[Official] WDYWT 2013

dmwalking
Mar 10, 2013 @ 19:17
I like this a lot.  Are those shoes just worn or skated?  Bonus points for skating them if you did.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

dmwalking
Mar 10, 2013 @ 19:20
Very fresh. I'm partial to wallees. 

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Mar 10, 2013 @ 19:48

Carhartt
Polo
APC
Nike
Mar 10, 2013 @ 19:51
ahh wtf i have that jersey and kicks(the legit pair if yours is fake) chilling in my closet.Haven't pulled out mines yet until its warm down here brah.

IG:From0twohero

Mar 10, 2013 @ 20:10
ahh wtf i have that jersey and kicks(the legit pair if yours is fake) chilling in my closet.Haven't pulled out mines yet until its warm down here brah.
Post a fit with it and see who rocks it better. blushing

:0

Mar 10, 2013 @ 20:18

Carhartt
Polo
APC
Nike
gaws?

i love u all

Mar 10, 2013 @ 20:36
Originally posted by Inactive User
ahh wtf i have that jersey and kicks(the legit pair if yours is fake) chilling in my closet.Haven't pulled out mines yet until its warm down here brah.
Post a fit with it and see who rocks it better.
But his jersey says 33.. Pippen

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

Mar 10, 2013 @ 20:37

http://juicydistortion.tumblr.com/

Mar 10, 2013 @ 20:50
flames. How is sizing on Wallys? Contemplating on whether to cawp from amazon

soundcloud.com/HXNS

Mar 10, 2013 @ 20:54
size down like 1-1.5 b then u can rock unlaced and shit DO NOT GO TRUE TO SIZE or youll stupid as fuck 

i love u all

Mar 10, 2013 @ 21:05
Originally posted by Inactive User
size down like 1-1.5 b then u can rock unlaced and shit DO NOT GO TRUE TO SIZE or youll stupid as fuck 
thank you bruh

soundcloud.com/HXNS

Mar 10, 2013 @ 22:55
nighas cant readd
Mar 10, 2013 @ 23:01
Mar 11, 2013 @ 00:00
I like this a lot.  Are those shoes just worn or skated?  Bonus points for skating them if you did.
appreciate it dude, i skate in em

gatonoir.tumblr.com :check out my artwork and photos thanks

Mar 11, 2013 @ 00:47
Mar 11, 2013 @ 00:57
a gawd that threads his eyebrows doe
Mar 11, 2013 @ 01:01
I hope you die you towelhead piece of shit.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Mar 11, 2013 @ 01:01
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
size down like 1-1.5 b then u can rock unlaced and shit DO NOT GO TRUE TO SIZE or youll stupid as fuck 
thank you bruh
Why didn't you ask Mr. White?
Mar 11, 2013 @ 01:05
a living gawd
I hope you die you towelhead piece of shit.
blushing
Mar 11, 2013 @ 01:08
Originally posted by Inactive User
Rustic Dime

سبحان

Mar 11, 2013 @ 01:18
you see my eyebrows
because i show my face
i want you to know exactly who you hate
lil bitch
Mar 11, 2013 @ 01:33
you see my eyebrows

because i show my face

i want you to know exactly who you hate

lil bitch
smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Mar 11, 2013 @ 01:37
i need them ends for my next balmain purchase
my china man is waiting
Mar 11, 2013 @ 02:20
its ssur^
10 char
Mar 11, 2013 @ 02:22

سبحان

Mar 11, 2013 @ 05:31



Undercover x Uniqlo - APC - New Balance x Concepts "Kennedy's" wit the homie Piffmanchamp
5 Year old teacup pom i met in soho
Website updated today if youre bored go peep http://www.mayimbe181.com/
Twitter & Instagram username is ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>>>>> Mayimbe181

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Mar 11, 2013 @ 06:10


From Saturday
Mar 11, 2013 @ 07:07
smh 92 years old with a pet chiwawa, when the fuk are u gonna grown up

-john
If you actually read his post, you would have known that the dog is not his.


-Fonze
Mar 11, 2013 @ 07:49


NB
BBC
AJ1

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Mar 11, 2013 @ 12:15

Stussy
Sup
OU
Wtaps x Vans

known as J-swag on SS

This topic is locked, replies are no longer accepted.