Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
October 28, 2013 @ 06:34 PM
suparise71

Post: 2584

Join Date: Jun 2013

He looks like an even gayer version of eflow

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

October 28, 2013 @ 06:40 PM
clout

Post: 375

Join Date: Oct 2013

Location: Chicago

Man I guess this is why everyone hates hypebeast, everyone was slurping on this fit on ktt. A lot of haters on here for sure, I just wanna shout out the three that actually gave me some props and sandz for actually giving some criticism I also hope I don't get hit by a train. 

nobody was slurpin on ya garbage ass fit on ktt... don't associate yaself wit us nigga. even tho those of us who can actually dress don't post there anymore.
October 28, 2013 @ 06:42 PM
It's Only Hype

Post: 5502

Join Date: Jan 2008


uniqlo
ub101 altered
Gucci skytops

October 28, 2013 @ 06:46 PM
hbphilly

Post: 281

Join Date: Sep 2012

Location: Philadelphia

October 28, 2013 @ 06:47 PM
daytona squared

Post: 1798

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

this suffers from unds'd yesterday syndrome...except all articles of clothing are plagued by it sad

no swag November

October 28, 2013 @ 06:48 PM
suparise71

Post: 2584

Join Date: Jun 2013

Just at the girls house getting dome. As he do.

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

October 28, 2013 @ 07:01 PM
G00GLE

Post: 237

Join Date: Sep 2012

worst fit I jave ever seen

last in line for the gangbang.

October 28, 2013 @ 07:11 PM

Inactive


uniqlo
ub101 altered
Gucci skytops
dis shit is actually okay. not bad not bad.

thought dem shits were yeezys tho damn. hold up who bit who?
October 28, 2013 @ 07:19 PM
chief

Post: 6557

Join Date: Feb 2008

Location: WA

headdress game squanto

freaknight? 
oh yeah. shit was awesome

•••

October 28, 2013 @ 07:36 PM
Bet

Post: 2093

Join Date: Nov 2011

Location: California



Lol
October 28, 2013 @ 07:37 PM
ILikeBacon

Post: 264

Join Date: Mar 2010


this suffers from unds'd yesterday syndrome...except all articles of clothing are plagued by it
just the crew actually. but i dont get why this is a bad thing? except for raw denim, i like to keep my shit looking fresh
October 28, 2013 @ 07:40 PM
Captain Al

Post: 1653

Join Date: Feb 2013



Lol
metameme still holding the world record

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

October 28, 2013 @ 07:44 PM
Bet

Post: 2093

Join Date: Nov 2011

Location: California

How many was it again didn't it hit 150?
October 28, 2013 @ 08:08 PM
weflippymane

Post: 61

Join Date: Jul 2012


HUF JERSEY
RALPH LAUREN PANTS
COMME des GARCON X VANS SK8 HI'S

COZY BOYZ WORLDWIDE

October 28, 2013 @ 08:25 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3230

Join Date: May 2009


HUF JERSEY
RALPH LAUREN PANTS
COMME des GARCON X VANS SK8 HI'S
lmao is this really your link "http://file///C:/Users/Flippy/Downloads/IMG_1612.jpg"

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

October 28, 2013 @ 08:29 PM
youngm

Post: 355

Join Date: Sep 2013

Location: Out here


HUF JERSEY
RALPH LAUREN PANTS
COMME des GARCON X VANS SK8 HI'S
lmao is this really your link "http://file///C:/Users/Flippy/Downloads/IMG_1612.jpg"
Dead

October 28, 2013 @ 09:11 PM
gil

Post: 782

Join Date: Feb 2013


uniqlo
ub101 altered
Gucci skytops
>altered


fag

October 28, 2013 @ 09:18 PM
BurntPizza

Post: 4

Join Date: Oct 2013

October 28, 2013 @ 09:19 PM
YoungRizal

Post: 3554

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

Man I guess this is why everyone hates hypebeast, everyone was slurping on this fit on ktt. A lot of haters on here for sure, I just wanna shout out the three that actually gave me some props and sandz for actually giving some criticism I also hope I don't get hit by a train. 

Lemme give you my "cristicism" your pants are too tight for your barrel torso and it seems like your chest and stomach is protruding outta your jacket like it needs to be freed. You looked uncomfortable from top to bottom aside from shoes. Nice pieces though but you made me want to sell my d&d jacket. Lay off that lechon, pancit, palabok, crispy pata and etc. for quite sometime and hopefully you'll fit in that jacket better. And if you're a true pinoy then you'll understand that you look like a fuckin Suman tightly wrapped in that outfit

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

October 28, 2013 @ 09:38 PM
straight2hell

Post: 347

Join Date: May 2012

Man I guess this is why everyone hates hypebeast, everyone was slurping on this fit on ktt. A lot of haters on here for sure, I just wanna shout out the three that actually gave me some props and sandz for actually giving some criticism I also hope I don't get hit by a train. 

Lemme give you my "cristicism" your pants are too tight for your barrel torso and it seems like your chest and stomach is protruding outta your jacket like it needs to be freed. You looked uncomfortable from top to bottom aside from shoes. Nice pieces though but you made me want to sell my d&d jacket. Lay off that lechon, pancit, palabok, crispy pata and etc. for quite sometime and hopefully you'll fit in that jacket better. And if you're a true pinoy then you'll understand that you look like a fuckin Suman tightly wrapped in that outfit
lololololol im dead

!!! $$$ ~~~~SELLING RARE SUPREME GRAILS COLLECTION~~~$$$$ !!!!!! http://hypebeast.com/forums/apparel/215071

October 28, 2013 @ 09:42 PM
bern

Post: 143

Join Date: Apr 2012

This is the shittiest filter ever.
October 28, 2013 @ 09:43 PM
mulan

Post: 187

Join Date: Dec 2012

dc jacket oouh
October 28, 2013 @ 09:47 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3230

Join Date: May 2009

Man I guess this is why everyone hates hypebeast, everyone was slurping on this fit on ktt. A lot of haters on here for sure, I just wanna shout out the three that actually gave me some props and sandz for actually giving some criticism I also hope I don't get hit by a train. 

Lemme give you my "cristicism" your pants are too tight for your barrel torso and it seems like your chest and stomach is protruding outta your jacket like it needs to be freed. You looked uncomfortable from top to bottom aside from shoes. Nice pieces though but you made me want to sell my d&d jacket. Lay off that lechon, pancit, palabok, crispy pata and etc. for quite sometime and hopefully you'll fit in that jacket better. And if you're a true pinoy then you'll understand that you look like a fuckin Suman tightly wrapped in that outfit
damn, that pinoy on pinoy crime

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

October 28, 2013 @ 09:52 PM
imnewhere

Post: 23

Join Date: Sep 2012

October 28, 2013 @ 09:53 PM
BurntPizza

Post: 4

Join Date: Oct 2013

The boots are gay af. 
October 28, 2013 @ 09:55 PM
T*EG

Post: 12

Join Date: Mar 2013


museum neu
uniqlo
muji
tigerofsweden
john varvatos
Brah, those are quite possibly the worst shoes I have ever seen. AND you paired them up with skinny jeans?! What were you thinking? The rest are solid pieces but DAMN
October 28, 2013 @ 09:56 PM
WetCat

Post: 428

Join Date: Aug 2012

October 28, 2013 @ 10:01 PM
WhiteM

Post: 92

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

October 28, 2013 @ 10:17 PM

Inactive

cest ma life
October 28, 2013 @ 10:20 PM
MUSASHI

Post: 922

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

that avi x username x fit relation is strong

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top