this fuqbwoi actually describe me as decrepit .... 
lame as white bwoi wit no bitches takin shots at me and still using nigga in 2013...don't you know i got john blaze u fuck out of here nigga haha i dont even kno why i'm replying this is hilarious
eat a peepee (:
bruh look at your eggbert shaped head, u look like a cue ball, im a white nigga with 1/8th aboriginal thats why i say nigga, while you be out in african starvan eating small berry just tryina make it through with the 8 gallon milk bottle drinking dirty water n shit, stay in the slums ethopian
yo john nobody fucks with dat word aboriginal outside australia just say black 
aussie lingo aint international 

bein edgy aint all its cracked up to be

Apr 21, 2013 @ 02:23
Originally posted by Inactive User




Sorry for the shitty edit
info on coaches jacket?
Augusta.
Had these for a year now and It's holding up really good.


^ ahaha was gonna ask that but yeah info?

Info on denim?

UB 101

(WTB) Supreme Cannon / Vsop / Sport Stack / 8 ball /

Apr 21, 2013 @ 02:30
Originally posted by Inactive User
NappyMuthafucka

Bonus: Webmask
How long have you been growing your hair out?
thumbs down for asking about hair growth? hb so salty 

i love u all

Apr 21, 2013 @ 02:42
Originally posted by Inactive User
Hello Michael
Apr 21, 2013 @ 11:01


w)taps "mout"
supreme x4
levis
nike x atmos

ig supremecellar

Apr 21, 2013 @ 11:46


Uniqlo Undercover
APC
Vans x Luke Meier

Inactive User

Apr 21, 2013 @ 12:26
(Invalid img)
Apr 21, 2013 @ 12:58
smokeyface @ fibrelight



Apr 21, 2013 @ 13:09
adobo, individual pieces are great, just think that angle fucks it up
fibrelight, greathoudini smokeyface

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 21, 2013 @ 13:46


w)taps "mout"
supreme x4
levis
nike x atmos
swag smokeyface
Apr 21, 2013 @ 15:09


Uniqlo Undercover
APC
Vans x Luke Meier
Very nice. I like the jacket. 
Apr 21, 2013 @ 16:54
looks like your shoes do not fit. 

you have wide feet.

u need width EE

i eat boxes

Apr 21, 2013 @ 16:55
Apr 21, 2013 @ 18:01


Everything uniqlo

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Apr 21, 2013 @ 18:09
fake uniqlo nikes?
Apr 21, 2013 @ 19:06
whats the hype on uniqlo use to see that shit at the train station in tokyo airport and in shibuya 
the shit sucked never found it appealing just my 2 Â¢
Apr 21, 2013 @ 19:26
whats the hype on uniqlo use to see that shit at the train station in tokyo airport and in shibuya 
the shit sucked never found it appealing just my 2 Ã‚¢
Cheap basics and decent quality. It's nothing special by far.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Apr 21, 2013 @ 19:26



Apr 21, 2013 @ 19:34
Apr 21, 2013 @ 20:24
adobo, individual pieces are great, just think that angle fucks it up
fibrelight, greathoudini
no access to full length mirror lol

ig supremecellar

Apr 21, 2013 @ 20:55
SUP HB, BEEN BUSY BEING A DAD.


Instagram: steezy_pinoy (Willie Idolor). evo x and g35 owner i dont have time for haters, im too busy working

This topic is locked, replies are no longer accepted.