[Official] WDYWT 2013

March 22, 2013 @ 19:53:59 PM
Post: 204
Join Date: Feb 2013
lol I'm not even 30 hahaah 
btw I'm into streetwear since I was a teen I don't know why should I change my style, I'm all about shirts and ties at work 
Oh my bad b. You look cute, in a "whoa, he just doesn't give a fuck" kind of way.
March 22, 2013 @ 20:33:18 PM
Post: 1322
Join Date: Mar 2012
Location: north america
Originally posted by Inactive User
You look like you're going through a midlife crisis b. How you 40 dressin like a teenager? And you got an a$ap avi, not a good look my nikka. Sippin lean and smoking kush ain't cool at your age my nikka.
Stop.
here we go again

be careful what you pretend to be

March 22, 2013 @ 20:45:10 PM
Post: 2746
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus

thinking about washing these jeans
March 22, 2013 @ 21:00:44 PM
Post: 786
Join Date: Apr 2008
Location: MD/DC
skate and unwind.

gatonoir.tumblr.com :check out my artwork and photos thanks

March 22, 2013 @ 21:34:33 PM
Post: 204
Join Date: Feb 2013

thinking about washing these jeans
Size up on body. Looking frail as fuck son.  
March 22, 2013 @ 21:36:00 PM
Post: 2746
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
5'10" 153lbs I know I'm frail smokeyface
March 22, 2013 @ 21:52:41 PM
Post: 1877
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
5'10" 153lbs I know I'm frail 
SFG we in dis smokeyface

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

March 22, 2013 @ 22:00:59 PM
Post: 1657
Join Date: Feb 2013
5'10" 153lbs I know I'm frail 
you look 6ft+ lol.

check your messages btw

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

March 22, 2013 @ 22:04:53 PM
Post: 2746
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
5'10" 153lbs I know I'm frail 
you look 6ft+ lol.

check your messages btw
lanky gang we in this
March 22, 2013 @ 22:08:39 PM
Post: 1657
Join Date: Feb 2013
5'10" 153lbs I know I'm frail 
you look 6ft+ lol.

check your messages btw
lanky gang we in this
lol i'm 6'1" 154lb
#webeeninthis

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

March 22, 2013 @ 22:49:20 PM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
6'2, lanky gang #weindis #SNRS
March 22, 2013 @ 23:00:12 PM
Post: 1940
Join Date: Mar 2009
Location: seattle
(Invalid img)
this is from the non-hb style fit thread like 3yrs ago....

edit oh cool someone noticed *kanyeshrug*

i dont care about you

March 22, 2013 @ 23:17:24 PM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
5'10" 153lbs I know I'm frail 
idk how this is possible but you look frailer than me 
im 5'10 135lbs

taste the glamour

March 22, 2013 @ 23:20:55 PM
Post: 1265
Join Date: Jul 2008
Location: CALI
 elite fashion god appears not giving any fucks!!! oh wow!!!!!!
Take a screenshot and show your fuckboy grandchildren in the future so they don't end up like you phaggots.
yea man hopefully my grandchildren will grow up to be whiny lil bitches like u 

LOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOlOlOLoLoLoLOLo

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

March 22, 2013 @ 23:25:15 PM
Post: 204
Join Date: Feb 2013
 elite fashion god appears not giving any fucks!!! oh wow!!!!!!
Take a screenshot and show your fuckboy grandchildren in the future so they don't end up like you phaggots.
yea man hopefully my grandchildren will grow up to be whiny lil bitches like u 

LOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOlOlOLoLoLoLOLo
I hope not. I hope they go to school, get a good job and settle down with a nice woman. Not spend their time trolling a forum full of awkward teenagers.
March 23, 2013 @ 00:04:11 AM
Post: 1314
Join Date: Apr 2008
Originally posted by Inactive User
Y'all cant even get on that slingpack level b.

tongueface
March 23, 2013 @ 00:17:07 AM
Post: 467
Join Date: Jun 2008
Location: Tacoma, WA
Hi, please ignore the dirty mirror/room (it's obvious I have)...


- - - - -

Click the signature and cop something!
March 23, 2013 @ 00:19:28 AM
Post: 1090
Join Date: Oct 2010
Location: Chicago
Originally posted by Inactive User
Y'all cant even get on that slingpack level b.

info on bag mang

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 23, 2013 @ 00:21:08 AM
Post: 835
Join Date: Apr 2012
Location: Australia


sandz why do u even try when u look like this

not even tribal tats can save u

-john
ohhh look at that tribal rose! I must be from an island because i have a rose tattoo, fuuuck.



stay in west sydney, broke boi

-john
wrong, its Celtic, as is my heritage. My father even has the same tattoo in the same spot. and I'm from brisbane. Try again fuck boy, who you tryna prove yourself too lol?

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 23, 2013 @ 00:48:29 AM
Post: 1282
Join Date: May 2011
Location: MASSHOLE
Solstick coming in with the best fit this thread has seen, always good shit man, nice to see you posting again.
March 23, 2013 @ 01:31:03 AM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles


Supreme
Diamond
Old Skools
March 23, 2013 @ 01:40:49 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
what pants to be specific?
March 23, 2013 @ 01:44:36 AM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Diamond-Cut-12oz-Japanese-Bull-Denim-in-Army-Raw_p_1668.html
March 23, 2013 @ 01:46:19 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Thanks.... not for sale doe ?)
March 23, 2013 @ 01:47:37 AM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
Shouts out to my niggas. 
March 23, 2013 @ 01:51:53 AM
Post: 326
Join Date: Jan 2013
Location: $ucka Free City
Hi, please ignore the dirty mirror/room (it's obvious I have)...


- - - - -

Click the signature and cop something!
that fishtail tho smokeyface
March 23, 2013 @ 01:54:04 AM
Post: 204
Join Date: Feb 2013
Shouts out to my niggas. 
Awkward
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x