[Official] WDYWT 2013

Jun 29, 2013 @ 00:13
Forever GIF file using ass nerd

You the worst kind of nerd, a black/nigger nerd that really thinks he's funny

Shut up already, don't reply to me anymore, I'm forever winning

You just a bitch that finds comfort on HB

Shut up nigger
HAHAHAHA HEEE HEEE!
Im no nerd im you! you look like you constantly take shits and have a stinky ass!
you aiint bout my life your looking like a greasy dude! 
Im better than you the fact im not racist back ! overall im a better person! more people would wanna be round me than you FACT!

You so say spend $10,000 on an outfit when you could invest in a buisness with that amount and multiply your money instead of spending it on one outfit that most probably will get wrecked in like 4 months 

This niggas dumb as fuck 
- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 00:17
take the L suparise 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Jun 29, 2013 @ 00:18
Your trolls are fucking pathetic

Don't talk to me about money unless you're talking in the 7 digits

Just quit HB bitch

The difference with me and you is when I talk shit, it's not just hot air, I'm really doing these things and only constantly making myself better... While you, you just a bitch still living at home with weak trolls

Steve Urkel ass nigger

Mothafucka

Jun 29, 2013 @ 00:19

fag

Jun 29, 2013 @ 00:34
ron upset

hurt little boy
Jun 29, 2013 @ 00:39
I'm pretty sure Ron HAS a business, so telling him to invest in one is an L in itself lmao.

No dickride tho
Jun 29, 2013 @ 00:45
Your trolls are fucking pathetic

Don't talk to me about money unless you're talking in the 7 digits

Just quit HB bitch

The difference with me and you is when I talk shit, it's not just hot air, I'm really doing these things and only constantly making myself better... While you, you just a bitch still living at home with weak trolls

Steve Urkel ass nigger
bettering yourself? how? You spent $10,000 on some material that doesnt do anything! Thats the dumbest shit ive ever heard man, i would never spend that much on clothes the most id spend would be $150 and i bet i will still look better than you

I mean what do you get out of wasting heeps of money on something knowone cares about and something that cant help you in life? 

Id give that money to charity! or invest more in my buisness, I bet you dont even know anything to do with marketing either little own knowing how to workk your money out 

Infact i know forsure you dont know shit about money !

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 00:56
Ronnel is too high for you to aim shots at Tracy.

He is about that life.

.wa do dem.

Jun 29, 2013 @ 00:58
Your trolls are fucking pathetic

Don't talk to me about money unless you're talking in the 7 digits

Just quit HB bitch

The difference with me and you is when I talk shit, it's not just hot air, I'm really doing these things and only constantly making myself better... While you, you just a bitch still living at home with weak trolls

Steve Urkel ass nigger
bettering yourself? how? You spent $10,000 on some material that doesnt do anything! Thats the dumbest shit ive ever heard man, i would never spend that much on clothes the most id spend would be $150 and i bet i will still look better than you

I mean what do you get out of wasting heeps of money on something knowone cares about and something that cant help you in life? 

Id give that money to charity! or invest more in my buisness, I bet you dont even know anything to do with marketing either little own knowing how to workk your money out 

Infact i know forsure you dont know shit about money !

- Tracy Jackson
Stop being so salty, got damn.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Jun 29, 2013 @ 01:00
Ronnel is too high for you to aim shots at Tracy.

He is about that life.
nah hes not trust me i know his lane more than he does himself

He wastes dumb amount of money on some bullshit, Plus hes not happy and my proof is the fact he results to calling me a nigger! no happy person would ever do that cause they are good hearted 

This guy would rather spend 10k than taking his family on holiday?  I mean he may have more money than me but i know for sure he doesnt have a better life than me

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 01:10
El Ron bringing out the hard r

http://jnmcknss.tumblr.com/

Jun 29, 2013 @ 01:15
tracy actually spitting facts

dickriders will dickride

but

ron is clearly upset and homotional

no person that is actually happy would be posting all that racist bullshit he does

all that fake confidence he fucked around n exposed the tru small dick insecure asian inside 
Jun 29, 2013 @ 01:17
tracy actually spitting facts

dickriders will dickride

but

ron is clearly upset and homotional

no person that is actually happy would be posting all that racist bullshit he does

all that fake confidence he fucked around n exposed the tru small dick insecure asian inside 
Yeah man all these niggas who dick ride him are dumb he dont seem like a good person he seems like a selfish spoiled brat 

Its his life he can do we he wants im just giving him some good advice on how to stop being unhappy

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 01:19
We got the weak sprite ass dude over here now

Trying to talk shit is a lost cause bruh, you obviously ain't never going to get to my level 

Mothafucka

Inactive User

Jun 29, 2013 @ 01:19
Yo i just wanna cop a 458 italia
Jun 29, 2013 @ 01:20
Tracy going to respond to everything I say because he feel he can outwit me

Bitch, you're too fucking dumb to even comprehend the things I'm doing in life. You there sitting all day everyday on this same website just steady increasing your bitch-made levels 

Mothafucka

Inactive User

Jun 29, 2013 @ 01:22
Tracy going to respond to everything I say because he feel he can outwit me

Bitch, you're too fucking dumb to even comprehend the things I'm doing in life. You there sitting all day everyday on this same website just steady increasing your bitch-made levels 
can you teach me
Jun 29, 2013 @ 01:25
We got the weak sprite ass dude over here now

Trying to talk shit is a lost cause bruh, you obviously ain't never going to get to my level 
ur currently taking an L to simple psychology and ur too dumb to even realize it

every time u post, ur letting us all know how unhappy u truly are

i cant take asian people seriously when they try to boast

u lose to all other males in every other race on planet earth by default

ur people are known for a fact to be unattractive and have extremely small penises

u will never get on a non-asian level
Jun 29, 2013 @ 01:27
Tracy going to respond to everything I say because he feel he can outwit me

Bitch, you're too fucking dumb to even comprehend the things I'm doing in life. You there sitting all day everyday on this same website just steady increasing your bitch-made levels 
Nah HAHAHA you have a son and already i can tell your gunna be a shit dad! Damn man as a parent id expect you to have some maturity, Im 17 your done near late 20's and your getting hurt by me haha

Bruh you probably live a lonely life and you still feel unfullfilled even though you have that money 
Your selfish and is a brat 

Why dont you spend that money on your babys future, put it in a bank account Fuck your dumb as shit

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 01:28
tracy finish him with one of your deadly freestyles

lurking since 2012

Inactive User

Jun 29, 2013 @ 01:29
i'm just trying to find a reason

to not go out every evening

i need someone that'll help me

think of someone besides myself
Jun 29, 2013 @ 01:36
tracy finish him with one of your deadly freestyles
Coming tomorrow man! imma end him

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 01:39
24 sitting on 7 figures with a 7 year old son that is ridiculously happy with his life and his daddy (me)

tell me who's really winning

owww we off this hypebeast for now though

Ronn - Win

Bitch sup / Bitch sprite - Loss


fuck you bitches, the boss is out

Mothafucka

Jun 29, 2013 @ 01:42
Tracy and Sprite know nothing about me, two little bitches sucking each other off just trying to stay afloat while I'm around

You fuckboys are reaching trying to talk shi, just spewing out bullshit when you know absolutely nothing about me.

Lol, sprite probably mad I said nigger because he is one, and Tracy mad because his troll game isn't working on me

I'm what you call a winner you fags, you'll never know how it feels if you continue to be the two fucking lames you are on here. Get out and try to better yourselves before it's too late
You aint a winner your a loser HAHHA

That whole post was full of upset! Winners dont care what people think they show them what they think not say it 

Your son is gunna be a little boring bitch like his father 

Infact why you on here? go spend time with your baby

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 01:42
ronell gonna look back on these last 10 posts in 2015 and cringe

so much repressed emotion...

Inactive User

Jun 29, 2013 @ 01:43
24 sitting on 7 figures with a 7 year old son that is ridiculously happy with his life and his daddy (me)

tell me who's really winning

owww we off this hypebeast for now though

Ronn - Win

Bitch sup / Bitch sprite - Loss


fuck you bitches, the boss is out

Inactive User

Jun 29, 2013 @ 01:44
Oh fuck it's lord beauty

i missed u
Jun 29, 2013 @ 01:49
24 sitting on 7 figures with a 7 year old son that is ridiculously happy with his life and his daddy (me)

tell me who's really winning

owww we off this hypebeast for now though

Ronn - Win

Bitch sup / Bitch sprite - Loss


fuck you bitches, the boss is out
If you didnt make the kid with this song on you need to Log Off!

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jun 29, 2013 @ 02:05
Ronnel is hurt man. Pouring those emotions out like a waterfall. Nigga needs some symp from a forum fulla douche bags, bragging about 7 digs, damn that's some peasant shit on the real. Get some class nigga, you can't even buy class with all that money you have.

Stay showin' those bills bruh.

http://real1st.tumblr.com/

Jun 29, 2013 @ 02:54
Forever GIF file using ass nerd

You the worst kind of nerd, a black/nigger nerd that really thinks he's funny

Shut up already, don't reply to me anymore, I'm forever winning

You just a bitch that finds comfort on HB

Shut up nigger
shut up you racist piece of shit ! i will smack your little chinky gook son with some gucci flip flops
This topic is locked, replies are no longer accepted.