[Official] WDYWT 2013

Apr 16, 2013 @ 14:36

drkshdw
aa
rick
lvc
nike
damn that rick owens ma-1 is so nice how much did you end up paying for this?
Apr 16, 2013 @ 15:04
edge and the-arm ...dope, the-arm that fit is like a better refined version of what dudes was wearing in Harlem/bx in the early 2000's, well done

!!! $$$ ~~~~SELLING RARE SUPREME GRAILS COLLECTION~~~$$$$ !!!!!! http://hypebeast.com/forums/apparel/215071

Apr 16, 2013 @ 15:21

drkshdw
aa
rick
lvc
nike
Great fit on pants and jacket. Clean. 
Apr 16, 2013 @ 16:20
i got poopoo stuck up my butt

Inactive User

Apr 16, 2013 @ 17:01
edge and the-arm ...dope, the-arm that fit is like a better refined version of what dudes was wearing in Harlem/bx in the early 2000's, well done
ohh hell naw, u goin to hell fo dat one


Apr 16, 2013 @ 18:54
What model LVC are those, The-Arm ?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Apr 16, 2013 @ 21:11

(WTB) Supreme Cannon / Vsop / Sport Stack / 8 ball /

Apr 16, 2013 @ 21:18
BDG Tee
Uo Bracelets
River Islands
BC3s


Apr 16, 2013 @ 21:20

drkshdw
aa
rick
lvc
nike
Who takes your picture's though?

.wa do dem.

Inactive User

Apr 16, 2013 @ 21:38
10characthers
Apr 16, 2013 @ 22:04

drkshdw
aa
rick
lvc
nike

this needs a birdman gif

also what model of LVC??
Apr 16, 2013 @ 23:00
Originally posted by Inactive User
sk8 his lookin a little awkward.

fag

Apr 16, 2013 @ 23:01
loosin them jons up so the tongue don't flap out when you tuck your jeans in.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Apr 16, 2013 @ 23:07
Originally posted by Inactive User

drkshdw
aa
rick
lvc
nike
Who takes your picture's though?
he has a trigger in his right hand lol cmon son 

i love u all

Apr 16, 2013 @ 23:08
Originally posted by Inactive User
Info on coaches jacket
Apr 16, 2013 @ 23:18
Apr 16, 2013 @ 23:23
do u even watch  nascar
Apr 16, 2013 @ 23:36
Apr 17, 2013 @ 00:03
lookin gay as fuck fam.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Apr 17, 2013 @ 00:07


5 Guys
UU
Uniqlo x2 (inb4iron ur shurt nird)
Free Trail

ig @hentaiwarlord

Apr 17, 2013 @ 00:16
Pyrex literally finds this tee in a thrift shop, rape the price, and you niggas go nuts.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Apr 17, 2013 @ 00:33
Originally posted by Inactive User

drkshdw
aa
rick
lvc
nike
Who takes your picture's though?
Just put the camera on a flat surface and take them myself.

http://instagram.com/zanderxmasom

Apr 17, 2013 @ 00:35
Also LVCs are 505s, I think the wash is 'boy' or some shit, they're pretty old.
Cheers for the comments

http://instagram.com/zanderxmasom

Apr 17, 2013 @ 00:38
damn, them LVCs lookin like Dior denim
Apr 17, 2013 @ 00:39
Also LVCs are 505s, I think the wash is 'boy' or some shit, they're pretty old.
Cheers for the comments
do you get all your clothes tailored?

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Apr 17, 2013 @ 00:39
damn, them nikes lookin like rick owens
Apr 17, 2013 @ 00:46
Apr 17, 2013 @ 01:19
Originally posted by Inactive User
sk8 his lookin a little awkward.

Yeah I just got them and don't exactly know how to rock hi tops
since I've never worn them so I'm experimenting with different shit.
I might just put my jeans over the tongue.

(WTB) Supreme Cannon / Vsop / Sport Stack / 8 ball /

Apr 17, 2013 @ 01:25
Also LVCs are 505s, I think the wash is 'boy' or some shit, they're pretty old.
Cheers for the comments
do you get all your clothes tailored?
Not often but being 6 ft 4" I actualy struggle to find shit that fits right.

http://instagram.com/zanderxmasom

Apr 17, 2013 @ 01:40

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

This topic is locked, replies are no longer accepted.