[Official] WDYWT 2013

March 29, 2013 @ 19:59:56
yO @LLE what kind of adidas do you have in some of your fit pics
adidas skate ronan 

gatonoir.tumblr.com :check out my artwork and photos thanks

March 29, 2013 @ 22:23:42

futura labs x descente
ransom
carhartt x vans

whoever asked me about the shelves way back http://www.restorationhardware.com/catalog/product/product.jsp?productId=prod2110221&categoryId=cat1970012
March 29, 2013 @ 23:00:35

futura labs x descente
ransom
carhartt x vans

whoever asked me about the shelves way back http://www.restorationhardware.com/catalog/product/product.jsp?productId=prod2110221&categoryId=cat1970012
nice jacket brah
March 29, 2013 @ 23:27:42
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans

instagram: @timcchuan

March 29, 2013 @ 23:36:23

Inactive User

too black


too strong
March 29, 2013 @ 23:51:59
morning skate sesh then start of weekend tom foolery 
lets play SKATE

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 30, 2013 @ 00:42:53
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans
I loved hearing pinoys who didn't listen to Public Enemy or even know who Malcolm X was try and justify wearing this shirt.
March 30, 2013 @ 00:51:51
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans
I loved hearing pinoys who didn't listen to Public Enemy or even know who Malcolm X was try and justify wearing this shirt.
I love hearing about judgemental wankers who actually believe they have the right to claim ownership of artistry and human rights activism because they happen to share the same skin colour, and then continue to express their weak political assumptions through a fashion forum. 

instagram: @timcchuan

March 30, 2013 @ 01:32:34
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans
Get a proper fit pic. Can't c shit
March 30, 2013 @ 01:38:47
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans
I loved hearing pinoys who didn't listen to Public Enemy or even know who Malcolm X was try and justify wearing this shirt.
racist

how is every asian a pinoy now
March 30, 2013 @ 02:02:48
March 30, 2013 @ 02:15:53
Fit pics


Instagram: @esoJlaziR

March 30, 2013 @ 02:25:56
DAMN BOII HIGH FASHUN UP IN THIS

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 30, 2013 @ 02:52:01
March 30, 2013 @ 03:06:30
Im upvoted this shit cuz this ain't real
March 30, 2013 @ 03:38:27




Supreme - Uniqlo - APC - Converse Camo Purcells
Supreme - Supreme OG perfecto - Uniqlo x2 - Visvim
S.S Moderators
Twitter & Instagram and website http://www.mayimbe181.com/ updated today
March 30, 2013 @ 05:00:05
March 30, 2013 @ 06:27:58
March 30, 2013 @ 06:55:21
nbhd/goros/preme/uniqlo/vans
I loved hearing pinoys who didn't listen to Public Enemy or even know who Malcolm X was try and justify wearing this shirt.
I love hearing about judgemental wankers who actually believe they have the right to claim ownership of artistry and human rights activism because they happen to share the same skin colour, and then continue to express their weak political assumptions through a fashion forum. 
Its Supreme so its ok. That's basically what I read. We all know this nigga did not buy this shirt cuz his stance on human rights. lol It just makes you niggas look stupid. I wouldn't walk around with a shirt that says "too asian too frail" just cuz its Supreme. But thats just me.
March 30, 2013 @ 07:00:26
Fit pics

info on cargos?
March 30, 2013 @ 07:11:49
that wtaps coat tho smokeyface
March 30, 2013 @ 07:16:47
Fit pics

Dem some nice pants my nigga
March 30, 2013 @ 07:36:03
I loved hearing pinoys who didn't listen to Public Enemy or even know who Malcolm X was try and justify wearing this shirt.
I love hearing about judgemental wankers who actually believe they have the right to claim ownership of artistry and human rights activism because they happen to share the same skin colour, and then continue to express their weak political assumptions through a fashion forum. 
Its Supreme so its ok. That's basically what I read. We all know this nigga did not buy this shirt cuz his stance on human rights. lol It just makes you niggas look stupid. I wouldn't walk around with a shirt that says "too asian too frail" just cuz its Supreme. But thats just me.
nah, im pretty sure what you just read was far too intelligent for your small brain to comprehend, so you just fell back on your ignorance, racism and overall dumb shit ways to get you through. But thats just me.

instagram: @timcchuan

March 30, 2013 @ 07:38:50
You gave this pretentious paragraph about human rights when we all know damn well that has nothing to do with why he bought that shirt.
March 30, 2013 @ 07:44:18
@darianagrande why u so heated over this dudes shirt..because its that important for everyone to justify everything they wear to seek your approval of their cultural knowledge? ?)
March 30, 2013 @ 07:51:15
You gave this pretentious paragraph about human rights when we all know damn well that has nothing to do with why he bought that shirt.
Son, you don't know shit. It doesn't matter why I bought the shirt, maybe I bought it because it looked good? maybe I've been listening to public enemy since I was 5, maybe Malcolm X is my personal hero. Choose a reason and go with it, I could really care less. BUT are you trying to tell me because your skin is black.... you have more of a right to wear a shirt, that quotes one of the most well known lines of the 20th century??

ITS A FUCKIN SHIRT B, CRY ME A RIVER.

instagram: @timcchuan

March 30, 2013 @ 07:51:29
@darianagrande why u so heated over this dudes shirt..because its that important for everyone to justify everything they wear to seek your approval of their cultural knowledge? 
lol no. Its just hilarious seeing one of the many shirts Supreme puts out that people will buy just cuz its supreme. Lou Reed, Bad Brains, Issac Hayes. We know the majority of the people who bought those tees arent fans of those artist. This one just takes the cake cuz its always chinks wearing it.
March 30, 2013 @ 07:55:58
ight u do u tho, supremes been like that for ages now and of course not everyones gonna know about whats on their shirt n all but they buy it just because they like it. Of course its nice to see a personal side to the clothes people wear but judging hundredyenbadboy off his one pic as some frail pinoy aint makin ur arguement any better 
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x